וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר י-ם-מכבי פ"ת: הבריאה מול הפצועה

ללא כריסטיאן אלבארז, בקבוצה הירושלמית מתכוננים ברצינות רבה למשחק גביע הטוטו נגד פתח תקוה הפצועה. דובב גבאי הושעה

בית"ר ירושלים ממשיכה להתכונן במרץ לקראת משחק הגומלין בטדי במסגרת ברבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקווה (שלישי, 19:15, שידור ישיר בספורט 5+ ). כזכור, המשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1. מגינה הימני של הקבוצה, כריסטיאן אלבארז, סובל מקרע קטן בשריר הירך וייעדר בין שבוע לשבועיים. הבוקר ערכה בית"ר את האימון המסכם, ומלבד אלבארז וברק יצחקי, כל שאר השחקנים התאמנו. במועדון מייחסים חשיבות גדולה למפעל והצהירו כי גביע הטוטו נמנה על מטרות הקבוצה העונה.

מיכאל זנדברג התייחס ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אמרנו מהתחלה שאנחנו הולכים על כל התארים וגביע הטוטו זה תואר לכל דבר. משחק החוץ היה לא קל. בטדי אנחנו אולי פייבוריטים מאשר בחוץ. בטוח שפתח תקווה לא יפתחו רגליים והם גם רוצים לעלות שלב, יהיה משחק קשה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק. גביע הטוטו זה הרבה כסף, וזאת ההזדמנות שלנו להחזיר למועדון ולכל העומדים בראשו עבור כל הדברים שהם נותנים לנו, נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לעשות את זה".

שוער הקבוצה, טברטקו קאלה, שסיפק את הכותרות בעקבות ההצעה שקיבל מאחת הקבוצות הבכירות באיטליה, יישאר על פי גורם בבית"ר לפחות עד סיום חוזהו. קאלה גם התייחס למשחק: "אנחנו חייבים לנצח. פתח תקווה חייבת לכבוש והם יתקיפו, לא כמו במשחק הראשון כאשר הם שיחקו יותר על התקפות מתפרצות. יהיה משחק קשה מאוד, הם קבוצה טובה מאוד עם שחקנים טובים, אני מקווה שהאוהדים יגיעו למשחק".

מאמן בית"ר יצחק שום צפוי להציב הרכב חזק, שמצד אחד ייתן מנוחה לשחקני הסגל הקבועים ומצד שני ייתן הזדמנות לאלו שזוכים לפחות דקות משחק בליגה, דוגמת תומר בן-יוסף ומילובאן מירוסביץ'. הקשר הצ'ילאני לא רווה נחת מן הפרסומים אודות אפשרות עזיבתו והבהיר אמש כי הוא לא מדבר דרך מקורבים ולא מטפטף שמועות לתקשורת. מירוסביץ' אמר כי הוא מאמין ביכולותיו, ויישאר להילחם על מקום בהרכב, לפחות עד לסיום העונה.

על מנת למשוך מה שיותר אוהדים למשחק קבעה ההנהלה מחירי כרטיסים נמוכים מהרגיל. כרטיס מבוגר יעלה 50 שקל ונוער 25.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו (קוזקין), תומר בן יוסף, שמעון גרשון, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז, רומולו (עמית בן שושן).

מכבי פתח תקוה: דובב גבאי הושעה עד הודעה חדשה

במכבי פתח תקוה ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מחר. המאמן עופר פביאן הזמין 19 שחקנים למלון בירושלים, שם יתאכסנו השחקנים לפני המשחק, משום שהוא לא בטוח כמה מתוכם יהיו כשירים. קובי גנון סובל מרגישות בשריר האחורי, סולי צמח סובל מפציעה במפשעה וקיבל היום כדורים נגד כאבים, מראד מגמאדוב ואסמעיל עמר עדיין סוחבים פציעות קלות, אבל הם צפויים לשחק. גם עומר גולן בספק למשחק בגלל עומס.

כזכור, המשחק הראשון הסתיים בתוצאה 1:1. "אנחנו ניגשים עם אותה גישה למשחק השני", אומר פביאן. "נצא למלון ונתכונן למשחק בשיא הרצינות. נשתף רק את ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותנו", אמר המאמן. "ננסה לשמור על בריאות שחקננו ולכן אחליט רק מחר על ההרכב. אין הרבה מה לומר על המשחק הזה, מלבד שמדובר ביריבה הטובה בליגה, במגרש הביתי שלה. לא הולך להיות לנו קל. בבית"ר מייחסים חשיבות רבה למשחק הזה ואני שמח שקבוצות מתייחסות ברצינות למפעל. זה יהיה אתגר, וננסה לעבור אותו".

חלוץ הקבוצה, דובב גבאי, הושעה מאימוני הקבוצה הבוגרת לאחר ויכוח עם הנהלת הקבוצה. גבאי שהתבקש במהלך השבוע שעבר להתאמן בצד ולא עם חבריו לקבוצה וסירב, לא מתאמן עם הקבוצה גם בימים אלה. בקבוצה טענו כי השחקן לא יחזור לפעילות מלאה עד להודעה חדשה. כזכור השחקן מחזיק במספר הצעות מהן שתיים מליגת העל (מכבי הרצליה והפועל כבר סבא), ואחת מהליגה הלאומית (הפועל חיפה). בשבוע שעבר הודיע לו הנשיא עמוס לוזון כי הוא לא משוחרר בשום מקרה. כרגע עורך השחקן אימונים אישיים עם מאמן הכושר של הקבוצה, שלמה ישינובסקי. גבאי כזכור הוא שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully