וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הביסה את כפ"ס 0:4

1.12.2007 / 21:20

עידן טל כבש והציג את משחקו הטוב ביותר במדי בית"ר, שאחרי תקופה לא טובה שטפה את המגרש והביסה 0:4 את הפועל כפר-סבא

זה היה אמור להיות משחק שקט במיוחד, לאחר פסיקת בית הדין של ההתאחדות על שני משחקים ללא קהל לבית"ר ירושלים בעקבות שריקות הבוז של אוהדיה בדקת הדומיה לזכרו של יצחק רבין במשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, אבל השבוע התקבל ערעורה של הקבוצה והעונש בוטל, מה שאיפשר לקהל הצהוב שחור למלא את טדי. והיתה להם סיבה טובה לעשות כן. לאחר תקופה ארוכה בה בית"ר לא הרשימה, ולא ניצלה שמץ מהפוטנציאל הגלום בשחקניה, הציגה האלופה משחק התקפי ומלא ביטחון שהסתיים בניצחון ענק 0:4 על הפועל כפר סבא.

הירוקים של אלי אוחנה, שניצחו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם, ואף כבשו שלושה שערים בכל אחד מהם, סבלו מהחמצותיו של סמואל יבואה, פציעתו של לירון זרקו והרחקתו של לירה, ומול יכולתם הטובה של הבית"רים הם לא הצליחו למנוע את הפסדם ה-3 העונה.

בית"ר פתחה את המשחק עם החמצה גדולה של בנאדו בדקה ה-3, אבל כפר סבא לא התרגשה, וחמש דקות אחר כך סמואל יבואה כמעט וכבש כשהיתל בהגנת בית"ר. לאחר הפתיחה הנמרצת, נרגעו שתי הקבוצות, והקצב הואט. בית"ר, שהירבתה לתקוף מהאגפים, נתקלה בהגנה הגבוה של האורחים, בראשותם של לירון זרקו ודגלאס דה סילבה. מנגד, כפר סבא התבססה בעיקר על מתפרצות בהן חיפשה עקיצה של סמואל יבואה. בדקה ה-30 רומולו תיקל בחריפות את לירון זרקו, שהורד מהמגרש על גבי אלונקה. כפר סבא נותרה זמנית בעשרה שחקנים, ועידן טל ניצל זאת כדי לכבוש (33) ולהעלות את בית"ר ל-0:1.

בדקה ה-56 לירה, שהיה האחרון בהגנת כפר סבא, ביצע עבירה ללא כדור על עמית בן שושן, והורחק. את הבעיטה החופשית בעקבות העבירה ביצע עידן טל, לויטה הדף רע, ורומולו (59) הרשית את השני למארחים. בשלב הזה כפר סבא הרימה ידיים, בית"ר שלטה לחלוטין במשחק, תמוז (85) ואלברמן (87) השתתפו בחגיגה שנגמרה ב-0:4 גדול.

מהלך המשחק

דקה 3 - החמצה ענקית של אריק בנאדו. בלם בית"ר קיבל כדור עומק, ששבר את מלכודת הנבדל של כפר סבא, אך מארבעה מטרים בעט גבוה מעל השער.

דקה 8 - יבואה מצא עצמו מול בנאדו, חדר לרחבה, ובעט כדור שטוח שחלף בסמוך לפינה הרחוקה של קאלה.

דקה 19 - בעיטה חופשית של עידן טל שוגרה הישר לידיו של אוהד לויטה.

דקה 33 - גול! הגנת כפר סבא נכשלה בהרחקת הכדור, ועידן טל בעט שטוח, ברגל ימין, לפינה הרחוקה של לויטה כדי לקבוע 0:1 לבית"ר.

דקה 42 - כנפו השאיר את יבואה מול קאלה, אבל עד שחלוץ כפר סבא החליט לאן לבעוט, הגיע גל אלברמן, שגלש מצוין וחילץ את הכדור מרגלי החלוץ.

דקה 45 - כדור עומק כפר סבאי מצא את יבואה חופשי במרכז רחבת בית"ר, אך החלוץ נגח חלש לידיו של קאלה.

דקה 56 - לירה, שהיה האחרון בהגנת כפר סבא, ביצע עבירה ללא כדור על עמית בן שושן, והורחק.

דקה 59 - גול! לויטה הדף רע בעיטה חופשית של עידן טל, רומולו עט על הכדור ושלח אותו לרשת. 0:2 לבית"ר.

דקה 85 - גול! גל אלברמן מצא בפס קצר את טוטו תמוז, שהתקדם מעט ובעט מ-16 מטר בומבה לחיבורים של לויטה, וזה כבר 0:3 לבית"ר.

דקה 88 - גול! כפר סבא התפרקה לחלוטין, הגנתה לא הצליחה להרחיק כדור על סף הרחבה, ואלברמן בעט שטוח פנימה וקבע 0:4 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, רומולו.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבאש; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, אבי כנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully