וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נזכור את הרגע הזה כל החיים שלנו"

2.12.2007 / 11:38

מייק בריאן שניצח יחד עם אחיו אמש בגמר גביע הדיוויס את אנדרייב ודוידנקו התקשה להירגע. רודיק: "זה אחד מהרגעים הנפלאים שלנו"

אחרי שביום שישי העלו אותה אנדי רודיק וג'יימס בלייק ליתרון 0:2, זכתה הלילה בין שבת לראשון) ארצות הברית בגביע הדייויס, עת האחים מייק ובוב גברו 6:7, 4:6, 2:6 על איגור אנדרייב וניקולאי דוידנקו. לארצות הברית זהו תואר הדייויס ה-32 שלהם, אבל הם לא זכו בו מאז 1995. גם אז הייתה זו רוסיה שהפסידה, אלא שאז זה היה במוסקבה ועל משטח החימר. מאז 1995 רשמו האמריקאים שני גמרים בלבד במפעל. ב-1997 הם הובסו בשבדיה 5:0, וב-2004 הם נוצחו בספרד 3:2. נראה שהנתונים האלה רק הופכים את זכייתם של אנדי רודיק, ג'יימס בלייק והאחים בריאן למתוקה יותר.

המערכה הראשונה היתה צמודה והלכה לשובר שוויון, בו נסיון הזוגות העשיר של האחים בריאן בא לידי ביטוי. האמריקאים ניצחו 4:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

האחים בריאן פתחו את המערכה השנייה עם 0:2 מהיר, ושמרו על ההגשה. דוידנקו ואנדרייב השיגו הזדמנות אחת לשבירה במערכה, אך כשלו ברגע האמת. בסופו של דבר אלפי האמריקאים ביציע ראו את האחים בריאן מנצחים 4:6 במערכה השנייה.

שבירה מוקדמת העלתה את האחים בריאן ל-1:3 במערכה השלישית, והשניים שלטו לחלוטין במשחק. אלפי הצופים בפורטלנד, אורגון, דחפו את האמריקאים קדימה והשניים רצו קדימה עד לניצחון 2:6 במערכה, שהעניק את גביע הדייויס לארצות הברית.

"זה אחד מהרגעים הנפלאים שלנו"

"הלחץ היה בלתי רגיל. אני לא יודע איך נראינו רגועים שם, אבל הבטן שלי לא הפסיקו לזוז", אמר מייק בריאן לאחר הניצחון והזכייה בתואר. אחיו, בוב, הוסיף: "היו הרבה אמוציות עם הקהל, הזיקוקים והכל. היה קשה לעמוד על שתי הרגליים מבלי שהברכיים ירעדו".

מייק התקשה להירגע והוסיף: "אנחנו נזכור את זה עד סוף החיים שלנו. זה קשה להסביר איך אנחנו מרגישים עכשיו". גם אנדי רודיק שזכה במשחק הראשון בהתמודדות ואינו נוצח בששת משחקיו השנה בדיוויס, הוסיף: "זה אחד מהרגעים הנפלאים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully