וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט ישחרר בינואר את שבצ'נקו

2.12.2007 / 12:55

האוקראיני שלא התאקלם בצ'לסי צפוי לעזוב בקרוב לאיטליה, דפו הודיע שיישאר בטוטנהאם אצל ראמוס, והיונייטד בעקבות חלוץ אנגולי

צ'לסי צפויה למכור את אנדריי שבצ'נקו בחודש הבא. אברהם גרנט מעוניין לאפשר לשחקן האוקראיני לעזוב תמורת 12 מיליון ליש"ט בלבד. המועדון החתים את שבצ'נקו תמורת 30 מיליון ליש"ט בחודש מאי 2006, אך לא מצא את מקומו באנגליה. בשלב הזה נראה כי השחקן שכיכב באיטליה, יחזור לשם, ככל הנראה לאינטר או יובנטוס.

בתחילת דרכו בקבוצה, גרנט לא הסתיר את העובדה שהאוקראיני לא יפתח אצלו בהרכב, דבר אשר גרם לבעלים רומן אברמוביץ' לאפשר לו לעזוב בחלון ההעברות הקרוב. מה שמצחיק הוא ששבצ'נקו היה אחד הגורמים לסכסוך המתמשך בין אברמוביץ' לז'וזה מוריניו שסירב לשלב את האוקראיני ברוטציה שלו ובשלב מסוים השאיר אותו באופן קבוע על הספסל

דפו נדלק על ראמוס

ג'רמיין דפו אמר למאמנו בטוטנהאם, חואנדה ראמוס, כי הוא שמח לחתום על חוזה חדש בקבוצה. החלוץ בן ה-25 ביקש מסוכנו, סקיי אנדרו, להאריך את חוזהו עד 2009. דפו היה אמור לעזוב בחלון ההעברות הקרוב, אחרי שבילה במרבית הזמן על הספסל בזמן שמנצ'סטר יונייטד ואסטון וילה הביעו בו עניין.

"דיברתי עם המנג'ר והוא אמר לי 'אני רוצה שתישאר, אתה חלק מהתוכניות שלנו'. זה היה נהדר לשמוע את זה. אמרתי ליו"ר שאני רוצה לחתום והייתי כן עם המאמן. כעת היו"ר והסוכן שלי יסגרו את זה. אני רוצה לשחק בכל משחק, אבל המאמן מקיים רוטציה. בכל זאת הוא אמר "כשאתה מקבל הזדמנות ועושה עבודה טובה, אתה משחק".

* האם בקרוב נראה שחקן מאנגולה מככב בשורות האלופה, מנצ'סטר יונייטד? בינתיים זה הכיוון, לאחר שכוכבה של פטרו לואנדה האנגולית מאנוצ'ו עשוי להצטרף לקבוצה לאחר שהוזמן להתרשמות. החלוץ כבש 16 שערים בליגה הראשונה באנגולה בעונה האחרונה שהסתיימה החודש. רק שחקן אחד מאנגולה זכה לשחק בפרמייר ליג. זה היה ג'ורדאו ששיחק בשורות ווסט ברומיץ' בעונת 2002/3.

* בעקבות רצף אי ההצלחות של ניוקאסל, החל שמו של אלן שירר כמועמד אפשרי להחליף את סאם אלרדייס שהגיע לקבוצה לפני ארבעה חודשים ועדיין לא הצליח לבסס את הקבוצה במקום גבוה. המגפייז שהשיגו נקודה אחת בלבד בחמשת המחזורים האחרונים וספגו 13 שערים, עשויים להיפטר מאלרדייס במידה וזה יספוג הפסד ביום רביעי מול ארסנל. במקרה כזה תינתן עדיפות לשירר שגדל בקבוצה, ולאחרונה שמו נקשר כמי שיחליף את סטיב מקלארן בנבחרת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully