וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמוס לוזון לא לרמה שלי"

אורי שלו

5.12.2007 / 14:49

יו"ר בית"ר, אלי ארזי, ממשיך את המתקפה על נשיא מכבי פ"ת. תמוז נפצע אמש בקרסול וייבדק כדי לאבחן את מצבו. קורנפיין חזר מברזיל

מנכ"ל בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, שב הלילה מברזיל כדי לעקוב ולהתרשם ממספר שחקנים שמועמדים להצטרף לאלופה בשנה הבאה. קורנפיין שסיכם את הנסיעה כ"קצרה ופרודוקטיבית", התרשם ממספר מועדונים בברזיל ויצר עימם קשר לתחילת שיתוף פעולה.

עדיין לא נרגעים בבית"ר מהעימות בין האוהדים למשפחת לוזון. אוהדי האלופה שעלתה אמש (שלישי) לחצי גמר גביע הטוטו אחרי משחק לא קל נגד מכבי פתח תקוה, שרו בכל שלבי המשחק בגנותם של כל בני משפחת לוזון. כמה גורמים בבית"ר שניסו להשתיק את האוהדים ללא הצלחה השתמשו בכרוז שביקש מספר פעמים מהקהל להתרכז בעידוד, אך הקהל מנגד סימן את אבי לוזון כאויב, ומצא באחיו עמוס ובכל מכבי פתח תקוה את המקום להשמעת דעותיהם.

יו"ר בית"ר, אלי ארזי, הגיב לדברים של עמוס לוזון שטען: "כפני ההנהלה פני האוהדים. הקהל הכי מגעיל בארץ להנהלה הכי מגעילה בארץ". ארזי אמר בחזרה: "עמוס לוזון? מה הוא אמר? מי הוא? הוא לא לרמה שלי ואני לא מתייחס אליו".

ובינתיים בית"ר ממשיכה לסבול ממכת פצועים. אל כריסטיאן אלברז, ברק יצחקי ותומר בן יוסף הצטרף אתמול טוטו תמוז שהוחלף במהלך המחצית הראשונה עקב מכה בקרסול. תמוז ייבדק רק מחר, אז יוחלט אם ייטול חלק במשחק נגד בני יהודה ביום ראשון. דרק בואטנג שאף הוא הוחלף עקב מכה שקיבל בפניו, זקוק למנוחה קצרה ויהיה כשיר לבני יהודה.

מלבד גביע הטוטו ומשחקי הגביע, בית"ר תשתתף במהלך חודש ינואר בטורניר הערוץ הרוסי, ושחקניה צפויים לעומס. עקב כך מרחיב מאמן בית"ר את הרוטציה ואתמול שיחק שמוליק קוזקין הצעיר משחק שלם כבלם והציג יכולת מצוינת.

אנקדוטה מעניינת אירעה אתמול, כאשר בשני המשחקים שנערכו אמש בטדי הבקיעו האחים לבית ברוכיאן. אבירם כבש במשחק בגביע הטוטו נגד מכבי פ"ת פעמיים, ואחיו אסי ניצח יחד עם הפועל קטמון בניצחון 1:2 בגביע המדינה את עירוני אופקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully