וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': שישי השחור של המובילות

30.11.2007 / 16:50

עירוני בת ים והפועל קטמון/מבשרת ספגו את הפסדן הראשון בליגה, בית"ר כפר סבא מתקרבת. בצפון: עירוני אום אל פאחם- עפולה 0:1

שתי המוליכות הגאות של הטבלה הדרומית של ליגה א, הפסידו היום (שישי) בפעם הראשונה העונה. קטמון ספגה מכה קשה מבית"ר כפר סבא ומשה אסולין עם 4:2. עירוני בת ים הגיעה כנראה זחוחה מדי למפגש עם קרית מלאכי, מה שכנראה עלה להם ביוקר ובהפסד 1:4.

בצדה הצפוני של הליגה, בה נערכו רק שלושה משחקים, ניצחו הפייבוריטיות, כשבמרכז עירוני אום אל פאחם ששומרת על המקום השלישי עם ניצחון 0:1 על הפועל עפולה.

דרום: צמד המובילות עם הפסד ראשון

עירוני בת ים- קרית מלאכי 4:1

עדיין לא ברור איך נכשלה המדורגת ראשונה מול החמישית בטבלה. עד המשחק ספגו הבת ימים רק חמישה שערים ואחרי המפגש מול קרית מלאכי מאזן החובה כמעט הוכפל. אסי אסולין, בצמד שערים מהירים בדקה הראשונה ובדקה ה-11, הקנה לקרית מלאכי את היתרון, כשקובי וקנין הבת ימי מצליח רק לצמצם בפנדל לפני המחצית.

המחצית השנייה לא הביאה שום שינוי, כששתי דקות בתוכה כבר מבקיע אלירן כהן את השער השלישי, וממתין בציפייה לבואו של אלי מזוז, שיקבע בדקה ה-65 את תוצאת הסיום.

בית"ר כפר סבא-הפועל קטמון/מבשרת 2:4

לאור ירידתו לספסל של ליאור אסולין בהפועל תל אביב, הפך משה אסולין אחיו לבן המשפחה המצליח שמקפיד להבקיע בכל משחק של קבוצתו, בית"ר כפר סבא. היום זכו להכירו גם אוהדי הפועל קטמון, שביקרו בכפר סבא וחזרו המומים.

זה התחיל טוב עבור האדומים-שחורים. יניב אופיר בפנדל בדקה ה-19 ועוז צבאג בדקה ה-43 קבעו את תוצאת המחצית, 0:2 לזכות הקטמונים. אך לאחר המחצית התעורר השד האסוליני עם צמד בדקות 66 ו-68 השווה, בדרך לעוד שני שערים של נימרוד מחני ושירז אביב, שקבעו ניצחון לכפר סבאים המאושרים.

הפועל נחלת יהודה-עמישב פתח תקווה 2:2

הקרב בין השכונות האפורות של הערים האפורות עוד יותר לא הוכרע והשאלה מי עדיפה: ראשל"צ או פתח תקווה כנראה תישאר פתוחה. בני ג'אנח העלה את עמישב ליתרון ראשון בדקה השישית, אך גילי חפץ מנחלת השווה בדקה ה-23. בני ג'נאח חגג שוב בדקה ה-64, אך אבי דבח, אקס הפועל תל אביב, דאג לשמור על הסאטוס קוו בין השכונות, עם שער בדקה ה-74.


עירוני כפר יונה-מכבי באר שבע 0:1
עמית רצאבי 75'

עירוני אופקים- מכבי קרית גת 2:0
קובי נחמיאס 37'
אביחי קדוש 61'

מכבי יבנה-צפרירים חולון 0:2
אורי קרגולה 20'
אביב זלצמן 80'

עירוני רמלה-עירוני נתיבות 3:0
אורן פחימה 13'
מתי דבש 76'
אסף טוויטו 90'

צפון: ללא הפתעות

אסי גלבוע-מכבי צור שלום 0:1

שחקני אסי גלבוע נזקקו למשחק שלם כדי לשמור על מספר נקודות דומה למוליכה מאול אל פאחם. חן קקון היה זה שהציל את גלבוע בדקה ה-90.

בית"ר צפת- בית"ר איחוד משהד 0:1

קרב הבית"ריות הציג קרב איום בין שתי קבוצות בעלות מטרות שונות בליגה. משהד מנסה לשרוד והצפתים שואפים להתרומם מעט במעלה הטבלה. הניצחון האחרון מעניק להם התבססות במקום השישי, למרות משחק חסר של הפועל הרצליה שמדורגת במקום מתחתיה. שמוליק אביגדור העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-34. איחסן חלבי החמיץ בדקה ה-70 פנדל והזדמנות טובה לצאת עם נקודה מצפת.

עירוני אום אל פאחם-הפועל עפולה 0:1

האום אל פאחמים נשארים, בזכות הניצחון הדחוק, עם פער סביר מהיריבה העירונית הפועל, וזו כנראה החדשה החשובה ביותר מבחינתם. טארק ארמלי קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה השלישי. נזיה חלאחלה הורחק בדקה ה-63.

הפועל כפר קנא - בית"ר חיפה 0:2

הקבוצה מכפר קנא סוף סוף רשמה את ניצחונה הראשון בליגה, לאחר שישה הפסדים משישה משחקים. המארחים נהנו מפנדל בדקה ה-70, אותו שלח בילאל קדריה אל הרשת. נאסים ארמלי השלים את ההפתעה בדקה ה-79 כשהבקיע את השני, ונתן את הניצחון המיוחל לקבוצה הקטנה.

עירוני טבריה - הפועל הרצליה 1:3

הניצחון הקפיץ את עירוני טבריה מעל יריבתה בטבלה, והעניק לה ניצחון ביתי נאה. אודי אדרי כבש צמד כבר במחצית הראשונה (7, 39), ויניב אברג'יל השלים את העבודה בדקה ה-55. הרצליה הצליחה רק לצמק בדקה ה-84.

עירוני שלומי/שפרעם - הפועל מקר 1:1

משה חן העלה את האורחים בדקה ה-22, ונטע תקוות של ניצחון ראשון בקבוצה ממקר, אבל נידאל מילחם עשה עבירה ברחבה בדקה ה-57, הורחק, ואת הפנדל כבש חנא פרהוד פנימה, כדי לשלוח את הקבוצות עם הנקודות חצויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully