וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי גל וגידי קליגר מדווחים מאוסטרליה

3.12.2007 / 14:54

צמד שייטי ה-470 שוהה במחנה אימונים לקראת אליפות העולם ומשתתף בימים אלה באליפות אוסטרליה הפתוחה. דיווח מחצי הכדור הדרומי

אהלן. היום, בהמשך לאתמול, מזג האויר המשיך להיות נוח וחמים. השיוטים תוכננו לשעה 12:00 והתחזית הייתה לרוח של 10-15 קשר כאשר במשך היום תתגבר ל-20. בשיוט הראשון זינקנו טוב מאוד, אבל איפשהו במהשך הקדמית התפספסנו עם קצב החילופים והידרדרנו. מאותו רגע המשכנו את ההפלגה הטובה מהשיוט האחרון אתמול, והתקדמנו המון במשך השיוט עד למקום השלישי בסיום. הרוח היתה סביב 12-13 קשר והמהירות עם הסירה החדשה נראית טובה.


בשיוט השני, הרוח התגברה ונראה היה שהתחזית פוגעת. שוב פעם זינקנו טוב אבל כמה טעויות וסיבובים מיותרים בתחילת הקדמית שוב זרקו אותנו אחורה. גם הפעם לא התרגשנו והמשכנו להפליג שקט וטוב כאשר אנחנו מתקדמים ממצוף למצוף למעט טעות אחת בדרך. לקראת סוף השיוט נכנס ענן שחור עם גשם וברקים והרוח התהפכה. ראינו זאת מבעוד מועד והצלחנו לשמור היטב על המקום שלנו ולסיים את השיוט במקום החמישי.


קיץ אמרנו, לא בסידני. הענן הביא איתו חזית קרירה וגם ההמתנה הארוכה להתייצבות הרוח לא עזרה. איפה ימי החורף החמימים של ישראל? במשך שעה ארוכה חיכינו בגשם וכבר היה נראה שהשופט הולך לבטל את השיוט השלישי המתוכנן. אפילו ההולנדים (שסיימו 1 ו-1) וההולנדיות, שמפליגים פה מצוין, כבר חתכו לחוף. אומנם זה מפתה , אבל הלו, אנחנו מקצוענים לא? - לא נסענו עד אוסטרליה כדי לחזור מוקדם לחוף!.


בסוף הרוח התייצבה והתחיל תהליך הזינוק. שתי החזרות כלליות הביאו את השופט להרים את דגל חוק המוות (מי שנפסל ויוצא מוקדם בזינוק, גם בהחזרה כללית, אינו יכול לעשות ענישה עצמית ופסול מהשיוט). גם בזינוק השלישי הייתה החזרה כללית. אנחנו זינקנו טוב, ולמרות שהיינו בטוחים שאנחנו מוסתרים היטב על ידי הסירות האחרות, נפסלנו. מבאס! לפחות חזרנו מוקדם לחוף... .


המאמן שלנו טום עדיין שוכב בבית חולה ולפי הרופא תקף אותו איזה וירוס ותוך כמה ימים הוא יתאושש, כרגע לצערינו זה לא נראה ככה. בינתיים, בייבי (לינור קליגר - אחות של גידי), שעדיין מושבתת ומובטלת כי הקונטיינר של השייטות הפולניות שלה עוד מתעכב, ממשיכה לעשות עבודת קודש. אני רק לא מבין איזו מאמנת זו אם השייטים שלה נפסלים על חוק המוות... (סתם בייבי, את אחלה!)

לא ברור מה המיקום הכללי שלנו אבל מצבנו עדיין טוב והדרך ארוכה (עשינו רק 5 שיוטים מתוך 11). גם מזג האויר לא ברור עם כל העננים שבאים ומשבשים פה את הכול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully