וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפירוק זמני

אביב לביא

3.12.2007 / 7:03

פייזר לא מספק את הסחורה, קאמינגס נראה כמו אד קוטה, ביינום נראה כמו ביינום, והדבר היחיד שמכבי מיטיבה לעשות זה להתפרק

אחרי הניצחון במילאנו עודד קטש לא ניסה להסתיר את דעתו על התצוגה העלובה של הקבוצה שלו, וציין שהאיטלקים לא הרבה יותר טובים מעפולה. צדק. אתמול מכבי פגשה קבוצה שלפחות מבחינת האנרגיות ואינטיליגנציית הכדורסל עולה על מילאנו בשלוש דרגות, ונראתה בדיוק כמו בשני משחקי החוץ הקשים הקודמים שלה - בוילנה ובמלאגה. שוב התברר שאם יש דבר שמכבי הנוכחית מיטיבה לעשות, זה להתפרק.

קטש המשיך את מפגן הכנות שלו, כשאמר בסיום המשחק כי בני השרון "נגעה בדיוק בנקודות התורפה שלנו". הבעיה היא שאיפה שלא נוגעים במכבי יש נקודת תורפה בגודל של בור: אם זה ריבאונד ההגנה - הקפיצים סיסה את איבי הורידו 14 כאלה; אם זו ההגנה עצמה - לקטש יש חמישה גארדים, אבל למעט קצת גארסיה הוא לא מצא אפילו אחד שיצליח לשמור את טפירו ובלצ'ר; ואם זה משחק ההתקפה הצפוי להבהיל.

כשהכדור נכנס פנימה לפייזר או באטיסטה, כל ההגנה מתכווצת בידיעה ברורה שאין שום סיכוי שהם יוציאו מסירה לשחקן חופשי; כשהכדור ביד של ביינום בני השרון הלכה באגרסיביות על הפיק אנד רול, ואם הלך הפיק אנד רול הלכה ההתקפה.

מרכוס פייזר לא מספק שום סחורה; וונטיגו קאמינגס לא מתפקד, וזה כבר מזמן לא קשור לוויל ביינום, שעולה לכל המוקדם באמצע הרבע השני. עד אז לקאמינגס יש כל הזמן שבעולם לקחת את הקבוצה בידיים, אבל הוא כנראה מתפרק תחת הלחץ ועם כל משחק שעובר נראה כמו הגרסה התל אביבית של אד קוטה. אחד ממרכיבי הקונספציה של עודד קטש הוא ניצול מקסימלי של הקאדר הרחב.

בדרך כלל הוא משתף עד המחצית 11 שחקנים, אלא שביותר מדי מקרים נראה שבמקום למצוא את ההרכב הנכון תוך כדי משחק, הוא מאבד את הקבוצה. אתמול מכבי ירדה להפסקה ביתרון, אבל במחצית השנייה - לכאורה נגד כל חוקי הפיזיולוגיה - התמוטטה מול קבוצה שהסגל הבכיר שלה מונה בקושי שבעה שחקנים.

החל מאתמול ב-23:00, כל מה שעבר על עודד קטש בחודשיים האחרונים נראה כמו קייטנה. התפקיד העיקרי שלו עד יום חמישי הוא לנסות לבודד את השחקנים שלו מכל הרעש שבחוץ. לא משימה קלה, בהתחשב בעובדה שכבר הלילה, מותר לשער, קווי הטלפון בביתו של רענן כץ במיאמי קרסו משיחות נכנסות של עיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully