וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט ודפור מסתבכים

2.12.2007 / 20:00

השוער וקבוצתו הפסידו 2:1 לאוסאסונה וירדו מתחת לקו האדום. ויאריאל הפסידה 2:0 לויאדוליד ופיספסה הזדמנות להתקרב לריאל מדריד

אחרי שברצלונה, ריאל מדריד וסביליה כבר שיחקו אמש (שבת) נמשכו היום משחקי המחזור ה-14 בליגה הספרדית. הצלע השלישית בצמרת הגבוהה כיום, ויאריאל, הפסידה שוב, הפעם לויאדוליד. לה קורוניה ואוואט עדיין בתחתית אחרי תיקו מול אוסאסונה וחטאפה התאוששה מההפסד להפועל תל אביב עם ניצחון מול האחרונה בטבלה, לבנטה. אתלטיקו מדריד המשיכה להרשים עם ניצחון חוץ בסביליה מול בטיס.

ויאריאל שוב הפסידה

ויאדוליד - ויאריאל 0:2

ויאריאל ראתה את ריאל מדריד מנצחת אתמול ואת ברצלונה מאבדת נקודות ומול העולה החדשה חיפשה ניצחון שיחזיר אותה למקום השני, אבל לויאדוליד יש רצונות אחרים והם בעיקר להבטיח עוד עונה בליגה וכמה שיותר מהר. חוסבה יורנטה כבש בדקה ה-18 והעלה את המקומיים ליתרון, ויקטור הכפיל בדקה ה-57 וויאדוליד ניצחה.


בטיס - אתלטיקו מדריד 2:0

בטיס מחפשת התאוששות כבר הרבה מאוד זמן, אבל לאתלטיקו יש שאיפות מאוד גדולות העונה וכמו שהליגה הזו מתנהלת, מקום בליגת האלופות צריכה להיות השאיפה הכי קטנה שלה. דייגו פורלאן כבש ראשון בדקה ה-34, ראול גרסיה הכפיל בדקה ה-90.


לה קורוניה - אוסאסונה 2:1

משחק התחתית הפגיש שתי קבוצות שבשנים האחרונות לא היו רגילות לחלק הכל כך תחתון של הטבלה. אוסאסונה יצאה ראשונה מהשוק ושער של ירוסלב פלאסיל הצ'כי בדקה ה-47 העניק לה יתרון חוץ יקר, רובן קסטרו המחליף הישווה 8 דקות לפני הסיום ונראה היה שהוא כפה תיקו, אבל שער של דדי דקה לסיום העניק לבאסקים ניצחון ושלח את אוואט וחבריו אל מתחת לקו האדום.

רקראטיבו - סראגוסה 1:2

בעונה שעברה סראגוסה הייתה מלאת יומרות ואמביציה עם הגעתם של אנדרס ד'אלסנדרו, פאבלו איימאר ועוד, אבל את העונה הזו היא פתחה בבינוניות. מולה התייצבה הערב רקרה, הקבוצה היחידה שלפני המחזור עוד לא הגיעה ל-10 שערי ליגה, אלא שאחרי המשחק הזה היא לא רק הגיעה, אלא גם השיגה 3 נקודות. דייגו מיליטו דווקא העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-21, אבל קרלוס מרטינז (25) וארסן מרטין (41) הפכו את התוצאה.


ולנסיה - בילבאו 3:0

גם הגעתו של רונאלד קומאן לא עזרה כנראה לולנסיה, שהיום הובסה בצורה קשה בבית. פראן יסטה כבש בדקה ה-33 ופרננדו יורנטה השלים את השלישייה בדקות 60 ו-90.


מאיורקה - מורסיה 1:1
למאיורקה: פייר וובו 69. למורסיה: איניגו ולז 24.

חטאפה - לבנטה 1:2
לחטאפה: בראוליו 61, 90. ללבנטה: מוסטפה ריגה 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully