וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הסטטוס קוו בצמרת נשמר

30.11.2007 / 17:08

קרית אתא השלימה את המחזור כשניצחה 0:2 בכפר שלם. מרמורק ניצחה 0:1 את טירת הכרמל,והפועל ירושלים קרעה 0:4 את אשקלון

הליגה הארצית ממשיכה להתחמם והיום (שבת) הושלם המחזור העשירי, לאחר שקרית אתא ניצחה 0:2 את כפר שלם. אתמול קיבלנו חמישה משחקים במחזור העשירי של הליגה, שהניבו עשרה שערים.

הפועל מרמורק - טירת הכרמל 0:1

המוליכה מרחובות אירחה את הצפוניים, שנמצאים מתחת לקו האדום המאיים. שער של יוסי יונה בדקה ה-53 עשה את ההבדל, השאיר את מלוא הנקודות בבית והשאיר את מרמורק לעוד שבוע, לפחות, בראש הטבלה.

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 0:4

עוד קרב קצוות, שהתקיים באצטדיון טדי. הקבוצה של לופא קדוש ממשיכה לקרוע רשתות, והפעם המסכנה הייתה הקבוצה מהדרום, של שייע פייגנבוים, שירדה בעונה שעברה לליגה השלישית. הסקורר הנהדר שי אהרון כבש שלושער (11, 35 פנדל, 72) גיא עובדיה הוסיף עוד אחד בדקה ה-22. האדומים מהבירה במקום השני בטבלה עם 19 נקודות, מצבה של אשקלון ממשיך להיות עגום כשהיא רק מקום מעל הקו האדום עם תשע נקודות וחמישה הפסדים.

בית"ר/שמשון ת"א - הפועל בני ג'דידה 2:0

שערים של אייל הזימה (57) ואדהם חמוד (75 פנדל) הביאו ניצחון חוץ מצוין לקבוצה מהצפון, ששומרת על מקומה קרוב לצמרת. לבני ג'דידה 19 נקודות, כמו לזו במקום השני. שרון מימר מבית"ר הורחק בדקה ה-75.

מכבי כפר קנא - השקמה/רמת חן 1:2

הפסד שלישי רצוף לאורחים והם ממשיכים לאבד גובה בטבלה, לאחר שפתחו את העונה בסערה. אשרף אלעל, שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה, וסאמר מיערי בדקה ה-76 כבשו למקומיים, איציק לוי רק צימק בדקת הסיום.

הפועל כפר שלם - עירוני קרית אתא 2:0

הקבוצה מכפר שלם ממשיכה את מסעה אל עבר ליגה א', לאחר שרשמה את הפסדה השמיני ב-10 משחקים, הפעם ביית מול עירוני קרית אתא העדיפה. המארחים הצליחו להחזיק מעמד במשך 57 דקות עד שהגיע אלעד צחקו, והעלה את קרית אתא ליתרון. שי דהאן ניפץ את התקוות לכפר שלם בדקה ה-71 כשהעלה ל-0:2 וסגר למעשה את המשחק.

במשחק נוסף נפרדו הפועל בני טמרה וסקציה נס ציונה בתיקו 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully