וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטאני ומסיללה זומנו לנבחרת דרא"פ לקראת אליפות אפריקה

5.12.2007 / 12:55

המאמן פריירה פרסם את הסגל, ובחיפה מוטרדים: אם פנטאני יצטרף, השניים עשויים להיעדר מ-4 משחקי ליגה. שחר עדיין מוטרד מעלויות פאוליניו

מאמן נבחרת דרום אפריקה, קרלוס אלברטו פריירה, פירסם את הסגל לקראת אליפות אפריקה לאומות שתתקיים בגאנה בין ה-20 בינואר ל-10 בפברואר. פריירה ציין גם את שמות המגן השמאלי של מכבי חיפה, טשפו מסיללה, ואת חלוץ אייאקס קייפטאון, ת'מבינקוסי "טרור" פנטאני, שעתיד להגיע לישראל ולהצטרף לחיפה עוד החודש. פנטאני הוא אחד החלוצים שזומן על חשבונו של בני מקארטי הוותיק, שלא קיבל צ'אנס מהמאמן שמתכוון "להצעיר" את הנבחרת.

במכבי חיפה אדישים בעקבת זימונם של השניים. מצד אחד, מסיללה עשוי אף לפתוח כמגן שמאלי בחלק מהמשחקים ויתכן שגם פנטאני יקבל דקות משחק ומחירם צפוי להאמיר את ירשימו. יחד עם זאת, השניים צפויים להיעדר מארבעה משחקי ליגה, מהם שלושה משחקי חוץ. המשחק הראשון יתקיים יום לפני פתיחת האליפות, בו תתארח הקבוצה ב"לויטה", מול הפועל כפר סבא. עד תום האליפות, צפויים לקבוצה עוד שלושה משחקים קשים: הפועל קרית שמונה (חוץ) מכבי נתניה (בית) ובית"ר ירושלים (חוץ). יחד עם זאת, לא בטוח שנבחרתו של פריירה תעפיל משלב הבתים לרבע הגמר, ולכן ישנה אפשרות שהשניים יחזרו קודם לכן לארץ.

המאמן רוני לוי כבר החליט לצרף את פנטאני לקבוצה, אבל בעיה כלכלית עשויה לטרפד את רצונותיו. הבעלים יעקב שחר עדיין שובר את הראש כיצד ניתן לצמצם את הנזק הכלכלי שייגרם בעקבות שחרורו הצפוי של פאוליניו, שחתום לשלוש שנים בקבוצה. "אם לא נמצא לו קבוצה, לא נוכל לשחרר אותו", אמרו בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully