וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלודה מתבכיין, בלי גבולות

4.12.2007 / 11:40

”האימונים של גרנט מפרכים והרגלי התזונה של האנגלים רעים”, אומר קשר צ’לסי, שמעוניינת בדרנתה. אלרדייס: ”אני מתנדנד בניוקאסל”

בקיץ האחרון לקח לז'וזה מוריניו, מאמנה לשעבר של צ'לסי, הרבה מאוד זמן כדי לשכנע את הקשר הצרפתי, פלורן מאלודה, להגיע לקבוצה. צ'ק של 13 מיליון ליש"ט עבר לבסוף מצ'לסי לליון, ובשבוע שעבר פתח את הפה על כך שהקבוצה לא הסדירה את טיסתו בחזרה ללונדון, לאחר משחקה של צרפת באוקראינה במוקדמות היורו.

אבל זה היה רק קצה הקרחון, והיום (שלישי) פרסמה התקשורת האנגלית עוד פנינים של מאלודה, כשהוא מתלונן על קשיי ההסתגלות לאנגליה וגם על המאמן הנוכחי, אברהם גרנט. "האימונים פה בלתי נסבלים. הם אינטנסיביים ואתה מרגיש כמו אחרי משחק. כשאתה כבר מגיע למשחק עצמו, אתה מותש לחלוטין", אמר הצרפתי. "במהלך המשחק אין לך יכולת לחשוב, המוח שלך מיובש לחלוטין". על שיטת המשחק אמר מאלודה: "אנשים פה משחקים לפי אינסטינקטים, לא לפי שיטה, כמו שעשו כשגילו את הכדורגל".

אבל לא רק כלפי צוות האימון של צ'לסי יש למאלודה טענות, אלא בכלל נגד התרבות של הספורטאים האנגלים. "אין פה לאף אחד שליטה על מה לאכול ועל הרגלי תזונה. אתה יכול לאכול ולשתות הכל, כולל דברים לא בריאים".

ולסיום, מה אומר מאלודה על תקופת חג המולד, שטומנת בחובה שלושה משחקים בתשעה ימים לכחולים? "שמעתי על העסק הזה, זה נשמע לא טוב".

צ'לסי תציל את דרנטה?

העיתון הספרדי "מארקה" מדווח כי שחקנה הנשכח של ריאל מדריד, רויסטון דרנטה, עשוי לעבור בינואר הקרוב לצ'לסי.

שחקנה לשעבר של פיינורד חתם הקיץ על חוזה בברנבאו, אך עדיין לא זכה להזדמנות ראויה כדי להוכיח את יכולותיו. הוא פתח בארבעה משחקי ליגה ובאף אחד ממשחקי הקבוצה מאז ספטמבר.

צ'לסי, על פי הדיווח, מעוניינת במגן ההולנדי בן ה-20, שעלה לקבוצה הראשונה של פיינורד רק בקיץ האחרון. ההולנדי היה נחוש לעבור במהירות לריאל שחשקה בו והשקיעה למענו גם 14 מיליוני יורו. מהר מאוד התברר לשני הצדדים כי השידוך לא יצלח, ונראה כי אפשרות ההשאלה לצ'לסי תסייע הן לשחקן והן לריאל. כן נמסר, כי הימצאו של האנק טן קאטה, אוהד גדול של דרנטה, בצ'לסי יכולה לתרום לשיפור מצב רוחו ויכולתו.

תנצח את ארסנל או שתגיד שלום

תקופה לא קלה עוברת על מאמן ניוקאסל, סם אלרדייס. לא זאת בלבד ששמו נקשר לפרשת השחיתות באנגליה, מבחינה מקצועית המאגפייז נראים רע מאוד והפסד ביתי לארסנל במשחק ביום רביעי עלול לסיים את דרכו של המאמן במועדון.

גם אלרדייס עצמו יודע את זה. "אני על הכוונת", אמר אתמול המאמן, "במועדון כזה אתה חייב להשיג תוצאות, ועדיף מוקדם מאשר מאוחר. אנחנו בתקופה לא טובה, אבל הדברים יכולים להשתנות מהר, כפי שקרה כשהם השתנו לרעה". על האפשרות שאלן שירר יחליפו אמר אלרדייס: "אני מכיר את אלן לא מהיום, והוא אמר לי שהוא לא מוכן עדיין לאימון. אני לא רואה בכך איזשהו מטרד שהוא מועמד לאמן במקומי. הרי אם יפטרו אותי מישהו יגיע, אז מה זה משנה אם זה יהיה שירר או מישהו אחר?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully