וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרגע אני מסתכל רק על נתניה"

רגב גולדמן

5.12.2007 / 13:57

אלי גוטמן מכוון נמוך בשלב הזה עם הגעתו להפועל תל אביב. במסיבת עיתונאים הוא אמר: "מוקדם בינתיים לדבר על חיזוק"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אמיר לב

אלי גוטמן, שמרבית העיניים יופנו אליו כבר במחזור הקרוב מול מכבי נתניה, מתחיל לעבוד. אחרי שהתפטר ועזב את א.א.ל לימאסול הקפריסאית, אחד המאמנים הבכירים בכדורגל הישראלי ינסה להציל את הפועל תל אביב, שכרגע נראית אבודה לגמרי.

הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים, בה אמר גוטמן כי הוא מכוון כרגע רק אל מטרה אחת, ולא מסתכל, בשלב זה, יותר מדי קדימה: "הכנו תוכנית ספציפית של מה שאנחנו רוצים להכין עד המשחק נגד מכבי נתניה. אנחנו רוצים קו ודרך, ולהסתכל בכל פעם על המשוכה הבאה. נתניה היא המשוכה הקרובה ביותר, ומעבר לזה לא מעניין אותי כלום".

גוטמן נשאל גם על האפשרות שיחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר, על כך השיב: "אני לא יכול לדבר עוד על חיזוקים מבלי שאני מכיר את השחקנים מקרוב. אנחנו נתאמן ונתקרב, ומה שצריך לעשות נעשה. מה שחשוב זה מה נעשה מעכשיו והלאה. הפועל תל אביב זה מה שמעניין אותי כרגע. יצא שאנחנו צריכים לפגוש את נתניה, אז למרות הפיקנטריה, זה מה שעומד בפנינו כרגע".

על ההיכרות של גוטמן עם הפועל תל אביב, אמר: "עקבתי אחרי הפועל לא בדרך שאני נוהג לעקוב, אלא בצורה יותר שטחית. את עירוני קרית שמונה יצא לי לראות קצת יותר".

על הכוונות העתידיות שלו בהפועל תל אביב, הצטנע גוטמן ואמר: "אמרתי לשחר (בן עמי) שקודם כל נתחתן, וברגע שתהיה אהבה אז זה יימשך. אנחנו לא רוצים לרוץ קדימה יותר מידי. אני פה עד סוף השנה".

יוסי אבוקסיס הצטרף לדברים של המאמן, ואמר: "אני מכיר את אלי עוד מהתקופה ששיחקתי בבית"ר, וזה מחמיא לי שהוא ביקש מההנהלה שאהיה העוזר שלו. אנחנו כאן כדי להוציא את הפועל תל אביב מהמצב שהיא נמצאת בו, ואני אהיה יותר קרוב לשחקנים בניגוד לתקופה שבה הייתי סקאוט".

קחו את ברצלונה לדוגמא

הפועל תל אביב ערכה אחר הצהריים את האימון הראשון שלה תחת הדרכתו של גוטמן. לאחר מסיבת העיתונאים הרישמית בה הוצג, שוחח גוטמן עם כל שחקני הקבוצה ואמר להם: "המצב כרגע לא טוב מבחינת הליגה, אבל אם נעבוד קשה כצוות אחד, נוכל לצאת מהמצב הזה. אני מאמין בכל אחד ממכם".

לאחר האסיפה יצאו השחקנים להתאמן, כאשר טל חן ערך אימוני ריצה בלבד. אבדג'י שעדין סובל מרגישות בקרסול לא התאמן. קפטן הקבוצה, וואליד באדיר לא יכלל בסגל למשחק בשבת נגד מכבי נתניה בבלומפילד, ורק בתחילת שבוע הבא הוא יחזור לאימונים מלאים.

בהפועל תל אביב מנסים בימים אלו לגייס כספים מאוהדים עמידים בחו"ל, על מנת לחזק את הקבוצה בחלון העברות בינואר. המאמן אלי גוטמן ישוחח עם הנהלת הקבוצה בנושא החיזוק רק בעוד כשבועיים, על מנת שיוכל להתרשם מהשחקנים שכרגע נמצאים בסגל.

בתחילת האימון שוחח גוטמן עם כל השחקנים במרכז המגרש ואמר להם: "היום אנחנו נעבוד על הנעת כדור, ומשחקי לחץ, בלי תאקלים, אלא כדורגל פתוח". במהלך האימון העיר גוטמן לשחקנים ואמר להם: "תניעו כדור, ורק כשאתם מגיעים מצב נוח תנסו לכבוש".

במהלך האימון תדרך גוטמן את עידן סרור ואמר לקבוצה: "קחו לדוגמא את ברצלונה. יש להם את שני הדריבליסטים הכי טובים, אבל אם ימסרו להם את הכדור ולא יפתחו להם כדי לקבל בחזרה, מה הם יוכלו לעשות?".

בהמשך חולקה הקבוצה לשניים, כאשר גוטמן מדריך קבוצה אחת, ויוסי אבוקסיס את האחרת. גוטמן עדין לא מכיר את כל שחקני הקבוצה, ונעזר בדפים שבהן רשומים שמות השחקנים. מחר תערוך הקבוצה אימון בבלומפילד. הדיון בהתאחדות בנוגע לאבי נמני שהיה אמור להיערך השבוע, נדחה לשבוע הבא. באיגוד מסרו כי ברצונם לבדוק ראיות נוספות בקשר לשחקן, וייתכן וייעזרו בתמונות מהטלוויזיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully