וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד מתחיל להרגיש לא נוח

2.12.2007 / 15:09

"אנחנו חייבים להפסיק לשמוט נקודות בחוץ", אמר מאמן ברצלונה אחרי ה-1:1 מול אספניול. על רונאלדיניו ששוב סופסל: "הגישה שלו בריאה"

ברצלונה פשוט לא מצליחה לנצח. הקבוצה מקטלוניה הובילה בדרבי מול אספניול 0:1 במחצית, הייתה צריכה לרדת להפסקה ביתרון גדול יותר ובסופו של דבר הסתפקה בתיקו 1:1 במונזו'איק, כשהמארחים מגלים עליונות ברורה במחצית השניה.

המאמן, פרנק רייקארד, יודע שהכושר שבו מצויה ריאל מדריד עלול לגרום לקבוצתו לצאת מהמרוץ מהר מאוד, אם זו תמשיך ביכולת שלה. "אנחנו חייבים לעשות לזה סוף", אומר ההולנדי. "הדינמיקה הזו צריכה להשתנות והגיע הזמן שננצח גם בחוץ. אנחנו עובדים על זה".

רייקארד הסביר כי הציפיות שלו אחרי הירידה להפסקה היו שונות: "הייתי בטוח שהפעם לא נשמוט את שתי הנקודות, אבל זה מה שקרה. מצד שני, אני חושב שהיו הרבה נקודות חיוביות במשחק שלנו, וננסה להפיק את המיטב בפעם הבאה". הוא לא שכח לפרגן ליריבה: "למרות ששלטנו במשחק במחצית הראשונה, אספניול חזרה והשוותה. זו קבוצה מצויינת".

על רונאלדו, שעלה מהספסל במחצית השניה ועשה לא מעט פרצופים בראשונה, אמר רייקארד בדיפלומטיות: "הוא משתפר. הגישה שלו בריאה ונכונה והוא נהיה כשיר ממשחק למשחק". ועל הגאון הארגנטינאי הצעיר, לאונל מסי, הוסיף המאמן: "הטיפול שלו בכדור יוצא מהכלל, אבל חסר לו ניסיון. עם קצת יותר ניסיון, היינו מנצחים את המשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully