וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר לא תיתן לכם צ'אנס

2.12.2007 / 18:13

הנראזורי ממשיכים בדהרה לקראת אליפות, הפעם עם ניצחון 0:2 על פיורנטינה. רומא ניצחה את אודינזה 1:2. אטאלנטה דרסה את נאפולי 1:5

ביום שלאחר האכזבה ממשחק מאופס בין מילאן ליובנטוס, ממשיכה מוליכת הטבלה, אינטר, בשלה ומנצחת די בקלות את פיורנטינה 0:2. אטאלנטה, מול יציעים ריקים בסטדיו אתלטי אזורי שבברגמו, הפליאה וניצחה את חביבת הקהל נאפולי ועוד עם חמישיית שערים. רומא שמרה על מקומה בצמרת וניצחה, בקושי בקושי, את אודינזה 1:5.

פיורנטינה-אינטר 2:0

מוליכת הטבלה האיטלקית, אינטר, תמשיך לעמוד בראשות הטבלה גם השבוע וניצלה למעשה את התיקו 0:0 של יובנטוס מול מילאן אמש (שבת) כדי להגדיל את הפער בראשות הטבלה לחמש נקודות. אינטר פגשה את המדורגת חמישית ערב המחזור, פיורנטינה לקרב מרתק. הקבוצה מטוסקנה הגיעה למשחק לאחר הפסד לאודינזה לפני שבועיים ותיקו מול רג'ינה במחזור האחרון, דבר שהשכיח את פתיחת העונה המוצלחת של החבר'ה של הויולה. אינטר נהנית השנה גם ממזל וגם מסגל אדיר, כנראה הטוב בליגה, שמביא אותם למאזן נטול הפסדים בליגה והפסד אחד בליגת האלופות.

החניכים של מאנצ'יני שלטו לאורך כל המשחק וכבר בדקה העשירית קבע לואיס חימנז הצ'יליאני 0:1 לכחולים שחורים. בדקה ה-45 הוסיף חוליו קרוז את השער השני וקבע את תוצאת המשחק. פיורנטינה ממשיכה לא לנצח, אינטר עם סגל הכוכבים ממשיכה לדהור, בדרך הבטוחה אל הסקודטו.

רומא-אודינזה 1:2

המפגש בין השלישית לרביעית הוליד קרב אדיר בין שתי קבוצות מצוינות, שגם נמצאות בכושר נפלא. ז'ואן, הברזילאי המצוין, העלה את הרומאים ליתרון בדקה ה-11 אך פאביו קוואגליארלה, חלוץ השחורים לבנים, השווה דקה אחר כך. השוויון החזיק רבע שעה עד שרודריגו טאדיי העלה את חניכיו של ספלאטי ליתרון מחודש. אודינזה נתנה עוד קרב אדיר לקראת סיום המשחק ואף הקריבה לשם כך שני שחקנים, כשפינצי ודוסנה הורחקו בדקה ה-78 וה-79. הראשון הורחק בעקבות גלישה מאוחרת לעברו של ז'ואן והשני הצטרף בעקבות מלים מיותרות לשופט. ניצחון ביתי, חשוב וטוב לרומא.

אטאלנטה-נאפולי 1:5

גם המשחק הזה הפגיש בין שתי קבוצות שעוקבות אחת אחרי השנייה בטבלה. אטאלנטה אירחה את המשחק ללא יציע האוהדים המרכזי שלה מאחורי אחד השערים שנסגר לקהל, זכר למהומות מהמשחק מול מילאן ביום בו נרצח אוהד לאציו בדרכו למשחק. סרג'יו פלוקרי העלה את הכחולים שחורים ליתרון בדקה השישית. אנטוניו לאנגלה הוסיף שער נוסף בדקה ה-21. כריסטיאנו דוני, הכוכב הבלתי מעורער של אטאלנטה, קבע 0:3 רבע שעה אחר כך. מוריס קרוזיירי, שתי דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה, המשיך בחגיגת השערים וקבע 0:4. רוברטו סוסה, חלוץ נאפולי, צימצם את היתרון עד שפינטו מאטאלנטה קבע את תוצאת המשחק, 1:5 לאטאלנטה שמחליף מקומות בין הקבוצות.

סיינה-לאציו 1:1

לאציו, למרות הכישרון וההתקפה הטובה, ממשיכה ליפול עם תיקו מול סיינה החלשה, שניצחה רק משחק אחד מפתיחת העונה. לובשי חולצות התכלת לא הצליחו לנצל את משחק הניצחון מול פארמה בשבוע שעבר. גוראן פאנדב העלה את לאציו ליתרון בדקה ה-23, אך מסימו מקרונה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-32.

תוצאות נוספות

קטאניה-פאלרמו 1:3
לקטאניה: ג'וזפה מסקארה 29, ג'ונתה ספינזי 41, חורחה מרטינז 89
לפאלרמו: פאביו קאסרטה 63

פארמה-אמפולי 0:1
מאסימו פאקי 21

קליארי-ליבורנו 0:0

טורינו-גנואה 1:1
לטורינו: סלבטורה לנה 55
לגנואה: מרקו בוריילו 47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully