וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים ראול בדרך לעוד שבוע בפיסגה

1.12.2007 / 23:46

החלוץ הענק והבלתי נגמר הוביל את ריאל מדריד לניצחון 1:3 על סנטאנדר. ברצלונה ואספניול סיימו ב-1:1 בדרבי. אלמריה - סביליה 0:1

המחזור ה-14 בליגה הספרדית יצא הערב לדרך עם שלושה משחקים: המוליכה ריאל מדריד ממשיכה לנצח והערב היא מפרקת בקלילות בבית את סנטאנדר 1:3. אכזבת העונה סביליה, שמחפשת עדיין דרך להתברג בצמרת, נוצחה באלמריה 1:0. ברצלונה שוב לא הצליחה לנצח במונז'ואיק וסיימה ב-1:1 מול אספניול.

לא כל יום ארסנל

ריאל מדריד - ראסינג סנטאנדר 1:3


המשחק נגמר למעשה כבר אחרי עשר דקות. ראול ניצל מסירה נפלאה של רוד ואן ניסטלרוי בשביל להבקיע כבר בהתקפה הראשונה של ריאל בדקה השלישית. השוער של ראסינג ,סאנצ'ו, הדף לתוך שערו הוא בעיטה של ווסלי שניידר (10) וכבר 0:2.

ריאל המשיכה לשלוט גם במחצית השניה וראול כבש את השני שלו (70) והשלישי של ריאל, בכדור חופשי שעבר דרך החומה לתוך הרשת. האורחים הגיבו מהר עם שער מצוין: מסירה מצוינת מאגף שמאל מצאה את פדרו מוניטיס שכבש מקרוב (73). סנטאנדר לא הצליחה להשיג יותר מזה ודווקא ראול היה קרוב להשיג שער שלישי (85) אבל הבעיטה שלו, ממצב טוב, נהדפה. 1:3 בסיום לריאל שהבטיחה לעצמה עוד שבוע במקום הראשון.


אספניול - ברצלונה 1:1

בשנה שעברה אספניול ניצחה במונז'ואיק 1:3 באחד מהסממנים של הפריחה שלה בעונה שעברה, שנמשכה עם תוצאות מצוינות העונה וגם הערב היא יכולה להיות מרוצה מתוצאה לא רעה בכלל.

פרנק רייקארד שוב עלה ללא רונאלדיניו, כשבחלק הקדמי בוז'אן ואפילו איידור גודיונסון מועדפים על פניו. 6 דקות מפתיחת המשחק כבר עלתה בארסה ליתרון, אחרי שמבצע יפה של לאו מסי הסתיים בשער של אנדרס אינייסטה. הכוכב הברזילאי נכנס במקומו של בוז'אן בדקה ה-64, אבל אבוי לו למסכן, 4 דקות עברו וכדור רוחב של אלברט ריירה מצא את קורו וזה כבש את השוויון שנשמר עד הסיום.


אלמריה - סבליה 0:1

אחרי הניצחון המוחץ על ארסנל בצ'מפיונס השבוע, סביליה רצתה ליצור תנופה מחודשת גם בליגה. מנגד, אלמריה, באה מעודדת אחרי תיקו מצוין עם ויאריאל השנייה בטבלה, במחזור הקודם. סנטיאגו אקסייטה, הבלם הפרואני, הבקיע שאר ניצחון למארחת והחזיר את סביליה למציאות המקומית העגומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully