וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "חזרנו חודש אחורה"

30.11.2007 / 0:31

עודד קטש לא נתן לניצחון החוץ הראשון שלו ביורוליג לסנוור את עיניו: "היינו צריכים לעשות את זה קל יותר". מוריס: "ניצחון כזה נותן הרבה ביטחון"

ניצחונה הדחוק של מכבי תל אביב במילאנו, 81:82 מריבאונד התקפה בשניות הסיום של טרנס מוריס, שהיה גם לניצחון החוץ הראשון של מכבי העונה ביורוליג, לא סנוור את מאמנה עודד קטש. להפך: קטש נשמע מאוד לא מרוצה בסיום המשחק. "היינו צריכים לעשות את זה הרבה יותר קל", אמר המאמן המאוכזב. "זה נראה כאילו חזרנו חודש אחורה. אולי זה היה חוסר ביטחון. אם היינו מגיעים באותה תחושה שבאנו למשחק בעפולה, שהיא קבוצה פחות טובה, היינו עשים את זה גם קל. אולי באמת זה הלחץ הגדול שהיה עלינו כדי להשיג ניצחון חוץ ראשון, נקווה שזה מה שיעזור לנו. ברור לכולם שאנחנו לא משחקים טוב. אין מה לעשות חוץ מלהמשיך ולנסות לתקן, אבל אני חושב שאנחנו כן מסוגלים לשחק טוב".

"ניצחון כזה ייתן לנו עוד ביטחון, כאשר סוף סוף ניצחנו משחק מחוץ להיכל", הוסיף מוריס, גיבור הערב (17 נקודות, 8 ריבאונדים). "אנחנו מוצאים כימיה טובה בין שחקנים שהיו כאן בעונה שעברה ושחקנים חדשים כמוני, כדי שנשתפר ונהיה אפקטיביים יותר. זה הכל עניין של לתרגם במגרש את הדברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים. המפתח עבורנו הוא להישאר ביחד ולעבוד, כי יש לנו המון שחקנים מנוסים ומוכשרים בקבוצה".

וויל ביינום כמעט והיה חתום על הפסד נוסף, לפני שמוריס נזעק לעזרתו. ברבע האחרון איבד ביינום שלושה כדורים וקלע שתי נקודות בלבד, אבל לאחר המשחק נשמע שליו. "זה היה ניצחון גדול עבורנו, אפילו אם לא שיחקנו טוב כמו במשחקים האחרונים", אמר. "זה תמיד קשה לנצח בחוץ. אנחנו בהחלט עובדים כדי לבנות מחדש קבוצה מנצחת ואני חושב שבסיום התהליך נהיה בסדר. אנחנו מנסים להיות עקביים ואני חושב שההגנה שלנו ברבע האחרון הייתה המפתח לחזרה שלנו למשחק אחרי הבעיות שהיו לנו ברבע השלישי. אנחנו עובדים קשה כדי להוביל את הטבלה ואחר כך להיות מוכנים לטופ-16".

אנשי מילאנו, מנגד, שוב פספסו הזדמנות לנצח ביורוליג לעיני הקהל הביתי. היה זה הפסדם הביתי השלישי העונה במפעל. "ברכות למכבי", פתח המאמן המילאנזי, איטליו קאיה. "אני חושב ששיחקנו משחק טוב הערב, עם אינטנסיביות גבוהה. אני מרוצה מההגנה שלנו בשני הרבעים האחרונים. היו לנו בעיות עם ריבאונד ההתקפה של מכבי, ובסיום הם גם הענישו אותנו על זה. היינו עייפים בדקות האחרונות, במיוחד ווקשביץ' ובוקר, ששיחקו יותר מדי דקות. אנחנו צריכים להיות גאים, כי הוכחנו הערב שאנחנו יכולים להתחרות מול כל קבוצה ביורוליג".

"שיחקנו משחק טוב, והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר ביחס לתחילת העונה", הוסיף דנילו גלינארי (20 נקודות, 4 ריבאונדים, 3 חטיפות, 2 אסיסטים). "קשה להפסיד כזה משחק, אבל עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא. אני מאמין שעדיין יש לנו סיכוי להעפיל לטופ-16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully