וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה את מכבי ת"א 2:3

2.12.2007 / 22:41

תצוגה של מאור בוזגלו, שבישל שני שערים וכבש אחד, הוליכה את בני סכנין לניצחון 2:3 מצוין על מכבי תל אביב החלשה והאומללה

מכבי תל אביב כנראה חשבה שהיא הגיעה לסכנין כדי להמשיך לחגוג, אבל מאור בוזגלו הכין להם קבלת פנים חמה כשבשש הדקות הראשונות הספיק לבשל שני שערים ולהמם את הצהובים עם 0:2 מוקדם. בדקות האלה נראו הצהובים כמו קבוצה חולה וגמורה. לא ברור איך, ניר לוין הצליח בהפסקת המחצית להרים את שחקניו מעט כדי לכבוש שער מצמק בדקה ה-67. בוזגלו ראה, הבין, ויצא להגדיל מהר את התוצאה בדקה ה-72. בוזגלו היה ללא ספק כוכב המשחק. הוא נעזר בגאוניות בצוות המסייע שמסביבו, מחלק ליבוריאן כדורים קלילים לכיבוש. נמצא במיקום הנכון תמיד ומשפיל שחקני הגנה יריבים באופן קבוע.

מכבי תל אביב עולה ויורדת לאורך כל המשחק, אבל מה שלא משתנה ויהיה חייב לבוא לידי תיקון במשחקים הבאים. התקפת סכנין עשתה שם מה שהיא רוצה וזו הסיבה הראשית לניצחונה. אם בכל זאת ירצו הצהובים להתנחם במשהו, שיחתכו את המחצית הראשונה מקלטת המשחק ויביטו במשחק לא רע של שחקני ההתקפה בסיום ובשערו הראשון של החלוץ הצעיר עמרי רון בסיום. גם דור מלול, שנכנס בדקות האחרונות, הוכיח יכולת לא רעה. ניר לוין רצה לפני המשחק לחזור מסכנין כשהוא מעל הקו האדום, אבל לשם כך אולי יצטרך לחכות שוב למשחק בית, כי בחוץ מכבי תל אביב הפסידה את כל המשחקים העונה.

מהלך משחק

דקה 5- גול! מאור בוזגלו קיבל כדור מצד ימין, חלף על פני רמאליו שמעד, עבר בקלות את מרטינוביץ' הכבד ושיחרר כדור רוחב מצוין למרכז. חאמד גנאים רק היה צריך לשלוח רגל ולכבוש משני מטרים. 0:1 לסכנין.

דקה 6- גול! שוב בוזגלו, הפעם בקרן מימין. מרטינוביץ' וז'אן הותירו את יבוריאן בלתי מכוסה בתוך רחבת החמש והארמני נגח בקלות פנימה. 0:2 לסכנין.

דקה 14- התקפה נהדרת של בני סכנין. חאמד גנאים מוסר יפה למאור בוזגלו, שספק בנבדל. הפלא הצעיר שולח בעקב לאיליה יבוריאן, אך האחרון לא מצליח להכניע את יבריץ'.

דקה 40- ההגנה של הצהובים נראית כמו בדיחה וחאלד חלאיילה הבין את זה מהר, עבר שחקן אחד ומסר מסירת רוחב שהתגלגלה לאט לאט ליד רגליהם של שחקני מכבי תל אביב שלא עשו דבר. לבסוף הגיע הכדור למאור בוזגלו, שמ-16 מטרים מצא רק את ידיו של דרגוסלאב יבריץ'.

דקה 47- מכבי תל אביב אולי מגיעה, רק במחצית השנייה למשחק, כשיוסי שבחון חותך לצד ימין מהמרכז ומעביר מסירה נכונה וטובה לכיוונו של עזרן, אבל מאיר כהן מגיע שנייה קודם.

דקה 67- גול! יוסי שבחון עולה גבוה מעל כולם בכדור קרן של רודי חדד ומצמק את התוצאה ל-2:1. מאיר כהן יוצא לא טוב לכדור ובטח שלא יכול היה לעשות דבר אחר כך.

דקה 72: יבוריאן קיבל כדור בצד ימין, הספיק לכוון כדור מצוין ולא אופייני למרכז הרחבה, שם עמד מאור בוזגלו בלתי מכוסה ומהאוויר קבע 1:3.

דקה 77- גול! מאיר כהן חיפה על הטעות מקודם ועצר פעמיים בעיטות של חלוצי מכבי. את בעיטת הקרן שקיבלה מכבי הוא כבר לא מצליח לעצור. עומרי רון נגח את השער הראשון שלו בליגה ואת השני למכבי תל אביב.

דקה 84- דור מלול העביר לעומרי רון שבעט פעם אחת לידיו של מאיר כהן, הכדור התגלגל לרגליו של שבחון, שחלם ואז נזכר לבעוט, היישר לרגליו של יניב עזרן שמנע שוויון.

הרכב סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה (חיים בנון 75), חאמד גנאים (גבע ברקאי 92), מאור בוזגלו (מוחמד אבו ריא 86), איליה יבוריאן

הרכב מכבי ת"א: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ג'אן, אורי שטרית (משה מישאלוב 85), רביד גזל, ז'וז'ה רמאליו (דור מלול 78), רודי חדד, יוסי שבחון, ארז מסיקה (עמרי רון 55), יניב עזרן

הטוב, הרע והמכוער

הטוב- בני יהודה מפטרת מאמן. מזכירים את גיא לוזון שנכשל בהפועל תל אביב, לחמן שהתפטר מהפועל עכו ועוד רבים וטובים. בהפועל תל אביב הסיפור דומה. יושב אחד, אלישע לוי שמו, ומוביל את בני סכנין למקום השלישי ועדיין לא מוצא את עצמו בבורסת השמות הגדולים. קבוצות התקפיות, חכמות, עם קישור חזק וחכם וחלוצים שיודעים לכבוש, אלישע לוי עוד יצחק על כולם.

הרע- מרטינוביץ' מצלם, ז'אן משקיף ושטרית ושפונגין נזקקים למונית או לעגלה עם סוסה כדי לחזור להגנה. החלק האחורי של הצהובים פשוט מעורר רחמים. תשאלו את מאור בוזגלו ויבוריאן. מרטינוביץ' נשמע בתקופה האחרונה אומר כי ישמח להישאר בארץ, למרות שבעבר טען אחרת. לא ברור איך הוא עדיין כאן.

המכוער- השידור של ערוץ 10 למשחק היה יריקה בפנים לצופים. מיקי חיימוביץ ודני רופ עוד לא סיימו ללהג את קשקושיהם הרגילים, השידור עובר לארבל, שמעביר לשתי פרסומות והיישר למשחק. קהל הצופים חיכה דקות ארוכות כדי להבין את ההרכבים של שתי הקבוצות. חוסר מקצוענות, וזה עוד בלי להזכיר את כושר השידור הנורא של ארבל והפרשנות המביכה לעיתים של זוהר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully