וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - קרית שמונה: "הגיע הזמן שניתן הצגה גם בארץ"

יצחק סולומון ורגב גולדמן

2.12.2007 / 19:20

אחרי הניצחון על חטאפה, יוסי אבוקסיס ושחקניו מתכוננים לעולה החדשה (19.50). לוסקי ועובד התעמתו באימון. יניב לביא: "לא נשמש תפאורה"

מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, ערך היום (ראשון) לחניכיו אימון מסכם לפני המשחק מול נועלת טבלת ליגת העל, הפועל תל אביב. שחקנים בקבוצה הודו שאם קודם לכן הייתה להם נטייה לזלזל מעט באדומים, הרי שעכשיו המחשבה עברה חלפה בעקבות הניצחון המדהים של הפועל על חטאפה הספרדית. מחר (שני) תצא הקבוצה לאיזור המרכז ותשהה עד למשחק במלון.

במרכז העימות המסקרן יעמוד המפגש בין שוער הקריה, שביט אלימלך, לקבוצתו בעשר השנים האחרונות, בה שימש כקפטן. אלימלך אמר כי הוא נרגש לקראת המשחק הצפוי, בעיקר בגלל המפגש עם האוהדים, עבורם היה סמל. תהיה זו הפעם הראשונה בקריירה של אלימלך בה יתמודד מול הפועל. "העיקר שהכול יעבור בשלום בקטע המקצועי", אמר.

לרשותו של המאמן רן בן שמעון יעמוד הרכב כמעט מלא, והוא צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שגבר בשבוע שעבר על בני יהודה, מה שאומר שהחלוץ וויאם עמאשה ימשיך לקבל אשראי בהרכב. בקריית שמונה מייחסים למשחק חשיבות עצומה לאור העובדה שלקבוצה מאזן איום במשחקי חוץ, מה גם שמצפים לה שני משחקי חוץ רצופים. "צריך לעבור אותם בשלום", הסבירו בקריה.

הקפטן יניב לביא אמר: "צפוי משחק קשה מול קבוצה טובה, שהמיקום שלה בטבלה אינו ריאלי". בקריה תוהים איזו הפועל יקבלו מחר: זו של גביע אירופה או זו של הליגה. "בכל מקרה, אנחנו לא באים לשמש תפאורה", אומר לביא.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, עמנואל אמנגואה, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה, ירו בלו.

"הגיע הזמן שניתן הצגה גם בארץ"

הפועל תל אביב ערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (19:50) נגד קריית שמונה בבלומפילד, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. לקבוצה של רון ציבלין ויוסי אבוקסיס יש בינתיים ניצחון ליגה אחד בלבד עד כה, ושש נקודות בסך הכל. השניים יעמדו גם מחר על הקווים, וימשיכו להדריך את השחקנים כפי שעשו לראשונה ביום חמישי במדריד.

יוסי אבוקסיס שוחח עם השחקנים לפני האימון היום ובין היתר אמר להם: "אני רוצה שנמשיך את היכולת הטובה, ונבוא מוכנים למשחק מחר. קריית שמונה היא קבוצה טובה מאוד, אבל המשחק בבית שלנו, מול הקהל שלנו, הגיע הזמן שניתן הצגה גם בארץ. ניצחון יתן לנו דחיפה לקראת ההמשך".

אבוקסיס הדגיש במהלך השיחה: "אני מאמין בכל אחד מכם. יש לנו את היכולת לנצח מחר. הנקודות נשארות אצלנו בבית. אי אפשר להמשיך במצב הזה שקבוצות באות אלינו ולוקחות מאיתנו נקודות בבלומפילד. מחר אנחנו באים כדי לנצח".

מזואה אנסומבו ערך הערב אימון מלא וצפוי לחזור מחר להרכב הפותח במקומו של עידן סרור. טל חן ימשיך להיעדר גם מחר. למרות שהחל באימוני ריצה, הוא עדיין לא כשיר. לקראת סוף האימון, במהלך המשחקונים, תוקל יקיר לוסקי על ידי ראובן עובד. לוסקי התפתל מכאבים ורצה להגיב למעשהו של עובד, אך שחקני הקבוצה הפרידו בניהם, ומנעו מהומה גדולה יותר. יוסי אבוקסיס שלח את השניים להירגע עד לסיום האימון.

לפני האימון צפו השחקנים בתדריך טקטי על קריית שמונה, שלווה בהסברים של יוסי אבוקסיס. שחקן בקבוצה אמר הערב: "לאבוקסיס אכפת מאוד מהשחקנים ורואים שהוא משקיע הרבה. גם מבחינה חברתית הרבה יותר כיף לבוא לאימונים, למרות שהם קשיים ואינטנסיביים".

בהנהלת הקבוצה מאמינים כי למרות מזג האוויר החורפי שצפוי מחר, למעלה מ-8,000 צופים יגיעו לבלומפילד. מחירי הכרטיסים הוזלו ל-40 שקלים לכל היציעים פרט לשער 1. הנהלת הקבוצה תערוך טקס פרידה משביט אלימלך לפני תחילת המשחק.

גילי ורמוט, שחקנה לשעבר של הפועל תל אביב, וכיום שחקנה של גנט הבלגית, לא מרוצה מהעובדה שאינו זוכה לדקות משחק רבות בקבוצתו. דודו דהאן, נציגה של גנט, אמר היום: "עד כה לא התקבלה שום פנייה לגנט בנושא ורמוט. הפועל תל אביב לא העבירה הצעה רישמית עבורו. סעיף השחרור של גילי הוא מיליון יורו, ורק אם כל הסכום ישולם הוא יעזוב את גנט. בקבוצה בונים עליו כשחקן מפתח והוא לא יושאל לאף קבוצה, גם לא מינואר הקרוב ועד לקיץ".

בהפועל תל אביב הקפיאו את כל התוכניות בנושא המאמן שעתיד להחליף את יוסי אבוקסיס ורון ציבלין, אם יוחלט כך. במועדון החליטו לדון רק לאחר המשחק נגד קריית שמונה מחר, האם להעניק לאבוקסיס וציבלין את המפתחות עד לסיום העונה או לנסות ולהחתים מאמן.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סאנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, וואליד באדיר, אבדג'י, שי אבוטבול (ליאור אסולין), ברוך דגו, פאביו ג'וניור.

עדכון ראשון: 14:17, 02/12/07
עדכון אחרון: 19:20, 02/12/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully