וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הניצחון על ווסטהאם הגיע לנו"

2.12.2007 / 10:58

מאמן צ'לסי, אברהם גרנט, לא התרגש מהיכולת הלא גבוהה של קבוצתו אמש. דרוגבה: "היינו עייפים מליגת האלופות". בארסנל מחמיאים לחלב

יממה אחרי הניצחון הדחוק על ווסטהאם 0:1, אברהם גרנט מחלק את המחמאות לחניכים שלו שהצליחו לכבוש שער שהספיק כדי להיצמד לארסנל שניצחה אף היא. גם המאמן הישראלי של צ'לסי יודע שקבוצתו לא התעלתה מול הפטישים, ואמר: "זה היה משחק לא קל. ווסטהאם הגנה מצוין ועשתה לנו חיים קשים בקישור".

עד סיום המחצית הראשונה זיהה גרנט מספר בעיות בחלק ההתקפי עד שערך שינויים, על כך אמר: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, אך במחצית השנייה השתפרנו. אני חושב שהניצחון הזה מגיע לנו". כאשר נשאל גרנט מדוע קבוצתו לא הייתה במיטבה, הוא העדיף לפרגן ליריבה: "ווסטהאם הייתה טובה ולא הגענו להרבה הזדמנויות, אבל עשינו מה שצריך כדי לנצח וכבשנו שער באחת ההזדמנויות שלנו.

"עד עכשיו שיחקנו כדורגל טוב, וגם נגד ווסטהאם ניסינו להישאר חיוביים, אבל ניצחנו וזה הדבר החשוב ביותר. השגנו את התוצאה והיא מגיעה לנו". גם דידייה דרוגבה ניסה להסביר את היכולת הלא מספקת של קבוצתו: "אני חושב שהיינו עייפים מהמשחק בליגת האלופות. זו הייתה שאלה של להיות סבלניים ולתת מעט יותר. ווסטהאם הגיעה בצורה חזקה למשחק, ואנחנו מצידנו היינו לחוצים, אבל בסופו של דבר נשארנו רגועים וכבשנו".

על היריבה בצמרת, ארסנל, שניצחה אף היא אתמול 1:2 את אסטון וילה, אמר השחקן מחוף השנהב: "אנחנו נמצאים במקום שאנו ראויים לו, ואנחנו אחריהם. אני מקווה שיהיו לנו את ההזדמנויות לעבור אותם". במהלך המשחק התלונן דרוגבה כי אנשים בקהל מסנוורים אותו, על כך אמר: "אתה רואה אור ירוק, אבל זה חלק מהכיף אני חושב. שאר הקהל של ווסטהאם היה טוב, עודד את הקבוצה שלהם וזה מה שאתה מצפה לראות".

כולם מפרגנים לחלב

מתיאו פלאמיני ועמנואל אדבאיור היו אחראים לשערים ששמרו את ארסנל במקום הראשון אחרי הניצחון אמש על הוילה 1:2. השניים דאגו להחמיא לאלכסנדר חלב שהציג כדורגל מצוין במחצית הראשונה. "הוא כדורגלן נהדר, אנחנו יודעים את זה, הוא אחד השחקנים החשובים בסגל", אמר אדבאיור לאחר המשחק. "יש לו טכניקה ויכולת ואני חושב שהוא אחד השחקנים הטובים ששיחקתי איתם".

לרוע מזלה של ארסנל, היא איבדה את חלב אחרי שזה נפצע בזמן שג'ון קארו ביצע עליו עבירה. "הוא חבר טוב שלי והוא שיחק טוב היום", הוסיף גם פלאמיני על חברו הבלארוסי. "אני מקווה שהוא לא ספג פציעה קשה ואני גם מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק ביום רביעי נגד ניוקאסל מכיוון שהוא שחקן חשוב בארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully