וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "הקבוצה הכי מגעילה בארץ"

4.12.2007 / 21:15

עמוס לוזון, נשיא מכבי פ"ת, רטן על הקללות שספג מאוהדי בית"ר בגומלין רבע גמר גביע הטוטו. אגב, במשחק האלופה ניצחה 1:2 ועלתה לחצי הגמר

מסתבר שיש דברים שלא משתנים במעבר מהליגה לגביע הטוטו. כמו בהרבה מקרים העונה, גם הערב (שלישי) בטדי, בית"ר ירושלים הפגינה יכולת בינונית ומטה, אבל כמה של דקות מאמץ מרוכז הספיקו לה לחלוף על פני מכבי פתח תקווה בדרך לחצי הגמר כשניצחה 1:2, לאחר שהמשחק הראשון נגמר ב-1:1.

אבל את הניצחון של הירושלמים הכתימה התנהגות האוהדים, שאולי בחסות הלגיטימציה המחודשת שקיבלו מבית הדין בשבוע שעבר, קיללו לאורך כל המשחק את עמוס לוזון, נשיא מכבי פתח תקווה ואת אחיו אבי לוזון, יו"ר התאחדות לכדורגל.

עמוס לוזון אמר בתגובה על הקללות: "כפרצוף ההנהלה כך פרצוף האוהדים. האוהדים הכי מגעילים בארץ וההנהלה הכי מגעילה בארץ". לוזון יצא מהאצטדיון בחסות ליווי משטרתי. דובר בית"ר ירושלים עודד זרגרי, לא נשאר חייב: "אנחנו מדברים על בן אדם שבכל משחק מדבר על שופטים. אחד שגם היכה בעבר אנשים בכדורגל. שלא ידבר על חינוך ולא יחנך אף אחד".

על כר הדשא היו האורחים עדיפים על בית"ר במחצית הראשונה, שהיתה חלשה מאוד והסתיימה בתוצאה מאופסת. עידן טל, שנכנס עוד בשלהי המחצית הראשונה ועמית בן שושן המחליפים, הכניסו רוח חדשה אצל האלופה שכבשה פעמיים בדרך לניצחון, מרגליו של אבירם ברוכיאן (52, 64). סרסור הצליח רק להשוות זמנית (53). הפסד ראשון לפביאן כמאמן פתח תקווה ואילו הירושלמים אולי בדרך לתואר ראשון מבין שלושה העונה.

מהלך המשחק

בדקות הראשונות התפתח משחק חלש ועייף. טוטו תמוז (4) קיבל מכה חזקה בקרסול הפגוע שלו וסימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך.

דקה 17: הזדמנות ראשונה למכבי פתח תקווה עם כדור חופשי מ-22 מטר. דירסאו בעט חלש היישר לידיו המושטות של קאלה.

דקה 20: כמעט שער לבית"ר. כדור חופשי חזק של מירוסוביץ', 20 מטר מהשער, מצא את אוהד כהן מוכן והשוער הדף מצוין.

דקה 26: ברוכיאן חטף כדור סמוך לרחבת פתח תקווה, התפנה לבעיטה אבל הכדור שלו חלש ונקלט בקלות על ידי כהן. המשחק המשיך להיות חלש מאוד כששתי הקבוצות מגלות אפטיות מרגיזה.

דקה 28: מסירה כפולה בתוך הרחבה בין סרסור ללירן כהן חתכה את הגנת בית"ר, אבל סרסור החמיץ מזווית קשה מול קאלה, שהדף לקרן. שתי דקות לאחר מכן עוד הזדמנות לסרסור שקיבל כדור לראש שני מטר מהשער, אבל הנגיחה של החלוץ, שהופתע מהמסירה, לא ממש סיכנה את קאלה.

דקה 34: עוד מכה לבית"ר. בואטנג קיבל מכה חזקה בראשו לאחר שעלה לכדור עם סרסור והוצא לקבל טיפול. עידן טל החליף אותו.

דקה 40: לירן כהן משתחרר ומשאיר קטנה לדירסאו מחוץ לרחבה שבעט מצוין ממרחק, אבל קאלה שוב היה עירני והדף מצוין.

דקה 46: חילוף אצל האורחים עם פתיחת המחצית השניה כאשר מגמדוב יצא וקובי גנון החליף אותו.

דקה 52: גול! בית"ר מתעוררת. עמית בן שושן התנהל באגף שמאל והעביר למרכז. ברוכיאן, שהיה לא מכוסה, נגח מקרוב במדויק לפינה של כהן. 0:1 לבית"ר.

דקה 53: גול! בית"ר לא מספיקה לחגוג והקבוצה של פביאן מגלה אופי וחזורת מיד למשחק. סרסור כבש מתוך הרחבה. האם אנחנו בדרך להארכה?

דקה 60: התקפה טובה לבית"ר, אבל טל החמיץ. חן עזריאל החליף את רומלו.

דקה 62: גול! בן שושן עם עוד כדור מדויק לברוכיאן, שחדר לרחבה ובקור רוח השחיל את הכדור דרך רגליו של כהן. היתרון חוזר לבית"ר, שמתקרבת לעליה לחצי הגמר. צמד של ברוכיאן, צמד בישולים של בן שושן.

דקה 81: התקפה יפה של פ"ת. דירסאו באגף ימין, מסר לאובוקה שמהתל בהגנה הירושלמית אבל כדור הרוחב המסוכן שלו נעצר ע"י קאלה.

הירושלמים הפגינו משחק לא רע לאורך המחצית השניה, כשבן שושן החד, עידן טל וברוכיאן, הובילו אותה למספר התקפות מסוכנות שלא הובילו לשערים נוספים.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, קוזקין, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דרק בואטנג (עידן טל, 34), גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ'(זנדברג, 84), אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז (בן שושן, 31) רומולו (חן עזריאל, 63).

מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, עומר הדר, נאור פסר, מוראד מגמדוב (קובי גנון, 46), חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, לירן כהן, דני פרדה, ניצן דמארי, רוביל סרסור, אוהד קדוסי.

שום: "היינו צריכים לגמור את הסיפור בחוץ"

יצחק שום, המאמן המנצח, אמר לאחר המשחק: "המטרה בגביע היא רק אחת - לעבור שלב. את המשחק הזה היינו צריכים לגמור בחצי הראשון בפתח תקווה, לא עשינו את זה וזה הפך לקשה. לא היה קל גם היום. מה עוד שהרבה שחקנים חסרו לי ועוד שניים נפצעו במהלך המשחק וזה שינה לי את תוכנית המשחק".

עופר פביאן לא לקח קשה מדי את ההפסד אבל היה מאוכזב: "להרכב של בית"ר אף פעם אי אפשר לקרוא הרכב שני. גם אנחנו עלינו עם השחקנים הכי טובים שהיו לנו בקו הבריאות וזה לא הספיק. ב-1:2 חשבתי שאנחנו בדרך לשוויון. האמנתי עד הרגע האחרון, אבל לא הצלחנו. חבל מאוד. אני חושב שהיה כדורגל פתוח ומהנה בשני המשחקים".

בלם בית"ר, שמעון גרשון: "היה חשוב לכל האנשים במערכת לעבור שלב. בחצי השני היו להם מינימום הזדמנויות, למעט השער. צריך לדעת לשמור על הכדור כשאתה יודע שאם אתה מקבל גול אתה עף ועשינו את זה בלי להילחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully