וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קרית שמונה ניצחה את הפועל ת"א 0:1

3.12.2007 / 21:40

אבוקסיס וציבלין עמדו על הקווים לראשונה העונה בליגת העל, אבל הפועל ת"א הציגה את אותו כדורגל עלוב והפסידה 1:0 להפועל קרית שמונה בבלומפילד. מישהו דיבר על דרך חדשה?

לעולם לא נדע איך נראה משחקו הראשון של יוסי אבוקסיס כמאמנה הלא רשמי של הפועל תל אביב במדריד. לא היה שידור, אבל אנחנו יודעים שזו הייתה סנסציה ושחטאפה זו לא עוד קבוצה זניחה מהליגה הספרדית. אבל אנחנו גם יודעים שעם כל הכבוד לאירופה, מבחן התוצאה הוא כאן, בליגה שלנו ואחרי שראינו את היכולת של הפועל תל אביב בהפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה זה ברור - אין חדש תחת השמש. אולי הגיע לאדומים פנדל אחד במהלך המשחק, יכול להיות שאפילו שער הניצחון של קרית שמונה לא היה חוקי. זה לא משנה, להפועל תל אביב לא הגיעה אפילו נקודה אחת במשחק הזה.

זו פשוט הייתה אותה הפועל תל אביב של המחזורים הקודמים ושל גיא לוזון. בלי התקפה, בלי הנעת כדור, נחותה מכל יריבה בליגה וראויה למקום האחרון. הצוות אבוקסיס-ציבלין ביצע שני חילופים עד לתחילת המחצית השניה ועוד אחד כבר בדקה ה-64 - שום דבר לא עזר, אולי, כמו שכבר כתבו ואמרו פרשנים שונים בערך אלף פעמים, השינוי צריך לבוא מבחוץ.

סוגייה נוספת ובעייתית מאוד היא יוסי אבוקסיס. הקפטן לשעבר הוא מאמנה הלא רשמי של הקבוצה, אבל הוא לא מחזיק בתעודת מאמן. לפי החוקה, אבוקסיס אינו רשאי לנהל משחקים מהקווים, אבל זה לא מנע ממנו לעמוד ולצעוק על שחקניו. למרות שאבוקסיס זז הצידה במחצית השנייה והיה פחות דומיננטי, באירגון המאמנים כבר הודיעו כי לא יעברו על הנושא הזה לסדר היום ויתלוננו על כך.

קרית שמונה, מישהו בכלל זוכר שהיא היתה עולה חדשה בתחילת העונה? קבוצתו של רן בן שמעון שוב הוכיחה שהיא קבוצה ראויה לליגה, כששלטה במשחק מתחילתו ועד לשריקת הסיום של אסף קינן. לקבוצתו של רן בן שמעון אין יותר מדי כוכבים, אבל יש הרבה כדורגל ובשקט בשקט, היא כבר צמודה למכבי חיפה ומכבי נתניה בחלק העליון של הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 8 - ההזדמנות הראשונה במשחק. עמאשה נהנה מחופש פעולה בתוך הרחבה ומסר ליובל אבידור, שבעט חלש מחמישה מטרים לידיים של אניימה.

דקה 21 - גיא צרפתי פרץ לכיוון הרחבה ושיחרר טיל מ-20 מטרים, אניימה הדף.

דקה 22 - עמנואל אמנגואה השתלט על כדור על סף הרחבה מצד שמאל ובעט חזק לכיוון החיבורים, אניימה הדף מצויין לקרן.

דקה 26 - ספסל הפועל תל אביב בא בטענות אל השופטים אחרי שכדור שננגח מראשו של עידן סרור פגע בידו של עמיר נוסבאום ברחבה.

דקה 32 - גול! התקפה מסודרת של קרית שמונה הסתיימה במסירה אל תוך הרחבה ליובל אבידור, שהסתובב ובעט ממרכז הרחבה לרשת. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 47 - ראובן עובד נכנס לשחק ואיים על השער כעבור דקה וחצי, כשפרץ לרחבה מצד שמאל ובעט לשער. אלימלך הדף לקרן.

דקה 60 - ויהאם עמאשה הכניס כדור לירו בלו, שהסתובב בין שני מגינים על קו ה-16 ובעט החוצה.

דקה 65 - עבאס סואן מסר מימין לגיא צרפתי, שבעט מ-18 מטר. אניימה הדף היישר לאמנגואה, שלא הצליח לייצר מזה כלום.

דקה 72 - יגאל אנטבי שלח מסירת רוחב לליאור אסולין, שבעט מ-15 מטר מעל למשקוף.

דקה 88 - ליאור אסולין השתלט על כדור עומק והשאיר מסירה קטנה לעובד, שבעט מ-16 מטר לשער. אלימלך זינק מצויין ועצר.

דקה 90 - שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, דוס סנטוס קיבל מסירה טובה והחמיץ את ההזדמנות הגדולה של האדומים במשחק, 5 מטרים מהשער.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ואליד באדיר (ראובן עובד, 46), אבדג'י (ליאור אסולין, 33), עידן סרור (רועי דיין, 64), ברוך דגו, פאביו ג'וניור.

הרכב הפועל קרית שמונה: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, גואל צ'יראסווה, עבאס סואן, גיא צרפתי (יוסי דורה, 69), עמנואל אמנגואה, ויהאם עמאשה (פטר אופריקאווה, 62), יובל אבידור (ירו בלו, 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully