וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מתפוצץ, פרגוסון מייעץ

4.12.2007 / 10:53

מאמן מנצ'סטר יונייטד רתח על הכרטיס הצהוב שקיבל רונאלדו בגלל צלילה ב-0:2 על פולהאם. בינתיים, הוא מייעץ להתאחדות לגבי מאמן

סר אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, מעולם לא נצר את לשונו ככל שזה קשור בשיפוט ובכלל בקיפוח. הסיבה לכעס של הסקוטי הפעם: כרטיס צהוב שקיבל כריסטיאנו רונאלדו על צלילה ברחבה, במהלך הניצחון 0:2 על פולהאם. זה קרה כשיונייטד כבר הובילה בהפרש של שני שערים מצמד של הפורטוגלי.

"למה שהוא ירצה ליפול?", התלונן פרגוסון, "הוא היה בדרך לכיבוש שלושער. יש לו עדיין מוניטין של מתחזה ושל אחד שמשחק עם השופטים, אבל זו החלטה מגוחכת. זה כבר לא אותו רונאלדו שהיה ילד צעיר וחסר אחריות, אלא שחקן בוגר שעבר שינוי". רונאלדו עצמו היה דיפלומטי: "אני מנסה לעשות את העבודה שלי. אבל אני מכבד את החלטת השופט, גם אם לדעתי היה פנדל".

כשהוא לא עסוק בלנצח ולכעוס, פרגוסון, מסתבר, גם עוזר לממלכה בניסיונותיה למצוא מאמן חדש. נשיא ההתאחדות, בריאן באריק, נועד עם פרגוסון ועם בובי צ'רלטון באולד טראפורד, על מנת לנסות ולקבל טיפים לקראת המינוי הצפוי. בכל מקרה, אין סיכוי שפרגוסון עצמו ימונה לתפקיד לנבחרת שאותה הוא מכנה "האויב הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully