וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול תנצח. מי יכבוש?

יניב בינו

2.12.2007 / 8:30

האדומים מארחים באנפילד את בולטון וחייבים לאסוף את מלוא הנקודות כדי להיצמד למוליכות. הווינר זימן לסטיבן ג'רארד ופרננדו טורס קרב פרטי

משחק מספר 19: סטיבן ג'רארד - פרננדו טורס (מאץ'-אפ)

ליברפול מארחת את בולטון במסגרת המחזור ה-15 של הפרמיירליג. אחרי ניצחונותיהן של יריבותיה למירוץ המרתק על האליפות, ארסנל וצ'לסי, ולפני משחקה של האלופה מנצ'סטר יונייטד, הרי שהאדומים חייבים לנצח באנפילד.

הקבוצה של המנג'ר החדש, גארי מגסון, פתחה את העונה תחת ניהולו של סאמי לי, אחרי שסאם אלרדייס עזב לניוקאסל. אחרי הפסדים רבים ותקיעת יתד בירכתיי הטבלה, הוחלף סאמי לי במגסון כדי שהאחרון יצילה מירידה. הקבוצה החלה להתאושש ובשבוע שעבר הפתיעה בביתה את מנצ'סטר יונייטד עם 0:1. לא נראה שבאנפילד היא תוכל לשחזר הפתעה שכזו, נראה שליברפול תגבר על הוונדררס. כעת נתמקד בשני השחקנים.

הקשר, הקפטן וסמל המועדון, סטיבן ג'רארד, הספיק לכבוש העונה 8 שערים (ב-19 הופעות), אבל רק חצי מהם בליגה (ב-11 הופעות). סטיבי ג'י, כידוע, כובש את רוב שעריו מבעיטות חזקות או מבעיטות נייחות. החלוץ הספרדי הצעיר, פרננדו טורס, הגיע בקיץ העונה מאתלטיקו מדריד תמורת סכום עתק של כ-25 מיליון לירות שטרלינג. אבל אפילו 'אל ניניו' לא שרד את עקרון הרוטציה, המעצבן למדי, של המנג'ר מאותו מוצא, רפא בניטז, וטורס מצא עצמו מספר פעמים מחמם את הספסל. החלוץ בן ה-23 הרשית 10 פעמים העונה (ב-16 הופעות), כשמחצית מהם הובקעו כנגד יריבות מהפרמיירליג (ב-11 הופעות).

בולטון, שספגה 18 שערים בליגה, תגיע להסתגר ולצופף את ההגנה באנפילד ותנסה לצאת להתקפות מתפרצות במטרה לגנוב שער. במצב עניינים שכזה, רק בעיטות תותח מרחוק כמו של ג'רארד או יון ארנה ריסה יפתחו את ההגנה הצפופה. אם ליברפול תבקיע שער מוקדם, בולטון תנסה להשוות אז יתגלו פרצות בהגנה, דבר שיוכל לעזור לטורס לכבוש. היחס לניצחון של ג'רארד במאצ' אפ הוא 3.25, היחס לניצחון של טורס הוא 2.50. אנחנו במקרה הזה הולכים על שוויון בין השניים, שיניב לכם רווח של פי 1.85.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully