וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "אסור שבניטז יעזוב"

3.12.2007 / 12:48

החלוץ הספרדי מחויב למאמנו, שהביאו לאנפילד. קראוץ' על ג'רארד: "רק הוא יכול לשחק 70 משחקים בעונה". צ'לסי תפגוש את ק.פ.ר בגביע

ימים טובים עוברים על ליברפול. הקבוצה של רפא בניטז, שלאחרונה הסתכסך קמעה עם הבעלים, גברה אמש בקלילות 0:4 באנפילד על בולטון והיא עם ניצחון שלישי רצוף בפרמיירליג.

בשבועות האחרונים רחשו שמועות כי מעמדו של בניטז מתערער בקבוצה, וכי אם המנג'ר הספרדי לא יתחיל לנפק קבלות כבעבר, הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לאנפילד. מי שיצא להגנתו לאחר הניצחון הגדול הוא פרננדו טורס, שבניטז רצה בכל מאודו להביא למועדון ובסוף הצליח (תמורת כ-25 מיליון ליש"ט). "אסור שהוא יעזוב", אמר אל ניניו, "האוהדים כבר הביעו את אמונם בו. בניטז יצר תלכיד של שחקנים שמחויב לו במאת האחוזים. אם הוא ילך, שחקנים רבים יחשבו על המשך דרכם בקבוצה".

בניטז שפע מחמאות לטורס, אך הזהיר כי התבססות רק על שירותיו בהתקפת הקבוצה עלולה להיות מסוכנת: "זה נהדר שיש חלוץ כזה, שיכול לתת 20 שערים בעונה, אבל זה קל להגנות לשמור על שחקן אחד ולנטרל אותו. קבוצה חייבת עוד מספר שחקנים שמסוגלים להבקיע שערים חשובים. הבקענו ארבעה שערים נגד בולטון, אבל בקלות זה יכול היה להיגמר בהרבה יותר".

החלוץ פיטר קראוץ', שמעמדו בקבוצה נחלש מאז תחילת העונה עם הגעתו של טורס, פתח אמש לראשונה בהרכב בצוותא עם הספרדי. למרות השמועות כי הוא עשוי להימכר כדי לפנות כסף להבאתו של דם חדש למועדון, אמר קראוץ': אני לא רוצה ללכת לשום מקום, אלא אם כן יאמרו לי מפורשות. אמנם אני רוצה לשחק בכל משחק, אבל אקבל כל החלטה של המאמן. אם אעשה את תפקידי על הצד הטוב ביותר אני בטוח שהוא ייקח אותי בחשבון. האמת היא, שלבד מסטיבן ג'רארד, אף שחקן לא יכול לשחק 70 משחקים בעונה".

צ'לסי הגרילה את ק.פ.ר בגביע האנגלי

אמש (ראשון) נערכה הגרלת משחקי הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. 64 קבוצות, ביניהן קבוצות הפרמיירליג, נכללו בהגרלה של המפעל השני בחשיבותו באנגליה. המשחקים ייערכו ב-5/6 לחודש ינואר 2008. מחזיקת הגביע, צ'לסי, תארח בסטמפורד ברידג' את קווינס פארק ריינג'רס, בדרבי פרטי בין קבוצותיו של בן סהר. כזכור, החלוץ הישראלי, שהושאל בתחילת העונה לקבוצה מליגת המשנה, לא מצא את מקומו ושב לקבוצה של גרנט, אולם קיבל זימון מפתיע לשורות ק.פ.ר, לאחר שמספר שחקנים של זו נפצעו.

פיינליסטית הגביע, מנצ'סטר יונייטד, הגרילה משחק קשה במיוחד, בהשוואה לאחרות, כשתצא לווילה פארק למשחק נגד אסטון וילה של מרטין אוניל. ארסנל תצא לחבל לנקשייר למשחק נגד ברנלי, שמינתה מנג'ר חדש לאחרונה, אוון קויל. במשחק נוסף שיעמת שתי קבוצות מהפרמיירליג תיפגשנה בוייט הארט ליין טוטנהאם ורדינג. ווסטהאם תארח את מנצ'סטר סיטי.

משחקים נוספים:

בולטון - שפילד יונייטד
בלקבורן - קובנטרי סיטי
בריסטול סיטי - מידלסברו
פולהאם - בריסטול רוברס
הדרספילד - ברמינגהאם
סנדרלנד - וויגאן
אברטון - אולדהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully