וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש קבוצות כבר בשלב הנוק-אאוט באופ"א

5.12.2007 / 23:54

אברטון ניצחה את אלופת רוסיה 0:1, ויאריאל ניצחה את אלפסבורג 0:2, המבורג ניצחה בזאגרב את דינמו וגם אתלטיקו בעניינים

שישה ימים אחרי הניצחון הגדול של הפועל תל אביב בגביע אופ"א על חטאפה, נפתח הערב (רביעי) המחזור הרביעי במפעל, אלא שהפעם האדומים מוולפסון נחים בבית ומחכים לשמוע תוצאות טובות. המחזור מפוצל ליומיים, רביעי וחמישי. משחקי ה'בית הישראלי' יתקיימו ביום השני של המשחקים. הערב התקיימו שמונה משחקים בבתים א'-ד'.

שש קבוצות כבר הבטיחו את עלייתן לשלב הנוק-אאוט: אברטון, ויאריאל, אתלטיקו מדריד, המבורג, פ.צ באזל וגם פנאתינייקוס היוונית, שחגגה את עלייתה לשלב הבא עוד במחזור הקודם.

בית א'

נירנברג - אלקמאר 1:2

מחזיקת הגביע הגרמני השיגה ניצחון בית גדול ושמרה על סיכוי להעפיל לשלב הבא. אלקמר, שיכלה לסגור עניין כבר במחזור הנוכחי, תצטרך לחכות להזדמנות טובה יותר. דווקא ההולנדים היו אלה שעלו ליתרון ראשונים משער של דמי דה זאו בדקה ה-29. הגרמנים חיכו למאני טיים כדי להביא לקהל הביתי את האקשן האמיתי. זה התחיל בשער שיוויון של מרק מינטאל בדקה ה-83 ונמשך אחרי שתי דקות בלבד כשאותו מינטאל השלים צמד וכבש שער ניצחון.


אברטון - זניט סנט פטרסבורג 0:1

לדייויד מויס ושחקניו היה מספיק תיקו כדי להבטיח את העלייה לשלב הבא, אלא שמול הקהל הביתי ועוד במסגרת כל כך מכובדת - הכחולים מליברפול שאפו ליותר. ארטטה החטיא פנדל לאברטון בדקה ה-31, אבל טים קאהיל פיצה על זה עם שער ניצחון חמש דקות לסיום. זניט, אלופת רוסיה הטרייה, כבר לא תהיה תלויה בעצמה במאבק על העלייה לשלב הבא.

בית ב'

פ.צ קופנהאגן - אתלטיקו מדריד 2:0

שתי הקבוצות היו זקוקות לניצחון כדי להבטיח את מקומן בשלב הבא, אלא שהספרדים היו גדולים על הקבוצה שהדיחה את בית"ר ירושלים מליגת האלופות. סימאו סברוסה כבש את השער הראשון לאתלטיקו בדקה ה-21, סרחיו אגוארו השלים את החגיגה בדקה ה-62.

פנאתנייקוס - לוקומטיב מוסקבה 0:2

מוליכת הבית היוונית הבטיחה את עלייתה לנוק-אאוט עוד במחזור הקודם, אבל למה לא להרוס לרוסים, שהיו חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי? דימיטריס סלפינגידיס כבש את הראשון לפאו בדקה ה-70 והשלים צמד בערב גדול כעבור ארבע דקות.

בית ג'

ויאריאל - אלפסבורג 0:2

הצוללת הצהובה הגיעה מוכה מהליגה הספרדית, אבל בגביע אופ"א היא דווקא פורחת והניצחון על השבדים חסרי הסיכוי סידר לה את המקום בשלב הבא. ג'ון דאל תומאסון לא התחשב ביריביו הסקנדינבים בסוג של דרבי פרטי וכבש צמד לויאריאל בדקות 2 ו-51.

מלאדה בלוסלאב - א.א.ק אתונה 1:0

הקבוצה הצ'כית פינטזה על ניצחון שיעביר אותה הלאה, אבל היוונים לא ויתרו והשאירו את ההכרעה בבית הזה למועד מאוחר יותר. טמנדאני נסלאווה כבש את שער הניצחון ליוונים בדקה ה-46.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בית ד'

דינמו זאגרב - המבורג 2:0

איביצה אוליץ' מהמבורג חזר לקבוצתו לשעבר מקרואטיה ועזר לגרמנים להבטיח את המשך דרכם האירופית העונה, כאשר במקביל דינמו זאגרב כבר יכולה לחזור ולהתעסק בליגה המקומית. נייגל דה יונג כבש את הראשון לגרמנים רק בדקה ה-88, שתי דקות מאוחר יותר נפסק פנדל לטובת המבורג ופיוטר טרוצ'ובסקי בעט אותו בהצלחה.

פ.צ באזל - בראן 0:1

השוויצרים רצו לסגור עניינים כבר הערב ועשו את זה בהצלחה בעקבות שער ניצחו של קרליטוס בדקה ה-40, שהעלה את המאזן שלהם ל-7 נקודות. האורחים מנורבגיה ימשיכו לכסוס ציפורניים ויחכו למחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully