וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוב הוד והדרי

יצחק סולומון

30.11.2007 / 18:56

שמעון הדרי, מאמן אחי נצרת, מאמין במשפט 'אל תשליכני לעת זקנה' ומשמש בהתנדבות כיו"ר עמותת בית הקשיש בק"ש: "אין עתיד בלי עבר"

מאמן מכבי אחי נצרת, שמעון הדרי, מצעיד את קבוצתו לצמרת הליגה הלאומית, אבל רק מעטים יודעים שלהדרי, גמלאי של צה"ל, יש תפקיד נוסף, בהתנדבות יש לציין, שלא מכניס לכיסו אפילו שקל אחד, אבל מביא לו המון גאווה. הדרי משמש כיושב ראש עמותת בית הקשיש בקריית שמונה, ותורם רבות לרווחתם של קשישי הקריה.

לפני שמונה חודשים נכנס הדרי, תושב קריית שמונה, ובעבר מאמן הקבוצה המקומית, לתפקיד. "אני עושה זאת בהמון אהבה ולמען הקהילה. אני חושב שאין עתיד בלי עבר, ואסור להזניח את אותם קשישים, שתרמו המון למען המדינה בכלל והעיר בפרט. אני חושב שהמשפט 'אל תשליכני לעת זקנה', צריך לעמוד כל הזמן לנגד עיננו".

העמותה בראשה עומד הדרי מספקת לקשישים פעילות ענפה, ארוחות חמות, ופעילויות נוספות, וכל זאת כמעט ללא סיוע, אלא בזכות תרומות בלבד. הוא קיבל עמותה במצב כספי קשה, והצליח להבריא אותה כמעט באופן מלא.
ללא עזרה מעיריית קריית שמונה, הצליח הדרי להקטין את הגירעון של העמותה בצורה משמעותית. הוא קיבל תמיכה כספית מהג'וינט, מהביטוח הלאומי, ממשרד הרווחה, מארגון אש"ל (שרות לקשיש). את חדר הכושר של העמותה העמיד לרשות הציבור החיצוני ויצר עוד הכנסות, כמו גם את הכלבו, בו אנשים תורמים בגדים, והעמותה מוכרת אותם במחיר סמלי לציבור הרחב, ושם אפשר למצוא גם עבודות יד מעשה הקשישים.

הדרי מספר שלא נכנס לתפקיד לפני שקיבל את ברכת הדרך מהרב אליעזר אבוחצירא, עימו הוא נוהג להתייעץ בנושאים שונים. "הוא הסביר לי שזו שליחות ושאין לי מה לחשוב פעמיים. הוא אמר שזו מצווה גדולה, אז לא היה צורך לשכנע אותי", מספר הדרי.

משעון הדרי מסכם: "אני לא אוהב לדבר על פעילות התנדבותית שאני עושה, אבל אני רוצה להכניס את העמותה לתודעת הציבור, לכן אני עושה זאת. זה שאני מגיע כל יום ורואה עשרות קשישים מחייכים, זה נותן לי המון כוח ואופטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully