וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו בדרך לגרנט?

5.12.2007 / 11:08

על פי ה"מארקה", הקשר הברזילאי סיכם עם צ'לסי על מעברו, וישתכר עשרה מיליון יורו בעונה, כשכעת נותר רק לשחררו מברצלונה

אתמול (שלישי) אמר ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, כי רונאלדיניו לא יישב עוד זמן רב על ספסל הקבוצה. האם כוונתו של לאפורטה הייתה קצת אחרת ממה שניתן לחשוב? על פי ה"מארקה" הספרדי, מסתבר שכן. העיתון מציין היום, כי צ'לסי הסכימה לשלם לקשר הברזילאי 10 מיליון יורו לעונה (כ-55 מיליון שקל). העניין היחיד שנשאר להסדיר הוא שחרורו מסגנית אלופת ספרד, ובגזרה הזו ינסה רוברט אסיס, אחיו של רונאלדיניו, להמשיך לעבוד ולהשיג את הטופס המיוחל.

בינתיים, בצ'לסי מנסה אברהם גרנט להחזיר את מיכאל באלאק לכושר משחק. הקשר הגרמני מנסה להתאושש מפציעת קרסול קשה, שגרמה לו להיעדרות של שבעה חודשים מהמגרשים. הוא מקווה לחזור עוד לפני תחילת השנה החדשה, וכבר החל להתאמן עם הקבוצה הראשונה.

ועד שבאלאק יחזור, גרנט יכול לדאוג בקשר למצבו של חלוץ הקבוצה דידייה דרוגבה. השחקן מחוף השנהב הובהל אמש (שלישי) לבית החולים בשל נפיחות בברכו, וגם לאחר שנבדק, טרם נקבע אם הוא סובל מזיהום. ברכו של דרוגבה גורמת לו לכאבים מאז תחילת העונה, וההערכה היא שהוא סובל מאותה פציעה שהקפטן ג'ון טרי סבל ממנה, פציעה שגרמה לו להיעדר שלושה שבועות מהמגרשים. נראה כי דרוגבה לא ישותף במשחק הליגה נגד סנדרלנד בשבת, ובקבוצה מקווים שהחלוץ יספיק להתאושש עד למשחק עוד שבועיים נגד ארסנל.

כנראה שפיזארו עשה חיים, ועכשיו פרו תעשה לו את המוות


ועכשיו נעבור לדברים היותר פיקנטיים בצ'לסי. אחרי שפרנק למפארד וג'ון טרי חגגו במועדון חשפנות את יום הולדתו של שון רייט-פיליפס, הגיעה עליית המדרגה של קלאודיו פיזארו. ,"הסאן" פירסם הבוקר שתחקיר הטלוויזיה הפרואנית חשף כי פיזארו השתתף באורגיה, כמה ימים לפני משחק מוקדמות המונדיאל בו נבחרתו הובסה על ידי אקוודור 5:1. בפרו החליטו לפתוח בחקירה וז'ובנאל סילבה, שעומד בראש וועדת הבחירות להתאחדות הפרואנית, כבר הודיע כי "מי שימצא מעורב בזה, לא ילבש יותר את המדים הלאומיים".

"נדרוש דין וחשבון מפורט מהאחראי על אבטחת הנבחרת", הוסיף סילבה, "רצוי למצות את העניין כי אם הטענות ימצאו כשקריות, זה ירגיע את שחקני הנבחרת". פיזארו בן ה-29, עבר לצ'לסי בתחילת העונה מבאיירן מינכן, אבל שותף רק בעשרה ממשחקיה של מחזיקת הגביע האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully