וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפגזה של ארסנל נמשכת

1.12.2007 / 16:45

פלמיני ואדבאיור העניקו ניצחון לארסנל, 1:2 על אסטון וילה. צ'לסי גברה על ווסטהאם 0:1 ועלתה למקום השני. בלקבורן - ניוקאסל 1:3

המחזור ה-15 בפרמיירליג המרתקת יצא היום (שבת) לדרך עם דרבי לונדוני בין צ'לסי לווסטהאם, שלא סיפק לנו כדורגל גדול, ובסיומו עשתה סגנית האלופה בדיוק את המינימום הנדרש כדי לנצח 0:1 ולטפס, לפחות זמנית, למקום השני בטבלה. המוליכה הגאה, ארסנל, שחטפה שלישייה ביום רביעי מסביליה באלופות, יצאה למשחק חוץ לא קל בכלל בווילה פארק נגד אסטון וילה וחזרה עם ניצחון חשוב 1:2.

וויגאן, עם מאמנה החדש סטיב ברוס, פגשה בביתה את מנצ'סטר סיטי החזקה וחילצה נקודה, 1:1. בלקבורן העמיקה את המשבר בניוקאסל עם 1:3ביתי. פורטסמות' של רדנאפ, שלא מפסיק להסתבך בשערוריות וסקנדלים, שמרה על שער נקי מול אברטון המחטיפה, אבל גם לא הבקיעה, 0:0 בסיום

מחר (ראשון) תארח ליברפול את בולטון, וטוטנהאם תקבל בברכה את ברמינגהאם לוייט הארט ליין. ביום שני יינעל המחזור כשמנצ'סטר יונייטד תארח את פולהאם.

צ'לסי - ווסטהאם 0:1

הכחולים של אברהם גרנט חזרו הביתה לסטמפורד ברידג', לאחר ההפגזה בנורבגיה והבטחת העלייה לשמינית גמר הצ'מפיונס, במטרה להמשיך את רצף המשחקים המוצלח שלה מאז אותו הפסד באולד טראפורד אי שם בספטמבר, ולהמשיך להיצמד לצמרת הגבוהה.

במחצית הראשונה התפתח משחק קשוח עם יותר כרטיסים צהובים מבעיטות לשער, והפטישים הצליחו למנוע מצ'לסי לפתח את המשחק השוטף אותו הציגה בשבועות האחרונים. במחצית השניה העסק התחיל להחבר לכחולים מעט יותר, שון רייט פיליפס החליף את סטיב סידוול והחל ללהטט באגף ימין, ובדקה ה-75 נפרץ סוף סוף הסכר כשסלומון קאלו הוריד בנגיחה כדור נהדר לג'ו קול, שחלף על פני גרין וכבש מזוית קשה את שער הניצחון.

אסטון וילה - ארסנל 2:1

החבורה המוכשרת והסוחפת של ארסן ונגר יצאה לברמינגהאם למשחק נגד חניכיו של מרטין אוניל בווילה פארק שנמצאים בפורמה מעולה אחרי שדרסו ברביעי האחרון את בלקבורן 0:4 וחיברו ניצחון רביעי ברציפות. אבל ארסנל זו לא בלקבורן ויתרון מוקדם של המקומיים לא הספיק אפילו לא לנקודה.

הפתיחה היתה שייכת למקומיים: ג'ון קרו הכניס קטנה פנימה לרחבה, הכדור נהדף ישר לרגליו של קרייג גארדנר שבבעיטה רכה הכניע את אלמוניה (13). התגובה של המוליכה היתה מהירה .פריצה מהאגף של עמנואל אבווה שחיפש במסירת רוחב את רוזיצקי והכדור נהדף לרגליו של מת'יו פלמיני שבבעיטה לפינה התחתונה השווה ל 1:1. בדקה ה-35 כבר מהפך, כאשר משחק צירופים נהדר של התותחנים הסתיים בנגיחה של עמנואל אדבאיור לרשת.

ארסנל שמרה על היתרון במחצית השנייה והיא עדיין בלתי מנוצחת עם יתרון של חמש נקודות בפיסגה.

וויגאן - מנצ'סטר סיטי 1:1

המקומיים הגיעו ממקום רע מאוד עם לא פחות משמונה הפסדים, אבל קיוו שמול המאזן הלא כל כך מוצלח של התכולים בחוץ הם יצליחו להוציא סוף סוף נקודות.

איזו פתיחת קדנציה אומללה לסטיב ברוס, המאמן הטרי של וויגאן: טעות קשה בהגנה, שניות מהשריקה, והכדור מגיע לג'ובאני שעוקף את השוער ובועט פנימה. 0:1 לסיטי. אבל וויגאן לא נשברה ופול שארנר(25) מצא את השיוויון . מלכיוט מוויגאן הורחק (88).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בלקבורן - ניוקאסל 1:3

הרוברס של מארק יוז, שחטפו תבוסה משפילה, חזרו הביתה, לאיווד פארק, והצילו מעט מכבודם האבוד בניצחון על המגאפייז, שהפסידו במחזור האחרון לליברפול בבית והשיגו רק נקודה אחת מחמשת משחקייהם האחרונים.

כדור חופשי של ג'רמי מצא את הראש של אובפמי מרטינס הניגרי, שמשתחרר מהשומר שלו וכובש מקרוב עבור האורחים. אבל צמד של דייויד בנטלי (54, 67) עשה מהפך וטוגאי (90) כבש את השלישי שהעניק ניצחון חשוב למקומיים. הקבוצה של סאם אלרדייס, בצרות גדולות ומעמדו של ביג סאם הולך ופוחת. האם הוא יהיה המאמן הבא בליגה שיילך הביתה?

פורטסמות' - אברטון 0:0

הארי רדנאפ, מנג'ר פומפי, עושה עבודה טובה מבחינת מקצועית בקבוצה, אבל שמו לא מפסיק להשתרבב לפרשיות שחיתות. השבוע, היה רדנאפ אחד מחמשת עצורים החשודים הקשורים למרמה וניהול חשבונות לא תקין.

הטופי, שטרפו התעללו ורמסו את רוי וקין קבוצתו, סנדרלנד, במחזור האחרון (1:7), ניסו לנצל את המשבר שעובר על רדנאפ ולהוציא בפראטון פארק שלוש נקודות כדי לעקוף את פומפי, אבל הסתפקו בתיקו 0:0 מאכזב.

משחקים נוספים:

רדינג - מידלסברו 1:1

דייב קיטסון (54) הקפיץ מעל טרנבול, בהתקפה שהחלה מכדור שוער קטלני ומדויק של מרכוס האהנמן. בדקה ה-83 מידלסבורו מצאה את השיוויון: לוק יאנג מסר וטונקאי בנגיחה חזקה הכניע את האהנמאן.

סנדרלנד - דרבי קאונטי 0:1

תוצאה מאופסת עד להתקפה של סנדרלנד, עמוק בתוספת הזמן. אנטוני סטוקס השתלט על כדור שנהדף מהשוער וכבש מקרוב. ניצחון מוראלי חשוב לרוי קין והקבוצה המקרטעת שלו, שהתאוששה מהתבוסה לאברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully