וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז יובנטוס רצה לאליפות? תלוי את מי שואלים

2.12.2007 / 15:35

אחרי ה-0:0 מול מילאן, בופון אומר ש"יובה לא בנויה לאליפות". טרזגה טוען: "אנחנו הולכים על הסקודטו". אנצ'לוטי שובר שיאים שליליים

לכאורה, הכל טוב ביובנטוס. הגברת הזקנה אמנם לא כבשה ב-0:0 מול מילאן במוצ"ש, אבל עדיין נמצאת במרחק סביר מאינטר מילאנו, כזה שמאפשר לחשוב על אליפות. אבל האם באמת הביאנקונרי מכוונים למקום הראשון? הדעות חלוקות, ולא רק מצד הפרשנים, גם בין שחקנים בקבוצה.

"ברור לכולם שאנחנו יובנטוס ונותנים לנו ריספקט בכל משחק. אנחנו קבוצה מצוינת, אבל האליפות היא לא בשבילנו", אמר שוער הקבוצה, ג'אנלואיג'י בופון. "כל מה שאנחנו רוצים העונה הוא לגרום לכך שקבוצות יעריכו אותנו ויבינו שאנחנו קבוצה חזקה". על עצמו אמר בופון: "מנעתי מספר שערים, אבל אני אף פעם לא מרוצה מהיכולת שלי. אני רק מרוצה כשאנחנו צוברים נקודות ומשחקים טוב".

דויד טרזגה, חברו של בופון ליובה, לא מסכים. "הוכחנו נגד מילאן שאנחנו מסוגלים לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אליפות היא המטרה שלנו. זה יהיה קשה, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה, כי אנחנו יובנטוס".

מאמן יובה, קלאודיו ראניירי, היה מרוצה מהתיקו: "גילינו הרבה אופי מול אלופת אירופה. המיקום של מילאן בטבלה משקר, היא אמורה להיות מדורגת גבוה יותר". על הסיכוי לאליפות אמר ראניירי: "כשאתה משחק מול קבוצות כמו אינטר ומילאן, אתה מבין כמה כוח יש ליריבות, שלא לדבר על כך שרומא נמצאת גם היא בתמונה. כל משחק הוא מבחן עבורנו". על קשייה של מילאן לנצח בביתה אמר ראניירי: "זה לא מפתיע, המשטח פה גרוע מאוד וקשה לפתח בו כדורגל טכני".

"עם קצת מזל, היינו מבקיעים"

קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, לא היה מרוצה, כמובן, מהנקודה הביתית, כשקבוצתו שוב כשלה במשימה לנצח בסן סירו, ועדיין לא צברה שם את מלוא הנקודות העונה. "במחצית הראשונה התקשינו, אבל במחצית השניה פרצנו את ההגנה של יובנטוס, ובכל זאת לא כבשנו", סיכם המאמן.

אנצ'לוטי אולי לא היה מודע לעובדה הזו, אבל האימופטנציה של הרוסונרי עלתה להם במשחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון ביתי, שיא מועדון שלילי. "אנחנו לא מצליחים להבקיע, אבל אנחנו משחקים טוב, כך שאין לנו על מה לקונן", הוסיף המאמן. "היה פנדל על אלברטו ג'ילארדינו, ועם קצת יותר מזל היינו מצליחים להבקיע".

על חסרונו של רונאלדו אמר אנצ'לוטי כי "הוא צריך לחזור לכושר", ובינתיים יש לו על הראש את גביע העולם לקבוצות, בטורניר שיחל בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully