וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שברנו את מכבי"

2.12.2007 / 22:48

בני השרון דרסה את מכבי ת”א 68:87, ומאמנה, אפי בירנבוים, הסביר מדוע: ”תוכנית המשחק עבדה כמתוכנן, השפלנו אותם”. גרסיה ההמום: ”זה היה נוראי”. רענן כץ: "מה שמבשלים בערב שבת, אוכלים בשבת"

ברני ארדוב

צילום, עריכה ותרגום: דרור פיקלני

טפירו: "אין לי שום דבר אישי נגד מכבי"

עד הביקור הערב (ראשון) באולם ברעננה החזיקה מכבי תל אביב ברצף של ארבעה ניצחונות, בליגה וביורוליג. אבל כל מי שצפה בצהובים מתחילת העונה יודע שהניצחונות הללו הושגו בעיקר דרך לחימה, מזל וחולשת היריבות, והרבה פחות בגלל כדורסל חכם ויעיל מצד שחקניו של עודד קטש. אף שחנוכה בפתח, היום אזלו למכבי הניסים מול בני השרון של אפי בירנבוים: משחק חלש נוסף בשני צידי המגרש הסתיים ב-19 הפרש משפיל, 87:68, למאיר טפירו המצוין וחבריו.

מכבי, כאמור, שוב נראתה איום. 24 נקודות בלבד קלעה במחצית השנייה כולה, ולראשונה זה לא מעט שנים, לא הצליחה לחצות במשחק ליגה את רף 70 הנקודות. מכבי לא חיפתה על החולשה ההתקפית בהגנה - הגנה אישית חסרת שיניים ולב אפשרה לטפירו לצלוף 23 נקודות ולתבל בחמישה אסיסטים; קוקי בלצ'ר הוסיף 20; ואוסמאן סיסה היה בלתי עציר תחת הסלים עם דאבל דאבל של 16 נקודות ו-10 קרשים, בתוספת שתי חסימות. הפעם, גם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים של טרנס מוריס, מנקודות האור הבודדות במכבי, לא יכלו להסתיר את היכולת הדלה.

"הערב שברנו את מכבי", אמר בסיום מאמן בני השרון, אפי בירנבוים. "כל הקרדיט מגיע לעוזר שלי, רועי חגאי, שהכין את הקבוצה מצוין. שחקנו הגנה אגרסיבית, לא נתנו למכבי סלים קלים, והצלחו להוציא את תוכנית המשחק לפועל כמו שתכננו. במחצית ידענו שאנו משחקים טוב ועשינו התאמות לחצי השני, התאמות שידענו שיעזרו לנו לנצח במשחק".

מאיר טפירו, שהצטיין בשורות המנצחים, העניק קרדיט למשחק ההגנה של קבוצתו. "אנחנו שומרים מצוין. יש לנו את ארץ כץ, ניצן חנוכי, קוקי בלצ'ר, אוסמאן סיסה. אנחנו משאירים קבוצות יריבות על תוצאה נמוכה ואני שמח שעשינו זאת גם למכבי", אמר הישראלי. "עניין אישי? אין לי שום דבר אישי נגד מכבי, אני רוצה לנצח בכל משחק ולא משנה מי היריבה".

לאורך המשחק נשמעו לא מעט מחאות מצד ספסלה של מכבי כנגד כמה משריקות השופטים. בסיום הסתגרו שחקני הקבוצה זמן רב בחדר ההלבשה. ביציאה ממנו סירבו רובם המוחלט להתראיין ונבלעו במהירות במכוניות. "אין לי מושג מה קרה לנו היום, זה היה נוראי", מלמל אלכס גארסיה. מאמן הקבוצה, עודד קטש, הבהיר כי ימשיך בדרכו ולא יסטה מתוכניותיו. "אני לא אחד שיבוא ויחליט עכשיו על היררכיה ברורה, רק כדי שיגידו", טען במסיבת עיתונאים מאולתרת. "אמשיך לחפש את כל הדרכים כדי להכין את הקבוצה שלי הכי טוב. אין לי תחושה שאף אחד לא עושה את מה שאני אומר, יש לנו רק בעיה של יכולת ובעיה של חיבור. כרגע המחשבה שלי היא מה לעשות מחר באימון, כדי שהקבוצה תבוא עם כל הביטחון ליום חמישי. צריך לקחת את המשחק הזה וליצור ממנו מומנטום חיובי". רענן כץ, השוהה בביתו שבארה"ב, עודכן בתוצאה לאורך הערב. "מה שמבשלים בערב שבת, אוכלים בשבת", אמר כץ. "אנחנו נראים מאוד לא טוב. נצטרך לעשות חושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully