וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריס מוכנה למכבי

1.12.2007 / 22:17

היוונים שיגיעו להיכל נוקיה ביום חמישי ניצחו בליגה 70:72 את לאריסה, עם משחק גדול של ג'רמייה מאסי. דרוקר ואוסטנד שוב הפסידו

אחרי שניצחו את אפס פילזן של דייויד בלאט במחזור הקודם ביורוליג, ולפני שתגיע ביום חמישי הקרוב להיכל נוקיה למשחק מול מכבי תל אביב, חיממה אריס סלוניקי מנועים, ורשמה ניצחון ביתי דחוק על לאריסה, 70:72, בליגה היוונית. אריס הובילו במחצית ב-10 הפרש, כשהם נהנים ממשחק מצויין של ג'רמיה מאסי.

לאריסה חזרה למשחק ברבע השלישי, הפכה את התוצאה והובילה בארבע נקודות, אבל אריס ברבע רביעי נהדר, הבטיחה לעצמה את הניצחון, ומדורגת כרגע במקום החמישי בליגה היוונית. ג'רמיה מאסי הוביל את אריס עם 30 נקודות, ברייס רייט הוסיף 17 נקודות, וסבס אילאידיס קלע 9. קלעו ללאריסה: פאפניקולופולוס 19, בילי קיז 17, ג'יאן פאפכריסטוס 10.

הפסדים לג'ינו ודרוקר

זה לא השבוע של שרון דרוקר. לאחר שקבוצתו, אוסטנד הפסידה לנימברוק של מולי קצורין במחזור הקודם של בגיע יול"ב, ספגה הקבוצה הפסד נוסף, הפעם בליגה, לאנטוורפן, שמשחקת בבית של גליל עליון באירופה, 81:77. קבוצתו של דרוקר עוד הוליכה ביתרון 7 בסוף הרבע הראשון, אבל רבע שלישי מצויין של אנטוורפן הכריע את המשחק. לאוסטנד: סם ואן רוסום 16, וסלין פטרוביץ' 15, טיטוס אייבורי 9. לאנטוורפן: כריס סרג'נט 20, ברנדון גיי 19, ריאן סירס 12. אוסטנד מדורגת במקום השני הליגה הבלגית, בעוד אנטוורפן נמצאת במקום השמיני.

בליגה הבלגית, המשיכה קבוצתם של יעקב ג'ינו ואיציק אוחנן לשקוע במה שמסתמנת כעונה נוראית מבחינתם. הערב נחלה לובן את הפסדה העשירי מ-11 משחקים, לאחר שהפסידה בגנט, 84:73. גנט השתלטה על המשחק כבר ברבע הראשון ולא נתנה לקבוצתו של ג'ינו להתקרב בשום שלב. ללובן: רון לואיס 22, מריו בוגאן 14, ברנדון ספאן 13. איציק אוחנון קלע 4 נקודות. לגנט: ברנדון פרימן 27, ג'יימס מילר 16.

שני משחקים שוחקו הערב בליגה הרוסית, בהן היו מעורבות יריבות של קבוצות ישראליות ביול"ב קאפ. קאזאן, יריבתה של הפועל ירושלים בגביע יול"ב נוצחה בביתה על ידי דינמו מוסקבה 77:72 בתום משחק צמוד. ניקולאי פאדיוס ומרקו טושק קלעו 15 כל אחד לזכות קאזאן. סרגיי בייקוב הפציץ 27 לזכות האורחים ואנטוניס פוטסיס הוסיף 15. היה זה הפסדה החמישי העונה של קאזאן (5:5), שמדורגת במקום ה-5 בליגה הרוסית.

דינמו מוסקבה האיזורית, יריבתה של הפועל גליל עליון בגביע יול"ב נוצחה בחוץ על ידי חימקי מוסקבה 79:69. היה זה הרבע השני, בו קלעו האורחים רק 7 נקודות וספגו 27, אשר סגר את סיפור המשחק. טרל לידיי, אוגנאן אשקרביץ' וסרגיי טופורוב קלעו 15 כל אחד לזכות דינמו מוסקבה האיזורית. ויטלי פרידזון קלע 20 לחימקי, מייקל ווילקינסון הוסיף 14. בעקבות ההפסד, ירדה דינמו מוסקבה האיזורית (3:8) למקום הרביעי בליגה הרוסית.

ברצלונה היתה צריכה להזיע הרבה עד שהצליחה לנצח בביתה את ולנסיה, בליגה הספרדית, 80:83, בהארכה. הקאטלונים הוליכו לאורך רוב המשחק, אבל ברבע השלישי ולנסיה עשתה את הקאמבק, והמשחק נגרר לחמש דקות נוספות, בסופן הצליחה ברצלונה לצאת כשידה על העליונה. יאקה לאקוביץ' החזיק את ברצלונה עם 26 נקודות (7 מ-12 לשלוש), ג'ורדי טריאס קלע 12, ומאריו קאסון ורוג'ר גרימאו הוסיפו 11. לונסיה: שאמונד וויליאמס 24, ויקטור קלאבר 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully