וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת והכח ייפגשו בגמר הטוטו בלאומית

4.12.2007 / 18:58

הפועל חיפה מתחה את דודו דהאן 120 דקות, אך בזכות 4 פנדלים מוצלחים עלו הסגולים. מלמיליאן ניצח את בלבול 1:2

הכח עמידר רמת גן והפועל חיפה נרגעו לרגע מקרבות הצמרת של הליגה הלאומית ונפגשו למשחק שיכריע את המשתתפות בגמר גביע הטוטו של הליגה השנייה. מה שנראה כמו משחק שקט במפעל זניח התברר כאירוע רב שערים שהסתיים רק לאחר יותר מ-120 דקות. כאמור, שתי הקבוצות מדורגות בחלק העליון של טבלת הלאומית, כשהכח מדורגת במקום השני וחיפה בשישי, אך מרוחקת רק שלוש נקודות מאחוריה.

המחצית הראשונה של המשחק הייתה ריקה מאירועים ומשערים, ורק בדקה ה-66 כבש תומר אליהו, שחקן ההגנה של הכח את השער הראשון, 0:1 לרמת גנים. אסי אברהמי החיפאי השווה בדיוק לאחר רבע שעה וקבע כי שתי הקבוצות ייגשו למנוחה קצרה ויחזרו לחצי שעה נוספת של הארכה. כבר בתחילת ההארכה כבש חנן אלקיים, אקס הפועל תל אביב ואשקלון את ה-1:2 להכח, אך שוב זכו שחקניו של דודו דהאן למנה אחת אפיים כרבע שעה אחר כך, כשערן לוי הבקיע שער שיוויון.

התוצאה נשארה על כנה במשך רבע השעה האחרונה, עד שנשרקה שריקת הסיום, כשלמשחק אין הכרעה גם אחרי 120 דקות. בדו קרב בעיטות מ-11 מטרים זה כבר הלך הרבה יותר פשוט עבור המארחים בוינטר. שחקני הכח חגגו את העלייה לגמר אחרי שכבשו רביעיית שערים מהנקודה, בזמן שהחיפאים של שלומי דורה כבשו רק אחד.

במשחק השני גברה הפועל פתח תקוה 1:2 על הפועל באר שבע, בזכות שער מעורר מחלוקת שכבש שוקי נגר בזמן פציעות. פפי קימוטו כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-21 ושער היתרון שלו החזיק דקות ארוכות, אלא ששער של ליאנדרו סימיוני 8 דקות לסיום המשחק עשה שוויון. בדקה ה-91 יצאה פתח תקוה להתקפה כששחקן באר שבע שוכב במרכז המגרש. שחקני באר שבע הפסיקו לשחק, אבל אלו של פתח תקוה המשיכו בהתקפה ובסיומה כבש נגר את שער הניצחון.

מאמן הפועל פתח תקווה, אורי מלמיליאן, הגיב על השער הלא ספורטיבי: "הם עשו לנו אותו דבר בשער שהם הבקיעו, זה אחד לאחד".

מרקו בלבול, מאמנה של הפועל באר שבע: "מה אני יכול לעשות להם? יותר חשוב שבאירוע הזה השופט לא ראה ששחקן שלנו חטף מרפק לפנים והגיע להם אדום שהיה בכלל עוצר את המהלך".

גם בליגה הארצית נערכו שני חצאי הגמר. בית"ר/שמשון תל אביב עלתה לגמר לאחר שגברה 1:2 על מכבי כפר קנא. מוראד עליאן כבש צמד למנצחים (2, 33), לכפר קנא: משה גולדנברג (45). מי שתפגוש את שמשון בגמר היא עירוני קרית אתא, שניצחה את סקציה נס ציונה, בדו קרב פנדלים 2:3, לאחר ש-120 הדקות הסתיימו ללא שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully