וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בלאט חכם על חזקים

5.12.2007 / 22:30

המאמן הישראלי שכבר ניצח את ריטאס וילנה, שוב ניצח קבוצה גדולה, הפעם 75:91 את מלאגה. גרשון ואולימפיאקוס הפסידו 84:86 בסיינה

משחקי המחזור השביעי במסגרת היורוליג שיושלמו מחר, נפתחו כבר הערב (רביעי), כשאפס פילזן רשמה ניצחון ביתי גדול, 75:91 על מוליכת בית ב', מלאגה, ריטאס וילנה יצאה סופית מתקופת הבצורת שלה עם 59:93 ענק על ציבונה זאגרב, וצסק"א מוסקבה המשיכה בצעדיה הבטוחים אל עבר המקום הראשון בבית א', לאחר שניצחה ברוסיה, 53:79 את וידיויצ'י בולוניה.

אולימפיאקוס של פיני גרשון וארז אדלשטיין הפסידה במשחק קריטי לסיינה, 84:86. רואן הוציאה את כל התסכול שלה על רומא, 85:104, ברצלונה לא התקשתה מול באמברג, 58:80, ופנרבחצ'ה/אולקר רשמה ניצחון חוץ מצויין בבלגרד, אחרי 72:76 על פרטיזן המקומית.

בית ב'

אפס פילזן - מלאגה 75:91

קבוצתו של דייויד בלאט שפתחה בצורה חלשה את העונה, הייתה חייבת ניצחון בצורה דחופה לאחר ההפסד לאריס בשבוע שעבר. הטורקים לא יכלו לבקש יריבה קשה יותר בדמותה של מלאגה, שמובילה את בית ב' ורשמה רק הפסד אחד העונה באירופה, גם היא נגד אריס.

אלא שחניכיו של בלאט הגיעו ממוקדים למשחק, עלו בטירוף לפרקט ותפסו שליטה על המשחק מהרגע הראשון, וירדו עם 21:28 ברבע הראשון. הטורקים לא הורידו את הרגל מהגז גם ברבע השני, עלו ליתרון 15, ומשם לא הביטו לאחור. דרו ניקולס הוליך את קלעי פילזן עם 16 ו-7 אסיסטים, סקוני פן צלף 15 וארמל קוג'ו הוסיף 13 משלו. למלאגה: דניאל סנטיאגו 25, יירי וולש 13, דאבור קוס 11.

ריטאס וילנה - ציבונה זאגרב 59:93

הליטאים שפתחו את העונה האירופאית מצויין, תפסו תקופה חלשה במהלכה הפסידו פעמיים ברציפות, פעם אחת לאפס פילזן, השניה למלאגה, שהורדיו אותם אל המקום השני, ובציבונה קיוו לנצל את התקופה הרעה הזו. אלא שריטאס התפוצצה על האורחים כבר מהרגע הראשון, ורשמה משחק התקפי מדויק להפליא, במהלכו קלעה בכל רבע 23 נקודות, מלבד הרבע השני בו קלעו 24.

ציבונה לא היתה בתמונה בשום שלב, ועכשיו עליה להתאושש מהתבוסה הצורבת בשבוע הבא בטורקיה, מול אפס פילזן. מאריונס פטריביצ'יוס היה גדול עם 17 נקודות באחוזים מצויינים לליטאים, הוליס פרייס, צ'אק איידסון וקנן ביירמוביץ' קלעו 13 כל אחד. לציבונה: סם הוסקין 21, דמיר מולמרוביץ' 16, כריס וורן 10.

בית א'

סיינה - אולימפיאקוס 84:86

במשחק המרכזי של בית א', נפגשו שתי הקבוצות בעלות המאזן הזהה, למאבק שהבטיח הרבה וקיים לא מעט. שתי הקבוצות היו צמודות לכל אורך המשחק, אבל ברבע השלישי קבוצתו של פיני גרשון התחילה להראות סימני השתלטות, כשעלתה ליתרון 7. האיטלקים כבר הצליחו לחזור, אבל שתי קליעות עונשין של מצ'יאוסקס העלו את היוונים ליתרון 75:79, דקה לסיום. אבל סיינה לא נשברה, בוטסי ת'ורנטון הוריד שלשה גדולה, ולאחר החטאה של אולימפיאקוס, 4 נקודות רצופות של האיטלקים העלו אותם ל-81:84.

קווינטל וודס החטיא את השלשה שהיתה עשויה לגאול את אולימפיאקוס, וסיינה עולה למקום השני עם ניצחון יוקרתי. 23 נקודות של רומיין סאטו הוליכו את קלעי סיינה, כשבוטסי ת'ורנטון קולע 17 חשובות, וקיסטוף לברינוביץ' הוסיף 11. לאולימפיאקוס: מארק ג'קסון 21, קווינטל וודס 20, וגיורגיס פרינצטיס 17.

צסק"א מוסקבה- וידיויצ'י בולוניה 53:79

הרוסים הגיעו לאחר מפגש פיסגה בויטוריה במחזור הקודם, בו עשו צעד משמעותי לכיוון כיבוש המקום הראשון בבית א', לאחר שניצחו את קבוצתו של נבן ספאחיה, 76:85. הערב, בבית, זה כבר היה הרבה יותר פשוט. הרוסים רצו ברבע הראשון, והוליכו 18:26. בולוניה עוד עשתה סימנים של חזרה, אבל רבע רביעי מזוויע, במהלכו רצה צסק"א ל-5:20, ניפץ לחלוטין את תקוותיהם של האיטלקים. ראמונד שישקאוקס הוליך את הרוסים עם 16 נקודות, דייויד אנדרסן הוסיף 13 משלו, וטרג'ן לנגדון ומרקוס גורי קלעו 12 כל אחד. לבולוניה: דלונטה הולנד 20, רוברטו קיאצ'יג 7.

בית ג'

ברצלונה - באמברג 58:80

הגרמנים עוד החזיקו מעמד במשחק החוץ הקשה בספרד, כשהיו בפיגור 4 בלבד במחצית. אלא שאז ברצלונה לחצה חזק על הגז, רצה ל-9:18 ברבע השלישי, והפכה את הרבע הרביעי לגארבג' טיים. מאריו קאסון הוליך את קלעי ברצלונה עם 14 נקודות, יאקה לאקוביץ' קלע 12, פראן ואסקז ואלכס אקר קלעו 11 כל אחד. לבאמברג: דמונד גרין הוליך את הקלעים עם 14, וטים אולברכט הוסיף 10.

פרטיזן בלגרד - פנרבחצ'ה/אולקר 76:72

שתי הקבוצות, שהיו צמודות זו לזו בבית ג', נפגשו בבלגרד למשחק חשוב על המקום הרביעי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל הטורקים הצליחו להחזיק מעמד ברבע הרביעי, כשפרטיזן נטלה את היתרון, שמרו על ריכוז וניצחו משחק חוץ חשוב מאוד. וויל סולומון הוביל כדרכו את קלעי פנרבחצ'ה/אולקר עם 21 נקודות, עומר אונן קלע 15, וג'יימס וייט ואוגוז סאבס קלעו 12 כל אחד.

רואן - רומא 85:104

הצרפתים הפסידו את חמשת משחקיהם האחרונים ביורוליג, ואין כמו מפגש מול רומא, שמתקשה בעצמה, בשביל לעצור את המפולת. אלא שאף אחד לא ציפה שזה ייגמר בהפרש כל כך גבוה, ורואן חוזרת למאבק על המקום החמישי שמוביל לשלב הבא. המארחים פתחו טוב והוליכו בהפרש 11 בסיום הרבע הראשון. האיטלקים עוד הצליחו לצמק ברבע השני, אבל רואן שוב ברחה ברבע השלישי וסגרה את המשחק. מארק סליירס הוליך את קלעי רואן עם 24, ראש בריון קלע 21, ואדם הס סיים עם 18. לרומא: דייויד הוקינס 16, ג'אקופו ג'יאצ'טי 14, אלן ריי 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully