וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האיומים, דורסמן חזר לאמן את חולון

שגיא ניר

5.12.2007 / 17:07

הבעלים של הפועל חולון, שהודיע על עזיבתו עם סיום ועדת המשמעת של הקבוצה, נעתר לשכנועים ושב לתפקיד לקראת מכבי תל אביב

מיקי דורסמן הודיע היום (רביעי) על חזרתו לתפקיד מאמן הפועל חולון. הבעלים, שהודיע על עזיבתו את התפקיד מיד עם סיום ועדת המשמעת של חולון באיגוד הכדורסל לפני שבועיים, בישר על החלטתו לשחקני הקבוצה והצוות המקצועי לפני האימון הערב.

כחודש לאחר אירוע החזיז במלחה, שהביא להצהרות הפרישה של הבעלים והמאמן, נעתר דורסמן להפצרות אנשי ושחקני הקבוצה, שלחצו עליו לחזור לעמדת המאמן. דורסמן, שביום המשחק מול בני השרון שהה בחו"ל ומול גלבוע/עפולה התמקם הרחק מספסל חולון, ישב במשחק האחרון באשקלון על הספסל, בצמוד למחליפו הזמני עופר חירותי. כעת, נראה שנסללה דרכו לחזרה לתפקיד המאמן הראשי.

כזכור, מיד עם פיצוץ המשחק במלחה בין ירושלים והפועל חולון, הדהים דורסמן כשמיהר להצהיר: "אני מודיע על פרישתי מכדורסל ומהפועל חולון אלא אם כן תוך שלושה ימים תוקם ועדה שתטפל באלימות. המאבטח הזה לא נועד למות במגרש כדורסל - זה פאן וספורט. אני מרגיש שתקעו לי סכין בלב. לא מעניין אותי כדורסל אלא חיי אדם".

בסיום ישיבתה של ועדת המשמעת של חולון, עשרה ימים מאוחר יותר, מיהר דורסמן החוצה והדהים שוב: "אני פורש מכדורסל. יכול להיות שלא תהיה הפועל חולון. אני מפסיק לאמן, וכנראה שתישאר רק קבוצת הנוער. מה שהיה פה זו בושה וחרפה. זו הצגה של השריף אבנר קופל והתובע שוקי קרמר. אני לא רוצה להיות שותף למחול השדים סביב הקבוצה ולא מוכן להיות שותף לניהול המעוות של הכדורסל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully