וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה הולכת על מאמן זר, וזה סופי

30.11.2007 / 14:20

ההתאחדות שוללת מינוי מאמן אנגלי ורוצה "מישהו בעל שם עולמי". תמיכה רחבה במוריניו, רדנאפ מאמין שלולא מאסרו היה ממונה לתפקיד

יותר משבוע עבר מאז ההדחה המפתיעה של אנגליה מהיורו, סטיב מקלארן התפטר מהנבחרת ובורסת השמות ממשיכה להרקיע שחקים. ביממה האחרונה עשתה ההתאחדות האנגלית צעד גדול לכיוון המאמן הבא, כשיושב ראש ההתאחדות, בריאן באריק, הכריז: "אנחנו מחפשים מישהו בעל שיעור קומה ושם עולמי". המשמעות: המאמן הבא של נבחרת שלושת האריות לא יהיה אנגלי.

בהתאחדות שללו את האפשרות שאיזשהו מאמן אנגלי ימונה, משום שהקבלות של כל המועמדים לא מדהימות. אלן קרבישלי וסם אלרדייס מדשדשים גם בקבוצות שלהם, אלן שירר לא אימן מעולם אפילו בקבוצות ועל הארי רדנאפ בכלל אי אפשר לדבר בעקבות הימים האחרונים. עוד לפני הצהרתו של באריק, רדנאפ האמין שסיכוייו לאמן את הנבחרת היו טובים. אלא שאז הוא נעצר בשל פרשת שחיתות שמסעירה את הממלכה, וטוען כי אלמלא מעורבותו בה, היה מקבל את המפתחות. "היו לו סיכויים, אבל הפרשה הזו חיסלה אותו", אמר מקורב למאמן.

אז מי זה כן יהיה? העיניים של האנגלים נשואות אל הספיישל וואן, ז'וזה מוריניו. סר ג'ף הרסט, האיש שכבש את השלושער בגמר המונדיאל של 1966, וסוון גוראן אריקסון, שאימן את הוד מלכותה עד לאחר מונדיאל 2006, תומכים בגלוי בפורטוגלי.

"הייתה לו הצלחה מדהימה במדינה שלו ומחוצה לה", אמר הרסט. "אני בוודאי שלא אתנגד". אריקסון הוסיף: "אין משרה נחשקת יותר ממאמן נבחרת אנגליה, ומוריניו מתאים. הוא ססגוני, מצליח והתקשורת אוהבת אותו". ועם זאת, מאמנה לשעבר של אנגליה העדיף להיזהר בכל הקשור להתבטאויותיו: "אני לא אומר שאני בעדו, כי זה התפקיד של ההתאחדות להחליט. אני רק מציין עובדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully