וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישים יד על יוהאן סנטנה?

30.11.2007 / 14:32

מינסוטה לא תחכה עד שהמגיש האס שלה יהיה שחקן חופשי, ותיתן אותו כבר עכשיו לכל המרבה במחיר. הרד סוקס והיאנקיז, כמובן, בתמונה

חזת חדשה בין שתי היריבות הגדולות של עולם הספורט האמריקאי, בוסטון רד סוקס וניו יורק יאנקיז, נפתחה בשבועות האחרונים ומגיעה לנקודת רתיחה. הפעם במוקד: המגיש האס יוהאן סנטנה, השמאלי הקטלני של מינסוטה טווינס.

חוזהו של סנטנה (שיעמוד בעונה הנוכחית על 13.5 מיליון דולר) במינסוטה יפוג לאחר תום העונה הקרובה, והטווינס, שבשורותיהם זכה הונצואליאני המצוין פעמיים בתואר הסיי יאנג של ה-MLB, יודעים שכשיהיה שחקן חופשי לא יוכלו להחתימו. בשל כך מנסה מינסוטה לגרד תמורה כלשהי על הלפטי כבר עכשיו. בעוד ברור וידוע שלא הרבה קבוצות תוכלנה להרשות לעצמן את סנטנה, שחוזהו החדש יעמוד על 150 מיליון דולר לשש עונות בקירוב (25 מיליון לעונה), שתי העשירות הקבועות, מבוסטון ומניו יורק, ניצבות ראש בראש במרוץ.

המחיר שייאלצו היאנקיז והרד סוקס לשלם כבד, אבל מבחינתן משתלם. ניו יורק הציעה לטווינס את המגישים פיליפ יוז ואיאן קנדי ואת האאוטפילדר מלקי קבררה. העובדה שהיאנקיז לא מוכנים לוותר על ג'ובה צ'מברליין הכניסה גם את הרד סוקס לעניינים. בוסטון מציעה את המגיש ג'ון לסטר, האאוטפילדר קוקו קריספ והאינפילדר שעדיין לא ראה מגרש במייג'ורס, ג'ד לאורי, יחד עם עם עוד שחקן.

על פניו, נראה שהצעת היאנקיז טובה יותר. קבררה הפך לפותח לגיטימי, יוז נחשב לטופ פרוספקט כבר מזמן וקנדי הראה גם הוא ניצוצות בעונה האחרונה. בוסטון מוכנה לתת אאוטפילדר בינוני מינוס כמו קריספ, מגיש שעתידו לא ברור כמו לסטר ועוד שני שחקנים אנונימיים. בוסטון כבר הודיעה כי האאוטפילדר ג'ייקובי אלסבורי והמגיש קליי בוכהולץ מחוץ לעסק. אלא שבמפתיע, לפחות נכון לעכשיו הרד סוקס נראים כמי שמפתים יותר עבור הטווינס והם אלה שקרובים יותר, לפחות בתאוריה, לסיכום.

בינתיים, בניו יורק מגיעים לחצים גם מצד השחקנים. חורחה פוסאדה קרא להנהלת היאנקיז להחתים את סנטנה בכל מחיר. "אנחנו צריכים מגיש בכיר בקבוצה. באוקטובר זה ללא ספק יעזור לנו", אמר התופס, שחתם לפני מספר שבועות על הארכת חוזה בקבוצה. "שיתפתי איתו פעולה באולסטאר והתרשמתי מאוד. זה שונה כשאתה משתף עם מישהו פעולה מאשר כשאתה משחק נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully