וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי מתגעגע לריח הדשא

5.12.2007 / 12:30

מאמנה לשעבר של איטליה הכריז שהוא "רוצה לחזור לעבוד", אך רק בתחילת העונה הקרובה. סימיץ' רוצה לעזוב, הוייה מועמד לדרום קוריאה

מרצ'לו ליפי מתחיל להתגעגע לדשא. המאמן בן ה-59, שזכה ביולי 2006 בגביע העולם יחד עם איטליה, ומאז דחה מספר הצעות עבודה והעדיף לשבת ביציעים, צפוי לחזור בקיץ הקרוב אל הקווים. "אני רוצה לחזור לעבוד", אמר ליפי, "אחזור רק בתחילת העונה, כי אם אתה מצטרף לקבוצה באמצע הדרך, סימן שיש לה בעיות".

התקשורת האיטלקית כבר החלה לבדוק איזו קבוצה ככל הנראה תחליף את מאמנה בשועל הוותיק, ומילאן עלתה שוב ושוב בקרב הפרשנים. ליפי גם הוזכר כמועמד לברצלונה, שעשויה להיפרד ממאמנה פרנק רייקארד בסוף העונה, אבל הסיכוי שהאיטלקי יאמן מחוץ לארץ המגף נמוך.

סימיץ' מעוניין לעזוב את מילאן

השחקן היחיד במילאן, שלא חייך אחרי הניצחון על גלזגו סלטיק (0:1) בליגת האלופות הוא המגן דאריו סימיץ'. הקרואטי בן ה-32 נפצע במהלך המשחק מול הסקוטים, ואחרי 5 שנים במדי הרוסונרי הוא הודיע כי הוא שקול לעזוב את הקבוצה. "יש יותר מדי מגינים במילאן, אם לא יהיה לי מקום אני אעזוב למקום שיתן לי לשחק. לא שיחקתי שלושה חודשים, ולכן קשה לי לשמור על מצבי הגופני".

"אף פעם לא עברתי פציעה כזו ברגלי, ואני מתבייש שזה קרה לי במשחק הראשון בו פתחתי בהרכב", הוסיף הקרואטי, שהשמועות אודותיו מספרות כי יעבור ללוקומוטיב מוסקבה הרוסית.

הוייה ומקארת'י מועמדים לדרום קוריאה

נבחרת דרום קוריאה תצטרך להכריע עד סוף השבוע מי יאמן אותה, כאשר שני המועמדים הבולטים הם מיק מקארת'י וג'רארד הוייה. בקבוצה הודיעו כי הסיכויים עם 50-50 מבחינת שני המאמנים, כאשר אחד מהם יחליף את פים ורביק שעזב בחודש יולי לאחר גביע אסיה.

אוהדי וולבס הופתעו לגלות שמאמנם קשור למשרה. מקארת'י שהצליח לשלוח את וולבס למשחקי הפלייאוף באנגליה בעונה שעברה, שם סיימה הקבוצה במקום השישי. בנוסף מקארת'י הוביל את נבחרת אירלנד בגביע העולם ב-2002, כאשר הודחה הנבחרת בסיבוב השני. דווקא הוייה הוא חסר התעסוקה מבין השניים ולא מאמן כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully