וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה גברה על בני יהודה 1:2

1.12.2007 / 18:48

חניכיו של ראובן עטר היו עסוקים בריבים ופרשיות, אבל הניצחון 1:2 על בני יהודה הוציא אותם מהמשבר. הפסד שישי ברציפות לניצן שירזי

למכבי נתניה לא היו חסרות בעיות בשבוע האחרון, כשבעיצומה של שרשרת בת שלושה הפסדים, שניים בליגה ואחד בגביע הטוטו, התעסק תמיר כהן בעיקר במיון הצעות מחו"ל לקראת חלון ההעברות הקרוב. למזלה של נתניה, יש את בני יהודה. חניכיו של ראובן עטר גברו הערב (שבת) על בני יהודה, 1:2, ויקוו לצאת לדרך חדשה באווירה מעודדת יותר. בני יהודה מבחינתה נמצאת במשבר אמיתי, לאחר שספגה את הפסדה השישי ברציפות בליגה, שישאיר אותה בחלק התחתון של הטבלה, ועשוי לסמן את סוף דרכו של ניצן שירזי מהקבוצה.

הקבוצה משכונת התקוה אירחה את המשחק באצטדיון בלומפילד, דבר שלא התקבל בצורה טובה על ידי חלק מהאוהדים שלה. כ-100 מתוכם נשארו מחוץ למגרש כאקט מחאה, חילקו פליירים וקראו לשאר האוהדים להחרים את המשחק ולהנהלה לחזור לשחק בשכונה, והבטיחו שזהו רק הצעד הראשון של המחאה. אלא שאלו לא היו הבעיות היחידות של בני יהודה, לאחר שהנתנייתים פתחו בסערה והכו כבר בדקה התשיעית, לאחר שהרמה של קלימי סבן לא הורחקה כראוי מהרחבה, ויחיאל צגאי ניצל זאת כדי להכניע מחמישה מטרים את שוער בני יהודה, דלה איינוגבה. חוסר המזל של הזהובים משכונת התקוה נמשך לאחר שסאלם אבו סיאם הורחק בדקה ה-27 בצהוב שני, ובני יהודה נותרה בעשרה שחקנים.

נתניה שייטה באותן דקות כשבני יהודה כלל לא מסכנת את השער ונראית כבויה לגמרי. המגמה נמשכה גם במחצית השניה לאחר שתמיר כהן, שהיה מרכז הפרשה בנתניה, בישל שער לטל מעבי שנגח את השני של נתניה בדקה ה-63. כלום לא יכול היה להכין את נתניה לדקה ה-70, אז השתלט אימורו לוקמן על הכדור מחוץ לרחבה, ושלח טיל אדיר היישר אל הרשת של לירן שטראובר. מאותו רגע התעוררו הזהובים, וניסו למצוא את השוויון, אבל ההגנה של נתניה היתה במקום, והעצימה את כאבי הראש במועדון התל אביבי.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! יחיאל צגאי הגבהה של קלימי סבן, ולאחר בלבול ברחבה של בני יהודה שלא הצליחה להרחיק את הכדור, הכניע בקלות את איינוגבה מקרוב, 0:1 לנתניה.

דקה 24: הרמה מצויינת של יחיאל צגאי הגיעה לראש של אוקוצ'ה, שלא הצליח לנצלה, ונגח החוצה משישה מטרים.

דקה 27: סאלם אבו סיאם, שקיבל כרטיס צהוב בדקה ה-18, עשה עבירה נוספת, חלשה בהרבה, הפעם על אלמוג כהן. השופט לא היסס, ושלף מיד את הכרטיס הצהוב השני, ואת האדום, שנראה לא מוצדק. בני יהודה ב-10 שחקנים.

דקה 35: צגאי המשיך להיות פעיל, פרץ מהאגף ושלח כדור בתוך הרחבה לאלמוג כהן, שבעט היישר לידיים של איינוגבה.

דקה 41: דלה ימפולסקי השתלט על הכדור, ושיחרר בעיטה מצויינת מקצה הרחבה, אבל איינוגבה היה במקום.

דקה 48: אלי ביטון שנכנס במחצית, חדר לרחבה אבל ניסה לסחוט פנדל, וזכה לכרטיס צהוב במקום.

דקה 63: גול! תמיר כהן פרץ מהאגף הימני, והרים כדור לקצה השני לרחבה, שם חיכה טל מעבי, שהתמקם מצויין ונגח פנימה, 0:2 לנתניה.

דקה 67: יוסי רוזן ניצל בעיטה חופשית מ-19 מטרים ועבר את החומה, אבל שטראובר הדף נהדר החוצה.

דקה 70: גול! ואיזה שער נהדר. אימורו לוקמן קיבל את הכדור בקצה הרחבה, ושיחרר טיל מדהים לכיוונו של שטראובר, שכמעט ולא ראה את הכדור, ונותר חסר אונים. בני יהודה חוזרת למשחק עם 2:1.

דקה 90: סלבר הודז'יץ' עלה לנגיחה מחמישה מטרים, אבל לא התמקום נכון, והנגיחה החלשה הלכה החוצה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם (הורחק 27), אימורו לוקמן, יוסי רוזן, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, תמיר כהן, אלמוג כהן, יחיאל צגאי, טל מעבי, דלה ימפולסקי, אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully