וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה עדיין רובצת

5.12.2007 / 17:00

מכבי נתניה ממשיכה לסבול מיכולת דלה מול סכנין, והערב היא הפסידה לה 1:0 שהעלה את החניכים של אלישע לוי לחצי גמר גביע הטוטו

למכבי נתניה כנראה יש חוסר מזל מול בני סכנין, אחרת אי אפשר להסביר את המשחקים בין השתיים בשנתיים האחרונות, שכולם הסתיימו עם ניצחון סכנינאי. גם הערב (רביעי) ניצחה סכנין 0:1 והעפילה לחצי גמר גביע הטוטו, ובכך המשיכה את היכולת הטובה שלה מהליגה.

נתניה כמובן תשוב להתרכז בליגה, שם היא מדורגת במקום הרביעי ומרבית העניין נמצא מבחינתה שם. סכנין נהנתה שוב מפתיחת משחק טובה שהכריעה את הכף לטובתה אחרי שער של לירון וילנר בתחילת המשחק. עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון, סכנין השלימה את המשימה ועשתה צעד נוסף להיות הפתעת העונה.

מהלך המשחק

דקה 6 - בני סכנין פתחה בסערה את המשחק, כפי שעשתה גם ב"דוחא" כשכבשה בדקות הראשונות. לירון וילנר ניצל חור בהגנת נתניה כדי לכבוש מול דניאל ליפשיץ הצעיר. 0:1 לסכנין.

דקה 16 - נתניה לא נבהלה, ולמרות הידיעה שהיא זקוקה לארבעה שערים כדי לעבור, סבסטיאן רוזנטל הגיע להזדמנות טובה אך בעט מתוך הרחבה כדור שהלך קרוב לעמוד השער.

דקה 37 - חאמד גנאים הגביה כדור טוב אל ג'ון קולמה שהתמקם היטב ובעט מהאוויר, אך ליפשיץ הצליח להרחיק.

דקה 44 - התקפה מסודרת של מכבי נתניה כמעט והסתיימה בשער כשסטניסלב אנגלוביץ' העביר כדור לטל מעבי, וזה בעט אל הקורה. אלון וייסברג השתלט על הכדור החוזר, אך גם הוא לא מצא את הרשת.

דקה 68 - הזדמנות ראשונה במהלך המחצית השנייה הגיעה כאשר ג'ון קולמה חדר לרחבה וממצב נוח לבעיטה הוא הלך על מסירה לאיליה יבוריאן, שהחמיץ.

הרכבים

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ (טארק נאטור, 64), מעוז סמיה, עשהאל בן שבת, גולן חרמון, אדם וייר (עומר פרץ, 46), סבסטיאן רוזנטל, שניר גואטה, זאנו בונדאה (יחיאל צגאי, 74), סטניסלב אנגולביץ', טל מעבי, אלון וייסברג.

בני סכנין: ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, גבע ברקאי, איסלאם כנעאן (חיים בנון, 62), לוקאש סורמה (עלא אבו סלאח, 73), ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (מהראן אבו רייא, 59), לירן וילנר (מאור בוזגלו, 46), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully