וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: 23 נקודות לדורון בניצחון על בני יהודה

3.12.2007 / 20:27

שחקנית אליצור רמלה בלטה בניצחון 77:93 בפתיחת הסיבוב השני בליגה. בנות השרון הביסו את רמת חן 67:83 ושמרו על מאזן מושלם

הסיבוב השני בליגה הלאומית לנשים נפתח עם ניצחון חוץ של הדאבליסטית, אליצור רמלה, על בני יהודה של טל נתן 77:93. שי דורון שסוף סוף מתחילה לפרוח, קלעה 23 נקודות והייתה אחת הדומיננטיות בקבוצה של אלי רבי שהשיגה את ניצחונה השישי בשמונה משחקים.

בנות השרון שמרה גם הערב על מאזן מושלם של תשעה ניצחונות מתשעה משחקים אחרי שפירקה את מכבי רמת חן 67:83. הפועל תל אביב השיגה ניצחון בכורה בליגה כשניצחה 67:74 את בנות תל כביר שיילחמו איתן נגד הירידה, ומכבי אשדוד זכתה בניצחון חוץ 61:80 על אליצור חולון.

אף אחת לא מאיימת על בנות השרון

בני יהודה - אליצור רמלה 93:77

המחצית הראשונה הייתה צמודה, רמלה התקשתה לפתוח פער אך בכל זאת ירדה ממנו עם יתרון נקודה, 44:45 אחרי סל של בראשידה אלוהים. רמלה לחצה על הגז במהלך הרבע השלישי, הגדילה את היתרון ושלשה של דורון העניקה 61:71 בסיום הרבע.

הדומיננטיות של רמלה לא נעלמה ברבע האחרון כשטאנג'לה סמית' סיימה כקלעית המצטיינת עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים. במחזור הקרוב תארח רמלה את בנות השרון לאחד הקרבות הקשים שלה העונה, בעוד בני יהודה תצא למשחק חוץ אצל מכבי אשדוד. ריבי גרינבוים בלטה בבני יהודה עם 20 נקודות.

בנות השרון - מכבי רמת חן 67:83

רגע לפני המפגש מול הדאבליסטית, בנות השרון שלחה מסר נוסף לאליצור רמלה ולליגה בדמות ניצחון תשיעי ברציפות. טנישה רייט מבנות השרון קלעה 23 נקודות בניצחון הגדול, כאשר גם אורנית שוורץ (14) ואביולה ואברה (12) בלטו. אדווינה בראון הייתה הבולטת בשורות רמת חן עם 23 נקודות ושמונה ריבאונדים.

אליצור חולון - מכבי אשדוד 80:61

אחרי ניצחון החוץ, לשתי הקבוצות יש מאזן של ארבעה ניצחונות וחמישה הפסדים. חולון שקלעה 13 נקודות בלבד ברבע הראשון נקלעה לפיגור של 15 בסיום המחצית הראשונה (45:30), ואשדוד ידעה לשמור עליו עד הסיום. איינה ווקר (22 נקודות) ודיאנה ג'קסון (17) הצטיינו באשדוד, ויקי הול סיימה כקלעית המצטיינת בחולון עם 19 נקודות.

הפועל תל אביב - בנות תל כביר 67:74

האדומות השיגו ניצחון ליגה ראשון מול היריבה איתה היא אמורה להילחם נגד הירידה. דווקא תל כביר הייתה דומיננטית יותר במחצית הראשונה, אך רבע שלישי מצוין של הפועל תל אביב העניק את הניצחון המיוחל. אדנישה קורי (24 נקודות) ובוזנה הרצג (18) היו הבולטות בשורות הפועל. 22 נקודות של מישל וודס לא הספיקו לתל כביר.

רמה"ש מתכוננת לרוסיות

אלקטרה רמת השרון תחל ביום חמישי (18.00, שידור בספורט 1) את משחקי הבית בגביע אירופה, כשתארח את צ'בקטה מרוסיה. בשבוע שעבר השיגה הקבוצה של אורנה אוסטפלד ניצחון חוץ במשחקה הראשון מול אדנה הטורקית 66:84. הרוסיות הגיעו לארץ היום בשעות הצהריים וקיימו אימון באולם אורנים. מאמנת הקבוצה אורנה אוסטפלד אמרה לפני היציאה: " מדובר בקבוצה מצויינת, עקשנית ומאומנת היטב. הן חזקות מאד במשחקי הבית שלהן. אני מאד רוצה לנצח במשחק החוץ הזה כדי לסגור מעגל של נצחונות בכל משחקי החוץ האירופיים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully