וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדיוקוביץ' נוחת בקרית אונו

2.12.2007 / 19:00

דיוקוביץ' (3 בעולם) הגיע לארץ כדי לנוח, ולהתארח בביה"ס לטניס של מאמן הכושר הישראלי שלו. לא היו חיקויים, אבל מחמאות חולקו בשפע

צילום, עריכה ותרגום: אמיר לב

עונת הטניס הסתיימה ואחד הטניסאים האהודים והמשתפרים בסבב הטניס העולמי, נובאק דיוקוביץ', החליט לנפוש קצת בישראל. הסרבי בן ה-20 הגיע לארץ כדי לעבור טיפול רפואי, והתארח היום (ראשון) בבית ספר בקרית אונו, שם יש למאמן הכושר הישראלי שלו, רונן בגה, בית ספר לטניס. דיוקוביץ', שידוע בסבב העולמי לא רק כטניסאי מצוין אלא גם כחקיין לא רע, נמנע מהלצות, והתרכז בשיעור טניס קצר שהעביר לילדי המקום.

אחרי שזרק כמה מילים בעברית והצהיר על שאיפותיו בטניס העולמי, דיוקוביץ' חלק מחמאות לטניס הישראלי ונהנה מההמולת הילדים סביבו. 2007 היתה שנה מצוינת עבור דיוקוביץ'. אחרי שהודח בסיבוב הרביעי של אליפות אוסטרליה, התקדם הסרבי והעפיל לחצאי הגמר של אליפות צרפת (הודח על ידיד נדאל) ו-ווימבלדון (פרש עקב פציעה במשחקו נגד נדאל). באליפות ארצות הברית הפתוחה רשם דיוקוביץ' את גמר הגראנד סלאם הראשון בקריירה, ונוצח על ידי ר'וג'ר פדרר ב-3 מערכות. את טורניר המאסטרס בשאנגחאי הוא לא ירצה לזכור אחרי שסיים את הבית המוקדם עם שלושה הפסדים, לדויד פרר, רישאר גאסקה ורפאל נדאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully