וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לסגור את הפינות

1.12.2007 / 11:51

אינדיאנפוליס וג'קסונוויל תיפגשנה למשחק מותח ב-AFC דרום. הג'איינטס בשיקגו, סינסינטי בפיטסבורג וטמפה ביי יוצאת לניו אורלינס

העסק הזה עם ערוץ ה-NFL לא ממש מבשר טובות. זה מתחיל במשחק אחד בשבוע, ולכו תדעו היכן זה ייגמר. אף ערוץ לא יכול היה לשדר את המשחק המסקרן בין דאלאס לגרין ביי, משום שהוא לא נפתח לחברות המסחריות הרגילות. לא רחוק היום שבו יותר ויותר משחקים ישודרו בערוץ הזה. מזכיר לכם משהו?

אז משחק אחד מאחורינו, וזה הזמן לבחון מה עשינו בשבוע שעבר. פתחנו עם 3 מ-3 בחג ההודיה והמשכנו עם 8 מ-13, מה שמקנה למדור את השבוע הטוב ביותר שלו העונה - 11 מ-16, ו-100 מ-173. אבל חייבים להודות - בהימורים על פי ליינים היינו מוציאים פחות, הרבה פחות, כי פיטסבורג וניו אינגלנד לא בדיוק עשו לעצמן את החיים קלים.

מה יש לנו על המרקע השבוע?

20:00: אינדיאנפוליס - ג'קסונוויל (METV)

20:00: פילדלפיה - סיאטל (FOX)

23:15: שיקגו ברס - ניו יורק ג'איינטס (METV)

3:15: פיטסבורג - סינסינטי (ESPN)

3:30, מאנדיי נייט: בולטימור - ניו אינגלנד (ESPN)

אינדיאנפוליס שוב, או שהג'אגוארס בעניין? (שעה ראשית - 20:00)

אינדיאנפוליס (2:9) - ג'קסונוויל (3:8)

המפגש הקודם, בצפון פלורידה, נוהל היטב על ידי פייטון מאנינג ולהקתו, שניצחו בצורה משכנעת 7:29. הפעם הסיפור צפוי להיות שונה. הג'אגוארס לא מבריקים, אבל דומה שמצאו נישה עם דייויד גרארד בעמדת הקוורטרבק, ועם פרד טיילור שעדיין מגלה ניצוצות. הקולטס, למרות הניצחון באטלנטה, בדעיכה, כשמאנינג לא מצא את השקט הנפשי שלו בלי מרווין הריסון. מאז הניצחון בג'קסונוויל הריסון לא משותף בשל פציעה, וגם השבוע הוא צפוי להיעדר. זוהי הפעם הראשונה מאז 2002 (עונת החלוקה המחודשת של הבתים), שבה ג'קסונוויל נכנסת לדצמבר בפיגור של פחות משלושה משחקים מאינדי, ובהתחשב בעובדה שתמיד הלך לה לא רע ב-RCA דום, צפוי לנו משחק צמוד.

התחזית: נגדיל את החואבוס ונלך על ג'קסונוויל? לא, כי עד שלא יוכח אחרת, הג'אגוארס משקשקים במעמדים האלה. ניצחון לאינדי


וושינגטון (6:5) - בפאלו (6:5)

האצטדיון בלנדובר, מרילנד, יצדיע לשון טיילור, במה שאמור להיות משחק אמוציונלי במיוחד, פחות משבוע לאחר רציחתו של הסייפטי של הרדסקינס. לא בטוח שפוטבול עומד בראש מעייניהם של אוהדי וושינגטון כרגע, אחרי טרגדיה שלקחה מהם את הסייפטי האהוד. מבחינה מקצועית, זה לא יהיה משחק מבריק במיוחד, בין שתי קבוצות בדעיכה. בפאלו חוזרת לנדנדת הקוורטרבקים, כשדיק ג'אורון עדיין מתקשה למצוא שלווה בין ג'יי פי לוסמן לטרנט אדוארדס. האחרון יקבל את המפתחות בעקבות הפישולים האחרונים של לוסמן. מרשואן לינץ' יחמיץ גם את המשחק הזה, אנתוני תומאס יפתח במקומו בבפאלו.

התחזית: ניצחון לרדסקינס


קרוליינה (7:4) - סן פרנסיסקו (8:3)

משחק איום ונורא בין שתי קבוצות מזעזעות. הפנתרים יראו את הפלייאוף מהבית, ומשוועים לכל הפחות לניצחון ראשון בשארלוט. הניינרס חוזרים לאחר ניצחון בפיניקס על אריזונה, שבו גילו לפתע שיש להם קצת התקפה. אם ויני טסטאוורדי יהיה כשיר, הוא יפתח בקרוליינה, ומי היה מאמין שאוהדי הפנתרים יעדיפו אותו על פני קוורטרבק אחר. מצד שני, דייויד קאר הוא לא כל כך קוורטרבק, ככה שזה מובן.

התחזית: טוב, כאן נגמר משחק המנחוס שלנו, שבו השתמשנו לא רע בשבועות הראשונים של העונה. קרוליינה פשוט גרועה, והיא אף פעם לא פייבוריטית או אנדרדוג. סתם קבוצה גרועה. הניינרס לא ינצחו שניים ברציפות. ניצחון לפנתרס


טנסי (5:6) - יוסטון (6:5)

אחרי שהשחקנים של ג'ף פישר מטנסי פתחו עם מאזן של 2:6, נראתה הדרך לפלייאוף סלולה. אבל יש גבול לכמה אפשר לזייף ולהשיג עם קוורטרבק רע כמו וינס יאנג, ושלושה הפסדים רצופים החזירו אותם למציאות. המפגש הקודם היה מטורף והניב כמעט מהפך עצום של יוסטון ומשחק שיא של הבועט רוב בירונאס, עם שמונה שערי שדה לטנסי ב-36:38.

התחזית: ניצחון לטייטאנס

הצ'אנס האחרון של פילי ופילי

פילדלפיה (6:5) - סיאטל (4:7)

איי ג'יי פילי והאיגלס רשמו "כמעט" ענק בשבוע שעבר בפוקסבורו, כשרק התעשתות מאוחרת של טום בריידי והטפשות המוכרת של אנדי ריד מנעו מהם ניצחון סנסציוני. פילי יקבל את המפתחות שוב בהיעדרו של דונובן מקנאב הפצוע, כשהוא יודע שהפסד שביעי העונה של הנשרים ירחיק אותם מהפלייאוף. שון אלכסנדר עשוי לחזור בשורות הסיהוקס, אבל כמו מקנאב, תהליך ההחלמה שלו איטי, ובשלב זה נראה שמוריס מוריס יפתח בעמדת הרץ האחורי של סיאטל. הסיהוקס לא יתקשו לקחת גם העונה את בית המערב החלש.

התחזית: ההפסד בפוקסבורו הוציא את מעט הרוח שהייתה במפרשים של האיגלס. ניצחון לסיהוקס


אטלנטה (8:3) - סט. לואיס (9:2)

קרב נמושות די מזעזע בין שתי קבוצות שרק רוצות להתכונן טוב לדראפט. מארק בולג'ר בסימן שאלה לאחר זעזוע מוח שעבר בהפסד לסיאטל, ואם לא יחלים עד המשחק, יתפוס גאס פררוט את עמדת הקוורטרבק של הראמס. ביירון לפטוויץ' החלים מפציעתו, אבל ג'ואי הרינגטון יפתח באטלנטה.

התחזית: יהיה מגעיל, ויהיה ראמס


מינסוטה (6:5) - דטרויט (5:6)

הויקינגים עשו את מה שלא רבים ציפו מהם, וניצחו במדולנדס את הג'איינטס. נכון לעכשיו, עדיין יש להם סיכויי פלייאוף. זריקת עידוד גדולה תקבל מינסוטה עם שובו הצפוי של אדריאן פיטרסון להרכב לאחר שלושה שבועות. הליונס, כמו הטייטאנס, פתחו עם 2:6 ודעכו במהרה כדי לשוב ולהראות שהם לא יותר מקבוצה בינונית, במקרה הטוב. לא יהיה משחק גדול במטרודום.

התחזית: מינסוטה ניצחה בשבוע שעבר? סיבה טובה להמר על הליונס שיפסיקו את רצף ההפסדים. ניצחון לדטרויט


קנזס סיטי (7:4) - סן דייגו (5:6)

לפעמים רשעים לא נענשים. נורב טרנר הפך את הצ'ארג'רס לפח אשפה, ולמרות הכל עדיין מוביל את ה-AFC מערב החלש. הוא עושה את זה כי יש, בין היתר, קבוצות פראייריות בבית שלו. אחת מאלה היא קנזס סיטי נטולת הכישרון, היכולת והשכל. המפגש הקודם בין השתיים הסתיים בניצחון מפתיע של הצ'יפס 16:30. קולבי סמית' ימשיך ליטול את המושכות בריצה של קיי. סי.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס


מיאמי (11:0) - ניו יורק ג'טס (9:2)

גלינג, גלינג, גלינג, בואו נתחיל בבשורה לאוהדי הדולפינס: הנה המשחק שימנע מכם את הבושה הגדולה בהיסטוריה. בעצם, לא נהיה כל כך החלטיים כשמדובר במיאמי: המשחק שעשוי למנוע את הבושה הגדולה של עונה שלמה של 16 משחקים ללא ניצחון. הג'טס החלשים הפתיעו את פיטסבורג לפני שבועיים ונטבחו בחג ההודיה על ידי דאלאס. היונקים כמעט חילצו ניצחון מפתיע מול אותה פיטסבורג, במשחק מזוויע שהוכרע על ידי שער שדה בודד. המפגש הקודם במדולנדס היה צמוד ונגמר ב-28:31 לג'טס, וזה?

התחזית: יאללה, בואו נפרגן לדולפינס. ניצחון למיאמי

טמפה ביי יכולה לסגור עניין (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו אורלינס (6:5) - טמפה ביי (4:7)

אי אפשר להגיד שהבאקנירס משכנעים במיוחד עד כה העונה. מה שכן אפשר להגיד הוא שזו קבוצה מאורגנת שיש לה קוורטרבק סביר, ושההגנה שלה מצאה בחזרה כמה פיסות מאותה הגנה מופלאה של סוף שנות ה-90 ותחילת המילניום. טמפה ביי שמרה על הבית בניצחון על וושינגטון, וניצחון נוסף בלואיזיאנה יסגור את סיפור ה-NFC דרום ויעניק אותו באופן כמעט מוחלט לידיה. הבעיה של הבאקנירס היא עם ג'ף גארסיה, שלא ברור אם יוכל לפתוח. לאור היכולת הלא משכנעת של ברוס גראדקובסקי, ייתכן שג'ון גרודן ייתן את הכדור ללוק מק'קאון. בניו אורלינס באים מעודדים מהניצחון על קרוליינה, אבל עדיין מודאגים מחוסר היכולת של רג'י בוש לרוץ. מה שכמעט ודאי הוא ששיתוף הפעולה בין דרו בריס למרקז קולסטון יימשך, כשם שהיה במגמת עלייה בחודש האחרון.

התחזית: ניצחון ותקוה לסיינטס


אוקלנד (8:3) - דנבר (6:5)

הברונקוס הראו בשבוע החולף בדיוק איזו קבוצה הם, כזו שמסוגלת לשים נקודות, ומסוגלת עוד יותר להפסיד למרות ששמה נקודות. דנבר כבר הובילה בשיקגו 20:34, אבל נוצחה בהארכה 37:34. הריידרס חזרו מארוהד עם ניצחון על קנזס סיטי, שקטע רצף של שישה הפסדים. דאנטה קולפפר ימשיך לפתוח, ואוקלנד תיתן את הכדור שוב לג'סטין פרגאס, שטחן 139 יארד על הקרקע מול הצ'יפס.

התחזית: ניצחון לברונקוס


אריזונה (6:5) - קליבלנד (4:7)

אין שום ספק שהבראונס הם הפתעת העונה עד כה. אף אחד לא ממש ציפה העונה שהם יהיו בעמדת עליה לפלייאוף, לא כל שכן בעמדת איום על הסטילרס בראשות ה-AFC צפון. אריזונה המאכזבת הייתה אמורה לעבור את סן פרנסיסקו בדרך למאזן חיובי, אבל כמו שקורה תמיד במדבר, פישלה ופינתה את הדרך לסיאטל. הטריו דרק אנדרסון-בריילון אדוארדס-קלן ווינסלו שוב אמור למצוא את עצמו שמיש מול הגנת הקרדינלס.

והתחזית: ניצחון דווקא לאריזונה


שיקגו (6:5) - ניו יורק ג'איינטס (4:7)

בשבוע שעבר הראו הג'איינטס שוב שלא השתחררו מכל המחלות שלהם. ניו יורק הפסידה למינסוטה בגלל עבירות משמעת, חוסר ריכוז ושיקול דעת מוטעה. הברס, לעומת זאת, שאבו עידוד מהניצחון על דנבר, ובמיוחד מדווין הסטר, המושיע הגדול שלהם, שהבקיע טאצ'דאון בהחזרת בעיטת הרחקה ועוד אחד בהחזרת בעיטת פתיחה. רקס גרוסמן יפתח מול הקבוצה שאותה ניצח במדולנדס בשנה שעברה. פלקסיקו בורס והרגל שלו עדיין מוטרדים בניו יורק.

התחזית: הג'איינטס יתהפכו על הברס. ניצחון לניו יורק

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לא רק לנצח, גם לשכנע

פיטסבורג (3:8) - סינסינטי (7:4) - ליל ראשון, 3:15

הסטילרס יצאו בשן ועין משני מפגשים עם נמושות ה-AFC מזרח. אם לא די היה בהפסד לניו יורק ג'טס, הם כמעט והתבזו בביתם במשחק מול מיאמי. יש נסיגה גדולה בפיטסבורג, וכפי שמציין דודי כפרי, קשיים גדולים בהכנה למשחקים קטנים. לשמחתם של אוהדי הפלדות, כל מפגש עם סינסינטי הוא מפגש גדול, כשהבנגאלס אולי ויתרו על חלום הפלייאוף, אבל נמצאים בכושר טוב לאחרונה. התחזית למשחק, שימו לב - גשם, מה שאומר, אתם יודעים - בוץ ובלגאן ב"היינס פילד".

והתחזית שלנו: ניצחון לסטילרס


בולטימור (7:4) - ניו אינגלנד (0:11) - מאנדיי נייט, 3:30

אף פעם אל תאמר לא. הפטריוטס היו אמורים לשחוט את פילדלפיה ונחלצו בנס, כך שגם ניצחון בעירו של אדגר אלן פו הוא לא דבר ודאי. אלא שהעורבים נראים כל כך כנועים וכל כך רע, והגנת המסירה שלהם כל כך פרוצה, שקשה לחשוב על כל דבר אחר מלבד התעללות של טום בריידי ורנדי מוס בהגנה שלהם. קייל בולר ימשיך לפתוח בבולטימור, ועלול לפגוש לא מעט פעמים את המשטח בגלל חברו לשעבר, אדליוס תומאס. הפטריוטס ינסו לעשות התאמות נדרשות לאחר שרוזוולט קולווין סיים את העונה.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully