וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו את ליברפול?

2.12.2007 / 19:45

הסקאוזרים ניצחו את בולטון 0:4 וממשיכים להיצמד לרביעייה. בניון שותף 90 דקות. טוטנהאם ממשיכה ליפול עם הפסד 3:2 לבירמינגהאם

לאחר הניצחון הענק של ליברפול, 0:4 על בולטון, אולי אפשר להתחיל לדבר על בניטז והחברים כמועמדים לאליפות. אולי בעצם צריך להירגע כי צריך להיזכר מול מי שיחקה ליברפול הערב (ראשון). בולטון לא מצליחה להתגבר מתחילת העונה על עזיבתו של המנג'ר האהוב "ביג" סם אלרדייס. הקבוצה של גארי מגסון ניצחה אמנם את מנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר (0:1), אך זה היה בסך הכל ניצחונה השני בליגה מתחילת העונה והשחקנים המצוינים של העונה שעברה נראים השנה פשוט חסרי רצון.

הסקאוזרים עלו ליתרון על ידי סמי היפייה, שניצל הרמת בעיטה חופשית של סטיבן ג'רארד בדקה ה-17. קשרה של נבחרת אנגליה היה אחראי גם לשער השני של ליברפול כשבישל לפרננדו טורס הנפלא. לאחר המחצית הוסיף ג'רארד שער בבעיטת פנדל, לאחר שפיטר קראוץ' הוכשל ברחבה על ידי אבדולייה מייטה מבולטון. ניקולס אנלקה, הצרפתי של בולטון, יצטרך להגיש דין וחשבון מפורט לאחר המשחק, שכן כמות ההחמצות שלו במשחק הייתה בלתי מתקבלת. ריאן באבל, שנכנס למשחק כמחליף כבש את השער האחרון בדקה ה-85. יוסי בניון, אגב, שיחק 90 דקות לא רעות בהתמודדות.

ליברפול נותרה בלתי מנוצחת מתחילת השנה בפרמיירליג, ואם תצליח לשמור על מאזן דומה גם אחרי הביקור של מנצ'סטר יונייטד במחזור ה-17, נוכל לדעת אם הדיבורים על האליפות ממרסיסייד יכולים להיחשב כרציניים.

טוטנהאם-בירמינגהאם 3:2

להיות אוהד של התרנגולים בשנים האחרונות זה עצוב. העונה מדובר במשהו פשוט מביך. שוב סופגים שחקניו של חואנדה ראמוס שער בפתיחה, מרגליו של גארי מקשפרי בדקה ה-23 מפנדל. שוב היא חזרה לחיים, בזכות פנדל מוצלח של רובי קין, גם כן מהנקודה הלבנה, בדקה ה-50. כמו בחלק מהמקרים הצליחו הספרס לחזור לחיים עם יתרון של קינו שלוש דקות לאחר שערו הראשון, אך כמעט כרגיל קמרון ג'רום השווה בדקה ה-62 וסבסטיאן לארסון, בשער מדהים, קבע את התוצאה הסופית. הפסד שביעי של טוטנהאם מאז תחילת העונה ומשחק שני רצוף ללא ניצחון.

במשחקו הראשון של אלכס מקליש, לשעבר מאמן נבחרת סקוטלנד, על הקווים, הצליחו הסיטיזנס להשיג ניצחון ראוי להערכה בווייט הארט ליין. מצד שני, ניצחון שם זה כבר לא משהו להתפאר בו השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully