וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורז'או מצא בית חדש?

4.12.2007 / 16:49

דיווחים בברזיל טוענים שהפורוורד המקורקע של קליבלנד חתם בשארלוט, לקאבס יש שבוע להשוות את ההצעה. הסיקסרס יפטרו את בילי קינג

אחרי קיץ ארוך של משא ומתן ארוך וחסר תועלת, כולל חודש שלם של משחקים מהם נעדר בגלל חוסר הסכמה על פרטי חוזהו, נראה שדרכו של אנדרסון ורז'או בקליבלנד סוף סוף הסתיימה.

הפורוורד הברזילאי הפך לאהוב הקהל בעיר בזכות משחקו האנרגטי והנלהב, והנהלת הקאבס נסחפה בהתלהבות והסכימה להעניק לו חוזה חדש שיעניק לו שישה מיליון דולר לעונה עם תום חוזהו הקיץ. אבל ורז'או, בעצת סוכניו, לא הסכים להתפשר על סכום נמוך מתשעה מיליון דולר לעונה. רק נזכיר, מדובר על שחקן שקלע פחות משבע נקודות והוריד פחות משבעה ריבאונדים למשחק בעונה החולפת, וגם בהתחשב באנרגיות שהוא מביא עימו ותרומה בדברים הקבוצתיים הקטנים, היה ברור שמדובר בסכום מופרז בצורה קיצונית.

ורז'או, שהפך לשחקן חופשי מוגבל, לא התייצב למחנה האימונים של הקאבס ולא הופיע למשחקי הקבוצה מאז פתיחת העונה, ובשבוע שעבר הוא הכריז פומבית שהוא כבר לא מעוניין לשחק במקום שלא מוכן לתת לו מה שמגיע לו.

היום (שלישי) דיווח אחד מאתרי האינטרנט הגדולים בברזיל כי ורז'או חתם על חוזה לשלוש שנים בשארלוט, בהתפתחות שעשויה לסיים את הפרשה המתמשכת הזו. אבל בגלל העובדה שורז'או הוא שחקן חופשי מוגבל, קליבלנד זכאית להשוות את ההצעה של הבובקאטס (שפרטיה לא פורסמו) בתוך שבוע, ובעצם לכפות עליו להישאר באוהיו.

פילדלפיה פותחת דף חדש

בילי קינג הפך את עצמו בשנים האחרונות לאחת הדמויות השנואות בפילדלפיה בזכות ביצועיו התמוהים כג'נרל מנג'ר של הסיקסרס, והלילה (בין שני לשלישי) קיבלו אוהדי הקבוצה את הבשורה לה ייחלו כבר זמן רב, כשנודע שקינג צפוי לקבל מכתב פיטורים ביממה הקרובה. קינג שימש כג'נרל מנג'ר של הסיקסרס בתשע השנים האחרונות, ובארבע השנים האחרונות כיהן גם כנשיא המועדון, בהן לא הצליח לשחזר את הצלחתו להעפיל לגמר ה-NBA ב-2001.

כזכור, נכשל קינג בנסיונותיו ליצור צוות מסייע ראוי סביב כוכבו אלן אייברסון, וככל שמצב הקבוצה הלך והידרדר הפך אייברסון לממורמר יותר ויותר, עד שדרש לבסוף לעזוב, ונשלח בטרייד לדנבר. קינג איבד את הקרדיט שלו אצל בעלי הקבוצה אחרי שהסיקסרס פתחו את העונה הנוכחית במאזן של 12:5 בלבד, והלילה כאמור התקבלה ההחלטה להיפרד ממנו.

מי שיחליפו יהיה אד סטפאנסקי, ששימש עד עתה כג'נרל מנג'ר של ניו ג'רזי. ההערכה היא שמעמדו של המאמן מוריס צ'יקס בקבוצה יציב לעת עתה, וגם לארי בראון, שמשמש כיועץ מיוחד לקבוצה, ימשיך בתפקידו כרגיל.

הווארד ובוזר שחקני החודש

דוויט הווארד הוכרז הלילה כזוכה בתואר שחקן חודש נובמבר במזרח, בעוד שקרלוס בוזר קטף את התואר המקביל במערב. הווארד הוליך את אורלנדו למאזן נהדר של 4:16 כשהוא רושם 23.2 נקודות, 15.1 ריבאונדים ו-3 חסימות למשחק, וקולע ב-61 אחוזים מהשדה. בוזר הוביל את יוטה למאזן של 5:13, כשהוא מעמיד ממוצעים של 25.3 נקודות ו-11.4 ריבאונדים למשחק ב-57 אחוזים מהשדה. תואר מאמן החודש במערב הלך, בפעם המי יודע כמה, למאמן הספרס גרג פופוביץ', בעוד שלמאמן החודש במזרח נבחר - תחזיקו חזק - דוק ריברס. בעוד שעל פועלו של פופ בסן אנטוניו (מאזן 3:14) אין להרחיב את הדיבור, נציין שמאזנה של בוסטון (2:13) הושג בגלל הרבה גורמים אחרים, שאינם עונים לשם "דוק". בהיעדרו של גרג אודן הפצוע לכל העונה, זכו השניים שנבחרו אחריו בדראפט האחרון בתארי רוקי החודש - קווין דוראנט במערב, ואל הורפורד במזרח.

* ג'רי סלואן, שעומד על הקווים ביוטה ב-20 השנה האחרונות, האריך את חוזהו בג'אז בשנה נוספת ויאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה.

* סן אנטוניו כולה נשמה הבוקר לרווחה, שתוצאות בדיקת ה-MRI שעבר טים דאנקן בעקבות פציעתו בברך ובקרסול במשחק מול פורטלנד גילו שהפציעות אינן רציניות כפי שחששו תחילה, אך הוא עדיין עשוי להיעדר לתקופה של שבוע עד שבועיים.

* לברון ג'יימס, שנעדר משני המשחקים האחרונים של קליבלנד בגלל פציעה באצבעו, עשוי לחזור לפעילות הלילה במשחק של הקאבס מול ניו ג'רזי.

עדכון ראשון 5.12.07 13:57
עדכון אחרון 5.12.07 16:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully