וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:1 בהרצליה

1.12.2007 / 18:50

ניצחון שלישי רצוף של מכבי חיפה, הפעם 0:1 על הרצליה משער של רנאטו (60), הקפיץ אותה אל הצמרת הגבוהה, וסיבך את הקבוצה מהשרון

אחרי שלא ספגה מאז ההפסד למכבי נתניה בקופסה בסוף אוקטובר, המשיכה מכבי חיפה בהסתערות שלה לעבר הצמרת, כשהיא יודעת שניצחון חוץ בהרצליה עשוי להציב אותה במקום השני בטבלה בסיום המחזור ה-11. אחרי שבשבוע שעבר היו החיפאים אחראיים לסיום דרכו של גיא לוזון בהפועל תל אביב, הם סיבכו הערב (שבת) את פרדי דוד ומכבי הרצליה, אחרי שניצחו 0:1 בבונבוניירה. היה זה משחק לא גדול של מכבי חיפה, מפוזר ולעיתים נרפה, אך רבע שעה טובה בתחילת המחצית השנייה, הספיקה לירוקים כדי להנחיל להרצליה הפסד שביעי העונה. "אנחנו משחקים ללא חלוץ חוד טבעי", אמר בסיום אלון חרזי, והסביר בכך את חוסר המחץ בהתקפת הירוקים.

בהרצליה נכנעו במחזור הקודם אפילו ליריבתם לתחתית מכבי תל אביב, ואם בשרון מתכננים להישאר בליגת העל גם בעונה הבאה, כדאי להם להתחיל לשמור על הבית, אחרי שהשיגו נקודה אחת בלבד בבונבוניירה שלהם מתחילת העונה.

פתיחת המשחק היתה שקולה, ושתי הקבוצות מיעטו לבעוט לשער היריבה. הרצליה לחצה את האורחים במרכז השדה, היקשתה עליהם לייצר משחק התקפה ונטלה את השליטה בקצב המשחק. לקראת אמצע המחצית הראשונה, התהפכו היוצרות, חיפה החלה לתקוף, ואילו הרצליה נסוגה לשערה. בדקה ה-43 אולץ עומר בוקסנבוים לקבל טיפול רפואי, לאחר שראשו התנגש בזה של דקל קינן. בוקסנבוים המדמם התאושש במהרה, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

חיפה פתחה את המחצית השניה עם החמצה ענקית של יניב קטן, כשמול שער ריק, ממרחק של 5 מטרים, בעט החוצה. הירוקים המשיכו בבליץ, ושלטו לחלוטין בדקות הראשונות של החצי השני. בסופו של דבר הלחץ השתלם לחיפאים, שעלו ל-0:1 בדקה ה-60 מרגליו של רנאטו, שכבש את שערו הרביעי העונה. הרצליה הגבירה קצב, אך לא הצליחה למצוא את המסגרת של ניר דוידוביץ', שנשאר מחוסר עבודה ברוב שלבי המשחק.

מהלך המשחק

דקה 23 - כודר חופשי של דייהו דייויס פגע בחומה החיפאית, היטעה את דוידוביץ', אך חמק בסמוך לקורה והפך לכדור קרן.

דקה 28 - ליאור רפאלוב בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בידו של אחד משחקני ההגנה של הרצליה, אך השופט אלון יפת קבע כי אין מדבור בנגיעה המצדיקה כדור עונשין.

דקה 32 - פיטר מסיללה פרץ לרחבת הרצליה, אך הבעיטה ששלח לעבר שערו של ניצן נבלמה על ידי הגנת הרצליה.

דקה 35 - רפאלוב חטף כדור במרכז המגרש, פרץ קדימה ובעט מ-15 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 47 - החמצה אדירה של יניב קטן. הגנת הרצליה נכשלה בהרחקת הכדור, קטן השתלט עליו ומחמישה מטרים בעט בסיבוב החוצה, למרות שהיה מול שער ריק.

דקה 49 - הבליץ החיפאי נמשך. הגנת הרצליה הרחיקה כדור קרן לרגליו של בוקולי, שבעט מעל לשער המארחים.

דקה 60 - גול! רנאטו השתלט על הרחקה רשלנית של הגנת הרצליה, ומ-15 מטרים מעט לפינה הרחוקה של ניצן, וקבע 0:1 לזכות חיפה.

דקה 90 - אלירן דנין החמיץ מ-7 מטרים הזדמנות להכפיל את יתרון חיפה, לאחר שנותר חופשי מול ניצן, אך לא השתלט על הכדור, ואיפשר להגנת הרצליה להרחיק.

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, ג'וש קנט, מהרן ראדי, דייהו דייויס, כפיר אדרי, צ'טם אנטויה, עומר בוקסנבוים, סעיד מקאסי.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ג'ובאני רוסו, רנאטו; יניב קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully