וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר שם בחוץ

4.12.2007 / 19:36

הפועל ירושלים רצתה להשיג ניצחון חוץ ראשון באירופה, אבל הפסידה לזגורזלאץ' 78:68. שמיר: "הרבע השלישי הכריע את המשחק"

עשרות קבוצות הזויות מרחבי אירופה, 27 משחקים מידי מחזור, קבוצות שמשחקות ביום ראשון וביום שלישי. זהו היול"ב קאפ השנה. הכדורסל האירופאי בשיאו. אי לכך ובהתאם לזאת, הפועל ירושלים מצעה את עצמה משחקת הערב מול זגורזלאץ' הפולנית, דווקא בליברץ שבצ'כיה, ושוב מפסידה בחוץ, הפעם 78:68.

ירושלים הייתה טובה ומסודרת יותר מההתחלה, ובשורה התחתונה פשוט נראתה יותר כמו קבוצת כדורסל. כשנדמה היה שהנה, ירושלים סוף סוף רושמת ניצחון חוץ באירופה, הגיע רבע שלישי של 12:25 לטובתם של הפולנים והתפרקות טוטאלית של מחזיקת הגביע הישראלי. משם הפולנים שייטו לניצחון וירושלים רשמה עוד הפסד חוץ.

דן שמיר וחניכיו יכולים לתלות עוד הפסד ביול"ב קאפ בעייפות. זו זכותם. כמה שעות אחרי הניצחון על נהריה בליגה הם כבר עשו את דרכם, באוויר וביבשה, לליברץ. בפעם שעברה הגיע הפסד מביש לדן בוס אחרי פרשת החזיז במלחה, הפעם הצטרפה לה גם התשישות. יול"ב קאפ, הזיה אחת גדולה, כבר אמרנו?

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה צמודה, עם נקודות בכל צד, כשבצד הירושלמי בולט כרגיל ג'יימי ארנולד, שכבר אחרי 6 דקות קלע 8 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה. טימי באוורס, שבאירופה לא עושים לו חישובים של מספר ישראלים על המגרש וכו', איפס את היד ועם שתי שלשות בלט גם הוא, כשירושלים מסיימת את הרבע הראשון ביתרון 15:19.

בפתיחת הרבע השני מחזיקת הגביע הישראלי כבר עלתה ליתרון בן 8 נקודות, אבל דייויד לוגן, אקס רמת השרון, תפר לה שתי שלשות על הראש ודאג להחזיר את הפולנים למשחק. זגורזלאץ' המשיכה ללכת על זריקות מבחוץ וכשהיא החטיאה ירושלם ניצלה זאת, הפעם בזכות נקודות של רוברסון, וחזרה ל-27:34 ול-30:37 בסיום המחצית.

למחצית השנייה זגורזאלץ' יצאה עם המון מוטיבציה ולצד משחק מנומנם של ירושלים רצה ל-3:13 כדי להפוך את התוצאה לטובתה ובהמשך כבר להוליך 44:51. מכאן הפולנים שלטו במשחק. לוגן המשיך להפציץ, ירושלים הלכה לישון ולא הצליחה לצמק עד הסיום, כשזגורזלאץ' מנצחת 68:78.

קלעו להפועל ירושלים: טימי באוורס 17, שרון ששון 15, ג'יימי ארנולד 14, אנטוני רוברסון 10, ראמל קארי וגיא פניני 5 כ"א, דרור חג'ג' 2.

לזגורזלאץ': דייויד לוגן 34, תומאס קלאטי 14, סלובודן ליובוטינה 13, דרגישה דרובניאק 11 ו-11 ריבאונדים, אנדרה רודריגז 6 ו-8 אסיסטים.

באוורס: "נתנו להם להרגיש יותר מידי נוח"

דן שמיר אמר אחרי המשחק: "הרבע השלישי הכריע את המשחק. לא הצלחנו להמשיך את האינטנסיביות של המחצית הראשונה. השחקנים ניסו לעשות את הפעולות הנכונות ולא הצליחו".

טימי באוורס הוסיף: "ידענו שזגורזאלץ' היא קבוצה מצויינת, במיוחד בבית ובכל המשחקים שלה באולם הזה היא ניצחה בצורה משכנעת. ידענו שאנחנו צריכים לשחק אגרסיבי וזה בדיוק מה שעשינו בתחילת המשחק. פתחנו את המשחק טוב ושלטנו בקצב במחצית הראשונה אבל ברבע השלישי סבלנו מחוסר ריכוז בשני צידי המגרש ונתנו להם להרגיש יותר מדי נוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully