וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד ורונאלדיניו ממשיכים במתקפה התקשורתית

3.12.2007 / 18:28

הברזילאי שלא פותח בברצלונה הקניט "צריך לשאול את המאמן מדוע אני לא משחק", אך ההולנדי הבהיר: "כל מה שאני עושה זה לטובת הקבוצה"

ה"מלחמה קרה" בין רונאלדיניו למאמנו בברצלונה, פרנק רייקארד, מסרבת להגיע לסיומה. אחרי שהכוכב הברזילאי סופסל גם בסוף השבוע האחרון נגד אספניול (1:1), אמר רונאלדיניו כי הוא היה כשיר מספיק בשביל לעלות לשחק, ורק רייקארד הוא האיש שיכול לענות מדוע ישב על הספסל.

למרות היעדרותם של תיירי הנרי וסמואל אטו בגלל פציעות, הברזילאי מצא את עצמו על הספסל נגד ליון בשבוע שעבר בליגת האלופות ובליגה מול אספניול בשבת. הדעה הרווחת בספרד היא כי המאמן ההולנדי איבד את האמון שלו ברונאלדיניו, שהדגיש: "אתם צריכים לשאול למה אני לא משחק את המאמן. אני עובד כל יום באימונים כך שאני יכול לפתוח במשחקים".

רייקארד מיהר להגיב על הדברים. "כל מה שאני עושה זה לטובת הקבוצה", אמר. "כאשר רונאלדיניו יחזור לעצמו, זה יהיה טוב עבורינו. יכולנו לנצח בשבת, אבל העובדה היא שאנחנו לא נותנים את מה שאנחנו יכולים במשחקי החוץ. אני משוכנע שאנחנו נתקן את זה".

אגב, הסטטיסטיקה משני המשחקים האחרונים של הקטלונים מראה כי ברגע שרונאלדיניו נכנס למגרש כמחליף, איבדה ברצלונה את היתרון. דווקא השילוב של אנדראס אינייסטה באגף שמאל, ליאו מסי בימין ובוז'אן קרקיץ' שמוביל את ההתקפה, הוכיח את עצמו עד עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully