וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנוס זכתה באליפות האפרטורה

2.12.2007 / 23:59

הקבוצה הקטנה סיימה ב-1:1 מול בוקה ג'וניורס וזכתה באליפות ראשונה ב-92 שנות קיומה. טיגרה איכזבה עם הפסד 1:0 לארחנטינוס

לפני שנה בדיוק, במחזור האחרון של האפרטורה הארגנטינאית של 2006, ניצחה לאנוס את בוקה ג'וניורס, הרסה לה את תקוות האליפות וכפתה עליה משחק פלייאוף מול אסטודיאנטס, בו בוקה הפסידה.

הערב (ראשון) יכולה הייתה בוקה לנקום. ניצחון שלה על אותה לאנוס וניצחון של טיגרה במשחק המקביל מול ארחנטינוס ג'וניורס, היו כופים משחק פלייאוף, אבל לאנוס , עשתה את העבודה עם תיקו 1:1 וזכתה באפרטורה של 2007. טיגרה הפסידה לארחנטינוס 1:0 (שער של ברזולה בדקה ה-56), אבל זה כבר לא שינה דבר. חוסה סאנד כבש ת השער ה-15 שלו העונה והעלה את לאנוס ליתרון בדקה ה-38, מרטין פאלרמו רק הישווה בדקה ה-67.

לאנוס הקטנה הייתה ידועה עד עכשיו בעולם הכדורגל בעיקר כמקום בו נולד דייגו ארמנדו מראדונה. הערב, אחרי 92 שנות קיום, זכתה הקבוצה מפאתי בואנוס איירס בתואר אליפות ראשון בתולדותיה.

לאנוס בילתה הרבה שנים בליגות הנמוכות יותר בארגנטינה, אבל באמצע שנות ה-90 הצעיד אותה הקטור קופר מעלה והפך אותה לקבוצת ליגה ראשונה לגיטימית. מאוחר הסתייע קופר בהצלחה שלו בקבוצה ויצא לאירופה, בה אימן במאיורקה, אינטר, ולנסיה ובטיס.

הקבוצה השקיעה הרבה במחלקת הנוער שלה והמאמן העכשווי, ראמון קבררו, הביע אמון במערכת ועושה שימוש בלא מעט שחקנים צעירים שגדלו בקבוצה. את התואר הזה אפשר היה להריח כבר לפני שנתיים, כשאת קלאוסורה 2006 סיימה הקבוצה במקום השני, מה שהיה הישג ענק מבחינתה.

אחד מהכוכבים של הקבוצה, לאוטרו אקוסטה, היה חלק מנבחרת ארגנטינה הצעירה שזכתה באליפות העולם עד גיל 20 בקיץ האחרון והקשר הנפלא דייגו ואלרי מועמד להגיע ליובנטוס או לקבוצה אירופאית אחרת כבר בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully