וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ניצחה 1:3 את מ.ס אשדוד

1.12.2007 / 21:19

מ.ס אשדוד הוליכה, אבל הפסידה 3:1 ורשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות. מקורבי הנשיא איימו, אוהדי פ"ת הורידו שלט נגד גיא לוזון

התקוה הגדולה של מכבי והפועל תל אביב לא מגיעה בזמן האחרון מכיוונם של יוסי שבחון, ברוך דגו, יניב עזרן או פאביו ג'וניור. מ.ס אשדוד נחלה הערב (שבת) את הפסדה הרביעי ברציפות וביחד עם הפסדים של מכבי הרצליה ובני יהודה, נדמה שתחתית הליגה עושה הכל כדי להציל את שתי הגדולות. במשהו אחד אי אפשר להאשים את מכבי פתח תקוה, שגברה היום על האשדודים 1:3. אי אפשר לומר שהקבוצה ממלאבס מתחשבת ביריבותיה. מסורת זו מסורת. אפשר להאשים את משפחת לוזון בהרבה דברים, אבל לא בחוסר ספורטיביות.

מכבי פתח תקוה ידעה היום שמכבי נתניה חלפה על פניה ושמכבי חיפה השתוותה אליה במספר הנקודות ורצתה לרשום שלוש נקודות. מהצד השני הגיעה הקבוצה הלחוצה מעיר הנמל. בשבועות האחרונים מ.ס אשדוד כמרקחה. אייל אלמושנינו הושעה, אלון חזן כועס על השחקנים המדליפים, חיים רביבו וג'קי בן זקן זועמים עליהם ועדיין, משום מה נדמה שלאף אחד לא ממש איכפת. ככה זה כשלקבוצה מעיר עם כ-200 אלף תושבים כמעט אין אוהדים.

בתקופה האחרונה אשדוד הריחה מקרוב את הקו האדום ולכן שער של אלן מסודי בדקה ה-16 הוריד הרבה לחץ מחזן ומהשחקנים שלו. אלא שדקה למחצית הישווה עומר גולן, שבזמן האחרון משמש לא רק ככוכב על הדשא אלא גם ככוכב פרסומות. המחצית השנייה כבר התנהלה בשליטה של האורחים, בעיקר אחרי שקובי דג'אני הורחק בדקה ה-56. 9 דקות עברו ואשדוד נענשה אחרי שער של קאקו, שסידר מהפך. שער של אוהד קדוסי בדקה ה-78 רק סגר את הסיפור.

אחרי התפטרותו של גיא לוזון מהפועל תל אביב צצו באופן טבעי ההערכות שכעת בן המשפחה העוזב ישוב לאורווה כדי להדריך מעליו של עופר פביאן. האוהדים של הקבוצה רצו לתלות היום שלט שבו יכתב " אם גיא מגיע אנחנו הולכים". הנשיא עמוס לוזון שלח את אחד ממקורביו שמסר לאוהדים שכדאי להם להוריד את השלט הזה ומהר, אחרת זה לא ייגמר בטוב. בינתיים מכבי פתח תקוה לא צריכה את לוזון. פביאן אסף 7 מתוך 9 הנקודות האפשריות שיכלה הקבוצה לצבור תחתיו והקבוצה במקום השני. לוזון הוא לא מצרך נחוץ כאן.

בצד השני אשדוד במשבר עמוק. הפסד רביעי ברציפות עשוי לקרב אותה עוד יותר אל הקו האדום אחרי המשחקים של התל אביביות וההתפרקות נמשכת. השאלה היא שוב, למישהו איכפת?

מהלך המשחק

דקה 16: גול! דוד רביבו העלה כדור חופשי מ-25 מטרים, מסודי הקדים את ההגנה של פתח תקוה ונגח פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 44: גול! כדור גובה של לירון כהן מצא את הראש של סולי צמח, שהוריד לעומר גולן וזה כבש. 1:1.

דקה 56: קובי דג'אני ספג צהוב שני והורחק.

דקה 65: גול! בלסינג קאקו הגיע ראשון לכדור קרן של לירן כהן ונגח פנימה. 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 78: גול! הפעם היה זה אוהד קדוסי שהקדים את הגנת אשדוד בכדור קרן ונגח פנימה. 1:3 למכבי פתח תקוה.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה, ודראן יישה, מאור זוהר, אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני (הורחק 56), דוד רביבו, ניר נחום (עידן מליחי 61), אלן מסודי, עידן שריקי.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח (עומר דמארי 58), בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן, עומר גולן (פליקס אובוקה 66), אוהד קדוסי (רוביל סרסור 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully